We maken maar heel weinig gebruik van onze auto en als we dan af en toe wat langer rijden, begint hij al na een uur tte klagen dat hij er letterlijk klaar mee is (‘klaar met rijden’).
Bedankt voor de tips in ieder geval! ![]()
We maken maar heel weinig gebruik van onze auto en als we dan af en toe wat langer rijden, begint hij al na een uur tte klagen dat hij er letterlijk klaar mee is (‘klaar met rijden’).
Bedankt voor de tips in ieder geval! ![]()
Oh thanks voor de tip, ga ik doen! En wederom fijn om te horen dat ik niet mega hoef te stressen haha.
@Minettes wat chill dat ze daar de kinderen rondlopen in de kinderwagen haha, best slimme oplossing! En thanks voor de geruststelling:)
@Vloeistof oh haha fijn om te horen van iemand uit het vak. Kan me voorstellen dat het pittig voor jullie moet zijn met zoveel kleintjes! In het begin ben ik nog een maandje vrij, dus dat is wel een goede tip van je! Niet over nagedacht dat het wel een lange dag voor hem kan zijn, thanks!
Thanks iedereen ik ben weer wat gerustgesteld. Het moederschap is nogal nieuw voor me en kan niet echt advies vragen in mijn omgeving dus ben heel blij met jullie allemaal!
Van liefdesverdriet vragen op het efg naar ouderschapsvragen hier, echt gek om over na te denken haha!
Welke heb je? Ik zoek er nog een voor de lange autoritten.
Deze van de action, het koppelen was even uitvogelen hoe dat precies moest, maar het geluid is verrassend prima, hij kan niet per ongeluk te hard, batterijduur is ook prima (zeker meerdere uren).
En het is ook al een spel op zich om op die knopjes te drukken, dus als hij het luisteren zat is vermaakt hij zich er alsnog mee ![]()
Maar dit is ook best een okee/bekend merk. Heb jaren draadloze oordopjes voor tijdens het hardlopen hiervan gehad.
Ja dat zag ik later ook, maar het verbaasde me dat je voor die prijs een heel degelijk product hebt, meeste van die koptelefoontjes zijn richting €30-40.
Ohh ik heb hier inderdaad zelf ook oordopjes van haha! Dank voor de tip, ga er eentje halen!
Wat fijn dat je de eerste maand zelf ook nog vrij hebt! Dat had ik ook en is inderdaad fijn als je iets eerder moet ophalen, of dat gewoon zelf wil haha. Succes, komt vast goed!
Wat een uitvinding, ik had ze er binnen een kwartier uit zonder huilen.
Oprechte vraag, hoe komen ze aan zoveel teken?
Ja, geen idee, ze spelen wel veel buiten en als mn dochter alleen op pad gaat zal ze ook wel door de bosjes struinen. Maar om met vier, vijf teken thuis te komen
. Heb nu wel anti spray gehaald, hopelijk helpt dat wat.
Mijn baby ging met 3 maanden naar de opvang en sliep daar gelijk HEERLIJK. Ze hadden hangwiegjes, cosleepers (dezelfde die wij hadden toevallig), gewone bedjes, buitenbedjes, er werd ook veeel gewandeld/buiten gespeeld dus sliep ze lekker in de wieg van de kinderwagen. Ook werd ik goed up to date gehouden via de ouderapp, vooral in het begin. Snap helemaal dat je je zorgen maakt maar ze vinden echt wel een oplossing als er iets niet werkt qua slaap. Geen zorgen. ![]()
Ja! Deze is top. Mijn kinderen vinden 'm fijner dan de duurdere variant van JBL.
@Yzile vandaag getrakteerd! Ik had de suikerschelpen gekocht want die andere hadden ze niet. En dan per kind 4 frambozen en 4 blauwe bessen en voor de leidsters een schelp met meer fruit.
Het was echt een hit en ze mochten het meteen opeten. Ook het maken was zo klaar en het paste allemaal op 1 dienblad. Heb het gewoon voor de deur gemaakt want ik was op de fiets. (wij moeten om 12 komen en mogen dan de traktatie meenemen).
Mijn kind heeft helemaal kapotte billen, vanochtend/gister zaten er alleen een paar rode bellen dus het is echt snel kapot gegaan.
Google zegt smeren met zinkzalf, hebben jullie nog andere gouden tips? Luchten lukt niet echt met een 15 maanden oud kind ![]()
Kan ook schimmel zijn. Dus smeren met schimmelcreme (miconazol, bij drogist eigen huismerk is prima) en dr Swaab zinkolie eroverheen. En wij smeren het bij elke luierbeurt opnieuw weer in, en een week door nadat er geen open wonden meer zijn
Hoe weet je of het schimmel is of gewoon wondjes door droogte/vele poetsen?
Als er iemand nog een eenvoudige traktatie/snack zoekt voor een feestje: ik heb deze vandaag in minder dan 1 minuut gemaakt als testversie voor het feestje van mijn zoon. De potjes gevuld met chocolademousse en een bloemetje bovenop. Alles is dus chocolade maar ze zijn heel klein dus het is niet te machtig.
Vaak wordt het wat schilferig aan de randen van de open plek
Ah oké, dat is nu nog niet in ieder geval. Thanks, hou het in de gaten!