Ja helaas al twee keer geen idee waarom, mijn man had namelijk beide keren nergens last van. Had enorm veel last van brandende handen en voeten en eten deed veel pijn. Voelde alsof mn hele mond vol aften zat.
Wist ik eerst ook niet haha! Heb het denk als kind zijnde nooit gehad. Hoop dat ik nu genoeg antistoffen heb
Maar hoeft niet dat jij het ook gaat krijgen natuurlijk!
Ik heb het ook wel eens gehad, was geen pretje en had daarna altijd extra medelijden met de kinderen als ze het hadden. Irritante hiervan is dat ze/je het vaker kan krijgen en niet zoals met waterpokken je het (over algemeen) maar 1x krijgt.
Een tijdje later kunnen de nagels alsnog gaan uitvallen. Ik schrok me kapot toen ik dat zag bij mn kind maar dat hoort er blijkbaar bij
Ik heb het inmiddels al 3 keer gehad en zoontje pas 1 keer. Ik heb er ook beduidend meer last van dan dat hij heeft. 2 keer echt flink ziek ervan, mond/keel vol met blaasjes en m’n handen en voeten voelen dan echt alsof er 100 papiersneetjes in zitten voordat ik een kind had, had ik er uberhaupt nog nooit van gehoord
Ik word bang van jullie 🫠
Volgens mij is het niet nodig dat je door een matras kan ademen als je met je gezicht er plat op gaat, een hard matras is voldoende. Ik weet niet hoe dat met die schapenvachten zit, maar dat hele recht door een matras adem is gewoon een verkooptruc om onzekere en onwetende ouders een duur matras aan te smeren.
Ja hier ook, nog een maand lang extreem vervellende vingertoppen gehad
Dankjewel! Dan wacht ik nog even ermee. Het lijkt me wel echt heel chill
Ik heb voor m’n kind momenteel alleen een teddy winterjas, of een spijkerjack voor de wat warmere dagen. Maar nu met dit weer (15 graden met wind en regen), is iets waterdichts eigenlijk toch wel handiger. Wat voor jas raden jullie aan? Een “echte” regenjas kan soms zo plakkerig en warm zijn, dus ik dacht misschien meer aan iets wat ook ademt, maar van welk merk dan?
Een softshell?
Ik gebruik die regenjasjes van Hema. Mijn oudste is best gevoelig voor verschillende materialen maar hier klaagt hij niet over. Het is niet echt ademend nee maar het is nog koud genoeg dat ze niet zweten.
Is dat goed waterdicht? En welk merk raad je dan aan?
Ik wilde die nu ook weer kopen maar ze hebben ze momenteel niet. Echt super irritant.
Ik heb voor mijn kinderen ook altijd die Hema regenjasjes of een regenjasje van Zara, die laatste heb je vaak zowel gevoerd als ongevoerd, zoiets bijvoorbeeld; https://www.zara.com/nl/nl/waxed-regenjas-met-bloemen-p00874502.html
Voor de stukjes die we buiten zijn ze prima waterdicht, wel wat zweterig, maar we lopen over het algemeen niet uren door de regen, dus erg lang hebben ze ze niet aan. Als we langer naar buiten gaan in de regen doe ik ze zo’n Ielms-pak aan.
Ja een softshell. Wij hebben zo’n ielms pak. Ze hebben ook jasjes maar wij hebben een jasje van active touch. Volgens mij bestaat dat merk niet meer. Voor kort in de regen of de opvang ook gewoon de jasjes van de Hema ofzo.
Gewoon een regenjas van Hema, Zara, Zeeman, America Today (vinted). Heb geen voorkeur voor kwaliteit, zijn allemaal prima
Ik zou zeggen dat het meer spat water dicht is. Maar ze hebben best leuke bij wibra voor meisjes met hartjes. Voor jongens alleen zwart of groen
Zo’n juno bomberjack van Konges Slojd. Vind dat zelf echt fijne jasjes. Eventueel ook veel te krijgen op Vinted en ook weer goed door te verkopen (toevallig net zelf een verkocht voor €35)