Ik was vorig jaar 2 weken weg voor werk, de jongste was toen net 2. We hebben een paar keer gevideobeld, maar eigenlijk vonden ze het gewoon prima. Maak er geen heel groot ding van (dit bedoel ik niet lullig, maar als je heel erg gaat benadrukken dat jij weg gaat helpt dat ook niet echt denk ik), je weet nu nog niet hoe het gaat en het is ook aan je partner om het thuis te regelen op dat moment en alle emoties op te vangen en het is voor een kind ook leuk om quality time met 1 ouder te hebben.
Is er iemand onlangs bij de Priemark in Almere geweest en weet of ze kinderkleding verkopen met specifiek Cars (Lightning McQueen) of Vaiana? Het is voor mij vrij ver rijden namelijk maar met een korte omweg naar een andere afspraak kan ik er morgen langs.
Vorige week niet gezien hier, maar volgensmij heeft de primark die themas nu uberhaubt (bijna) niet
Nee, vooral veel Stitch, Frozen en Marvel/Spiderman.
Ik kan uit je berichtje niet goed opmaken of je echt op zoek bent naar kleding met Cars of het gewoon goed uitkomt om langs de Primark te rijden, maar ik zag laatst toevallig dat Zara nu wel kleding met Cars verkoopt.
Ik heb die thema’s ook niet gezien (bij een andere primark). Er was vooral heel veel stitch.
Bij de c&a heb ik wel een cars shirt gezien: Set van 2 - Cars - T-shirt | C&A online shop
Welke maat gaat het om als ik vragen mag? Dat hangt er ook nog vanaf
In almere ligt cars in ieder geval wel in de h&m en c&a, moana weet ik niet zeker
Heeft iemand een goede tip voor een mobiele airco voor op de kinderkamer? De kinderkamer is klein, maar zou hem eventueel ook op de gang willen zetten zodat ie ook in mijn slaapkamer blaast. Zou fijn zijn als ie zo stil mogelijk is en een lange afvoerslang heeft.
Die strikjes onderin zijn echt zo fijn! Zakken niet uit het haar. Is van de Zeeman.
Ik had speciale anti slipspeldjes gekocht maar die hadden zo’n klein klemmetje dat die helemaal niet in dr haar konden, echt jammer.
Weet iemand nog een goede tip voor een echt leuk gepersonaliseerd voorleesboek voor vaderdag? Bij wat ik nu vind op internet heb ik toch het idee van nee dit is het niet.
Misschien niet precies wat je zoekt. Maar deze was een succes bij mijn kind (wel alleen voor baby, dreumessen en jonge peuters denk ik)en heb ik voor vaderdag gegeven. Dus niet echt voor de vader, maar hij staat wel centraal: Boekje van Karton | Kiekeboekje
Allemaal foto’s van papa erin (en als laatste nog van ons samen).
Ik heb vorig jaar die Papa-o-saurus ofzo gedaan, maar die heb je vast al gezien want dat is een van de eerste zoekresultaten haha. Wel een heel mooi en leuk boek. Wordt hier met veel plezier gelezen.
Wel een leuk idee, maar is mijn oudste al te oud voor. Vind het ook wel een leuk cadeau om aan iemand te geven overigens, dus bewaar hem wel!
@Calypso ja die had ik gezien. Twijfelde een beetje, maar bij jullie dus wel een succes?
Pff vanochtend van het kastje naar de muur gestuurd het rs virus vaccinatie te halen tijdens mn zwangerschap. Eerst 3x verkeerd doorverbonden, toen moest ik eerst een mail (?) sturen. Toen werd ik gebeld, afspraak ingepland. En nu krijg ik een mail dat ze me niet adviseren de vaccinatie te nemen omdat er vanaf augustus vaccinaties rechtstreeks aan baby’s wordt gegeven (gratis)? Met het verzoek om wéér te bellen om de afspraak te annuleren.
Ten eerste heb ik de vaccinatie liever zelf. Ten tweede gaat onze baby in oktober naar de opvang en geven ze in de mail aan dat die vaccinatie dan pas in november werkzaam is.
Wat moet ik hier nou mee lijkt wel alsof niemand er echt iets vanaf weet
Je baby wordt niet als test gebruikt, ze zijn er al een hele poos mee bezig en de vaccinatie komt vanaf het najaar standaard in het Rijksvaccinatieprogramma Prik tegen RS-virus | Rijksvaccinatieprogramma.nl edit: in andere landen wordt deze vaccinatie al langer aan babys gegeven
Wel vervelend dat het zo’n gedoe is voor je nu! Hopelijk word je snel geholpen
whahaha ben je nou serieus over dat je baby als test wordt gebruikt? Kom op zeg.
Voor de rest vervelend natuurlijk.
De laatste keer dat ik hierover las was dit volgens mij allemaal nog niet bekend? In ieder geval ik las toen alleen over de vaccinatie voor zwangeren. Nu ik nog een keer zoek, zie ik idd deze info staan maar blij dat jij @lijnewiets het zo lachwekkend vindt
Op zich als je belt verwacht je toch dat deze info ook verstrekt wordt zou je zeggen.
Met een juli baby voelt het in ieder geval alsof we door deze procedures nu een beetje tussen wal en schip landen wat betreft timing. En ik verwacht -na alle belletjes/mailtjes van vandaag- ook niet dat ik iemand te pakken krijg die me hierin goed kan adviseren.
Ja mijn oudste heeft van die periodes dat hij hem weer dagenlang wil ‘lezen’ voor het slapen. Ik heb wel de hardcover gedaan trouwens. Vind ik net wat mooier dan zo’n zachte kaft.
Wel gek want ik ben begin juli uitgerekend en kon hem wel gewoon halen met 22 weken bij het CB.