Ik zou het gewoon ff vragen. Bij ons was het wisselend.
Persoonlijk geen ervaring maar mān vader heeft er weleens 1 van de buren geleend en dat was echt heel zwaar met dat trekken. Mān ouders hebben nu een fietskar van thule voor de 2 meiden en dat is veel beter te doen. Maar ik denk dat jouw kleuter daar al bijna niet meer in past dus dat is ook niet handig.
Wij hebben een bolderkar van redwood (via Vrijbuiter ) echt een top ding. Ik had het besteld nav deze review van kampeermeneer.
Vooral de brede banden zijn echt heel goed, rijdt op alle ondergronden. En het is echt een heel stevig ding!
Ik heb zelf nog een losse duwstang besteld (via AliExpress want ik Kon het echt nergens anders vinden), maar dat was wel 16 euro goed besteed, want dat rijdt makkelijker dan met de trekstang.
Voor ons echt een goede vervanging van de duo kinderwagen, (sinds de kinderen 3+ zijn in elk geval), neemt veel minder ruimte in de auto en je kan er makkelijk van alles in mee nemen.
Denk dat dat al snel heel zwaar is en krap. Wij hebben een bolderkar, maar weet niet van welk merk haha. Maar daar kunnen 2 kleuters met goed opgetrokken benen wel in. Maar een maxicosi met kleuter is wel krap denk ikā¦
Wij hebben vooral de dreumes er in, met spullen. De kleuters lopen eigenlijk alles. Laatst waren er ermee in de Efteling en dan zitten ze rond 16u wel effe een ālangere wandelingā er in en tilt de ander de dreumes, maar dat is wel heel krap
Ik heb ook een keer zoān feestje gehad en had toen ook niet zoān zin om een paar uur gezellig te moeten doen met onbekenden. Ik ben toen blijven plakken totdat de kinderen aan het spelen waren, dat was nog wel te overzien. En ik ben een uur later weer komen ophalen
Hoe heb je gezocht op die stang?
Detachable push rod folding wagon, dan krijg je wel resultaten.
Ik heb de bevestiging aan de wagen niet met de bijgeleverde schroefjes gedaan, want dat paste niet goed, maar met tie wraps, werkt prima haha.
Ik weet niet of jullie kinderen hebben die Fien en Teun leuk vinden, maar er draait weer een nieuwe film in de bios.
Zelf vond ik er natuurlijk geen klap aan maar de kinderen (vooral de peuter) waren enthousiast.
Kwam ook nog een trailer voor āOlifantje in het bosā langs. Leek me ook een leuke film, wel hoog old-school VPRO gehalte, dus daar moet je wel op zitten te wachten.
Hier staat hij 99% van de tijd in tafelstand, en pakken we snel de triptrap voor handen wassen e.d. alleen voor koekjes bakken ofzo pak ik hem. Verder is het de dag door haar speeltafel voor kleien, verven, strijkkraaltjes e.d. en ligt mijn eettafel niet vol.
Leuke tip, heb āolifantje in het bosā meteen opgezocht. Ik houd van een hoog oldskool vpro gehalte en mijn kind gelukkig ook. Zijn favoriete film is ākikkerdrilā uit 2009, ook een tip.
Weet iemand welk campingbedje het beste uit de test vd consumentenbond is gekomen, of heeft iemand een aanrader?
Het Cabino campingbedje, zowel beste uit de test als beste koop
Wii hebben de Qute q-break. Fijn ding en ook handig dat je aan de zijkant open kan ritsen (kruipluik), zodat je kind er zelf in en uit kan klimmen (scheelt tillen). (De nr 2 van de test nu volgens mij)
+1 voor deze! Die hebben wij ook. Het kruipluik kan alleen vanaf de buitenkant open (dus veilig), maar is sinds dochter groter is (en zwaarder) wel echt een topuitvinding. Het geeft haar ook een niveau van vrijheid die ze heel fijn vindt. Soms wil ze bijv nog een boekje pakken, of toch een andere knuffel als ze niet direct kan slapen. Als ze slaapt, doen we het luik wel dicht, anders schuift ze er soms uit ![]()
Ze is nu (bijna) 3 en ligt er nog steeds met veel plezier in.
Je hebt hier trouwens ook een extra dikker matrasje met hoes van, die veilig is bevonden. Mocht je daar interesse hebben.
@Hihalarisch oja die extra matras hebben we ook en kan idd op een veilige manier erin gezet met een speciale hoes. Ideaal!
Ik dacht dat ik compleet was, maar werd erop geattendeerd dat ondanks dat ik borstvoeding wil gaan geven flesjes wel handig zijn. Nou zie ik weer van alles en nog wat.
Een s vorm en met zoān rietje erin. Van heel duur naar heel goedkoop. Ik krijg er gewoon een error van.
Wat gebruiken jullie voor flesjes en wat zijn fijne dingen om je gekolfte borstvoeding in te bewaren?
Ik ben nu 30 week en de rust die ik voelde omdat ik dacht compleet te zijn is nu helemaal weg.
Koop er een aantal, omdat je niet weet welke je baby fijn gaat vinden. Hier lansinoh gebruikt.
Wij hebben dr Brown aangeschaft. Die hadden we ook voor de eerste.
In die gratis boxen zitten ook altijd flesjes van verschillende merken.
Maar ik zou je als tip geven om dit gewoon te kopen wanneer je het nodig hebt en je hier nu nog niet druk om gaan maken. Je kraamverzorgster kan je ook altijd tips geven.
Ik weet niet hoe ver je van een Kruidvat/etos woont maar ik zou gewoon met 1 beginnen en als dat niet bevalt kan je altijd nog een ander merk proberen. Hier iig bij beide kinderen Dr Brown smalle fles gebruikt zonder problemen.
Een fles is zo gekocht! Laat je daar niet gek door maken!
Ik heb een startset van dr.Brown gekocht (ga flesvoeding geven) en ben voor dat merk gegaan omdat ik daar op werk goede ervaringen mee had. Veel kinderen pakte die fles goed, ook de kinderen die borstvoeding kregen.
Ik heb, door die gratis pakketten, nog flessen van andere merken in huis, dus als ze dr.brown niet pakt, kunnen we andere proberen. Ook woon ik zelf om de hoek van de kruidvat en etos, dus hebben ook nog altijd de mogelijkheid daar ander merk te halen.