Zwembad bar in het hotel. Hebben ze vaak wel, let wel op de tijden, sommige hanteren de meer spaanse tijden.
We hadden een appartement en dus ook een keukentje. Voor de lunch maakten we wat simpels wat we meenamen of we kwamen terug voor de lunch. We hebben ook vaker gewoon boterhammen gesmeerd die bij het zwembad/strand opgegeten.
Wij hebben gewoon 52 weken bso. Dus dan in de vakanties de hele dag. We werken ook grotendeels gewoon door.
Wij gaan ook vlak voor de vijfde verjaardag van mijn zoon nog 5/6 weken naar Australië, echt zin in. Laatste keer met echt lekker weer naar Australië ipv in de winter daar.
We hebben in de schoolvakanties gewoon dezelfde oppas/opvang als tijdens de weken daarbuiten. Alleen is de bso dan de hele dag ipv een halve.
En @AutumnStorm dat scheelt ja. Moet zeggen dat ik ook niet echt behoefte heb om buiten het seizoen te gaan omdat we gaan kamperen en dan wil je ook niet op een of andere uitgestorven camping met alleen babys zitten.
Vind het nu super leuk dat ze dan heel veel vriendjes maken waar ze lekker mee spelen.
Nou, het scheelt al heel snel honderden euro’s en buiten dat ook geen absurd drukke snelwegen en overvolle stranden en zwembaden.
Wij hebben ook wel eens de weken net voor of na de schoolvakantie gekampeerd en vond het echt een verademing. En er zijn dan vaak alsnog veel kinderen die nog niet gebonden zijn aan het hoogseizoen.
Nou helemaal unaniem, dan weet ik genoeg! Dat betekent dat ik binnen nu en x aantal weken al lekker op vakantie ga
Wij blijven gewoon in Nederland meestal op een beetje kindvriendelijke natuur achtige campings. Dan heb je ook nog wel te maken met het weer. In juni kan het bijvoorbeeld nog wel fris zijn.
Wij gaan eind juni naar zo’n all inclusive camping in Nederland en ik dacht, laat ik eens kijken wat het verschil is als ik in het hoogseizoen ga (dan is er wel animatie en shows!). Nu is het 400 euro, dan is het 916 euro . Teering.
(wij gaan normaal ook naar natuurcampings, vond 400 euro voor een week al duur).
Tering jantje wat een geld idd. Gelukkig wil ik geen shows
Hahaah ja m’n dochter was er met Pasen heen met vrienden. Morgen gaat ze met diezelfde vrienden naar een natuurcamping. Dus ik zei “je gaat morgen weer kamperen!”. Zei ze “joepie weer naar de shows!!”.
Ik dacht echt shit this bar is way too high nu.
Wij hadden gewoon automatisch BSO op alle vakantie dagen. Als in: normaal BSO op maandag/dinsdag/woensdag, dan ook in vakanties en studiedagen automatisch hele dagen op die dagen. Dus dat zou niet uitmaken
Naar wat voor soort campings in Nederland gaan jullie meestal? Ik wil ook nog een/meer weekendje(s) gaan kamperen; niet iets als Capfun, maar ook niet alleen maar een grasveld. Heb je aanraders?
Je vraagt het niet aan mij, maar ik ging vroeger naar campings van Nivon.
De gele Anemoon, en eigenlijk alle campings van Nivon. Allemaal met een speelplek maar een gemengd publiek. (oa de Grutto met watertjes, hallse Hull, Bosbeek, morgenrood - ga ik met Hemelvaart heen)
Camping de Hoogte is ook leuk, die heeft op ieder veld een zandbak, helemaal achterin natuurplekkken (moet je apart reserveren) en daar ook zandbakken, en een natuurzwemplek midden in een bos.
Met caravan : camping de buitenplaats. Hele leuke kleine camping in Drenthe, perfect voor peuters.
Hoe heet dit hotel?
De Lemeler Esch is leuk, vind ik.
Hartje Groen in Schaijk.
Wow er gaat een wereld voor me open! Dit is precies wat ik bedoel, thanks! Morgenrood ziet er leuk uit, jammer dat die met Hemelvaart en Pinksteren al vol zitten (Lucky you!)
Idd hartje groen, Lolotte, lemeler esch, het bos roept, zilt, it dreamlan, bij ons. Heb nog een hele lijst op mijn computer. Ga dit jaar naar de kleine wereld.
Op de site van de kleine globetrotter staan ook veel geode tips voor campings in binnen en buitenland.
Thanks! Stomme vraag misschien, maar (@iedereen): hoelang is het voor een kind leuk op 1 plek? Ik vermaak me wel op een campingstoel, een boek en eten en drinken. Maar is 7 a 10 dagen op 1 camping te doen voor kinderen?