Wij hebben de Flipper Swimsafe bandjes. Mijn zoon is 11 kilo en ook best smalle armen voor zijn leeftijd, maar deze zitten het beste vind ik.
Nou bij de puddle jumper glijden die armbandjes er bij onze dochter dus wel af, denk dat ze ongeveer 11 kilo is. Dus die lijkt toch nog wel te groot! Ze zakt er ook een beetje in weg. Zag net toevallig de bandjes van Aquarapid, die overweeg ik nu.
Misschien omdat je voor het eerst moeder bent en er geen handleiding meegeleverd is.
Weet iemand of je naar CB mag en vaccinatie doorgaat als je kind hand voet mond ziekte heeft? Wij moeten morgen meteen om 8u, dus kan van te voren ook niet bellen of het kan ![]()
Ik denk dat het niet kan.
Oh thanks!
AquaRapid blijft hier goed zitten!
Ja dit is wel echt zo. Ik merk met dit soort dingen wel dat ik vergelijk, veel lees en dan echt ga twijfelen. Fijn om dan hier te lezen over en vragen naar ervaringen. En nuchtere feedback ![]()
Ik vind het trouwens bij mijn zoontje lastig om onderscheid tussen honger en moeheid te spotten qua huiltje. Maar sinds deze week begint hij te hijgen als een hondje als we de fles klaarmaken dus dat is wel een makkelijke check haha
Bij borstvoeding zouden we dit als heel
Normaal en gezond gedrag bestempelen, om de 2-2.5u 10min drinken⦠dus ik zou denken: top haha
Ja dit wilde ik ook zeggen! Mijn dochter heeft nooit meer dan 120 gedronken. Dat was borstvoeding, en daar zijn die de hoeveelheden heel normaal
Haha mijn baby is nu sinds 1 week volledig van borstvoeding af (wel 5 weken afgebouwd). Dus zijn drinkgedrag is ook zeker niet gek als je het zo bekijkt!
Hoe vallen de kinderschoenen van Zara? Of net zo als hun kleding maar de vraag hoe het valt per item?
Wij hebben de alecto dvm-200, bevalt goed.
We laden hem nu in de nacht op en hebben overdag het scherm uit bij gebruik, ideaal dan zit je overdag niet met de lader. Maar misschien dat je dat met een new born nog net niet red, mocht je baby al veel slapen bij de babyfoon.
Wat is het ultieme speelgoed voor in de tuin? We hebben een mini-tuin en willen iets neerzetten voor ons kind (bijna 4). Zandbak? Trampoline? Klimrek? (1 rekje). We willen de tuin laten doen, dus we moeten voor in de tekening iets gaan kiezen maar ik voel nergens iets voor en mān vriend wil echt een āattribuutā in de tuin. Tips?
Trampoline is hier de grootste hit, samen met schommel. Trampoline wel pas leuk sinds we een grote hebben. De kleinere werd veel minder naar omgekeken.
Schommel vind ik handig om na het eten nog even op.te spelen bijv.
Trampoline zou ik zeggen als je kind al bijna 4 is. Of een pergola waar een schommel aan kan? Dat doen we hier ook, is meer leuk voor de tuin en toevallig kan je dan ook een schommel ophangen als je wil
Wij hebben een kleine trampoline en daar wordt nog steeds veel mee gespeeld (mijn oudste is net 5). Maar met de zandbak (gewoon zoān schelp) ook wel hoor! En bij warm weer doe ik dan water in de andere helft van de schelp en daar vermaken ze zich ook prima mee.
Onze dochter dronk rond 3 maanden als een bootwerker en erna rond 3,5 maand ineens heel slecht. Liet steeds halve flessen staan (ze was ook ineens erg eenkennig, ik denk gewoon een fase/sprongetje/regressie). Nu drinkt ze weer wat meer. Volgens mij is dat heel normaal, laat je niet gek maken. O ja en ze drinkt ook flesvoeding en ook nu ze beter drinkt, drinkt ze alsnog vrij kleine hoeveelheden en elke 2.5 a 3 uur. Laat je niet gek maken, elke baby en elke fase en de bijbehorende behoefte is anders en dat is prima. Zolang ze maar redelijk groeien en redelijk blij lijken is het goed.
Wij hebben een pergola met daaraan een schommel. Die kan je evt afwisselen met gymringen. Ik ben van plan gymringen te geven met Sinterklaas.
Laatst ging het over tandenpoetsen en de strijd die daar bij zat.
Ben met de tips aan de slag gegaan en mijn zoontje van 20 maanden vindt het nu gewoon leuk!! Hoe dan?!
Gebruiken nu een elektrische tandenborstel (hij is gek op dat ding), ik leg hem op bed met zijn hoofd hij bij en doe zijn armen onder mijn benen en tijdens het poetsen bespreek ik alle dingen die ik wegpoets (oh, een stuk pannekoek, oh, daar zit nog een rozijntje).
Zo fijn dat het nu zo gaat! Bedankt allen! ![]()