Als je 30ml water neemt en 1 schep melk erbij dan wordt het meer in volume en soms gieten mensen dan af tot het weer 30ml wordt. Heb ik zelf nooit gedaan en mijn baby wilde zelfs veel meer dan de voorgeschreven mililiters.
O nee zo bedoelde ik het niet. In de kraamweek bijvoorbeeld gingen wij iedere dag met 10 ml omhoog. Die schepjes gaan per 30 ml, als je dus bijvoorbeeld 50 ml wilt geven dan moet je normaal gesproken afgieten. Met die melkapparaten kun je vanaf 30 ml per 10 ml ophogen.
Ooh ik snap het! En tis echt snel klaar toch? Mijn dochter (bijna 3) is nu sinds 2 weken gestopt met de melk. Maar regelmatig maakten we 240 ml en dronk ze 50 ml ervan op. Als het sneller te maken was zou ik eerder 2 x 120 aanbieden.
Ja echt binnen een paar seconden! Het is alleen lastig als je speciale melk gaat geven die wat dikker is, dat lukte bij ons niet. En het schoonmaken is iedere week even een klusje, maar dat went snel. Weet niet hoe dat bij de babybrezza is.
Voor ons was het iedere cent waard
Dit is met de brezza niet. Is gewoon per 30.
Hebben jullie tips voor spelletjes voor kindjes van 2 á 3 jaar? Eventueel die ze ook zelf kunnen spelen en samen? Het liefst iets met een educatief element/muziek/geluid.
Ik zag laatst iets van bumba, kan het niet meer vinden. Alleen vind ik bumba echt…
Ik speel deze veel met mijn 3jarige: Djeco bordspel little circuit DJ08550
Ze word alleen wel echt een heks als ze niet wint Eenhoorn Flonkerglans is wat dat betreft beter omdat daar geen winnaar uit komt (je wint met zn allen)
Oh dat ziet er super leuk uit! Ben ook bang dat het hier nog smijten wordt haha.
Laatst tipte iemand hier ook iets, in principe voor tijdens het reizen. Iets met verschillende schijven die je kon wisselen? Iets met een T, de rest ben ik vergeten
Mijn eerste Boomgaard is ook leuk. Speel je samen tegen de Raaf. Maar is niet iets wat ze zelf kunnen spelen.
Dat was ik denk ik Ik had het over de Timio speler. Kan je kind inderdaad heel goed zelf mee overweg. Je hebt een ‘normale’. afspeelstand, en een stand waarin er vragen worden gesteld (Kun je de koe vinden? Waar is de appel? Waar ik de letter M?) Zelfstandig spelen kan ook wel, maar je moet wel heel goed naar de vraag luisteren, wat soms nog lastig is op die leeftijd. Dan kan samen spelen (luisteren) wel helpen.
Volgens mij tipte iemand toen ook een aanbieding bij de Gele Flamingo, weet niet of dat er nu nog is.
Electro misschien? In het begin even samen doen, maar daarna zou het ook alleen kunnen!
Wat zijn nou echt fijne bakjes op wat geschilde appels, fruit, maisdingen (oid) in te doen als je een dag op pad gaat met de kinderen?
Je hebt natuurlijk genoeg bakjes in allemaal winkels, maar ik vind ze gewoon niet allemaal fijn. Te groot, te lomp, te klein, slechte deksel etc…
Zoiets?
Ziet er wel fijn uit, volgens mij ook niet tasvullend. Alleen wij hebben geen wibra in de buurt
Wij hebben een Quooker, dan is een flesje toch ook zo klaar? Of wat is dan het voordeel van zo’n apparaat?
(Zwanger van de eerste en nog heel erg zoekende, dus misschien is dit een domme vraag )
Bij Action en Zeeman hebben ze ook zulke bakken.
Ik vind die van de Hema met drie in oplopende grootte altijd heel fijn. De grootste voor boterhammen, de kleinere voor fruit. Ze gaan nooit open, ik zou er alleen niet iets doen dat echt heel nat is. Bij de IKEA heb ik dan mini bakjes gekocht voor rozijntjes, dan koop ik een grote zak en doe ik dat daarin.
Je hebt echt letterlijk in 5 seconden het perfecte flesje. Je hoeft Elf niks af te meten, niet te mengen, niet de juiste temp vinden. Het us maken en in de mond duwen😂 ik ben er elke nacht weer intens gelukkig mee geweest dat ik alleen dom op een knopje hoefde te drukken en een flesje had ipv tellen hoeveel schepjes etc. Het is een luxe product hoor, je hebt het nooit nodig nodig. Maar het maakt he leven als he flesvoeding geeft wel echt 10x makkelijker.
Ja zo’n babybrezza is natuurlijk heel gemakkelijk en luxe, ik heb het zelf gewoon met vooraf gevulde poedertorens (dan hoef je alleen dat bakje erin te kiepen omdat je het eerder al afgemeten hebt) en dan koud water en water uit de Quooker. Duurt iets langer maar ik vond dat ook echt niet teveel gedoe, het is heel persoonlijk of je het het waard vindt natuurlijk.
Ik zie zelf de meerwaarde niet van zo een apparaat. Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje, dus nog geen idee hoe het is met een eigen kind, maar heb wel jaren op een babygroep gewerkt en zelfs daar een apparaat als dit niet gemist. En daar moest ik regelmatig meerdere flessen tegelijk klaar hebben staan, ook nog eens zonder quooker, haha.
Mijn plan voor de nachten is zorgen dat er een thermosfles warm water en een poedertorentje klaar staat, zodat we op het kamertje snel flesje kunnen maken.
Ik heb ook wel eens gehoord dat die apparaten makkelijk verstopt raken en je dan ook niet zeker weet of er überhaupt wel genoeg voeding in de fles komt, dat maakt ook dat ik denk kan ik beter zelf een paar schepjes in die fles doen, dan weet ik het ten minste zeker.
En misschien denk ik na een paar maanden er wel helemaal anders over, haha.