Ik heb er één van de wibra, die overleeft prima een regenbui maar het is niet zo waterdicht als ene regenjas.
Verder ook fan van de Ielm pakken!
Ik heb er één van de wibra, die overleeft prima een regenbui maar het is niet zo waterdicht als ene regenjas.
Verder ook fan van de Ielm pakken!
Super leuk zijn die, maar als het regent zoals vanmorgen is een capuchon wel echt lekker/nodig.
Ik heb vaak regenjasjes van Zara, ook weleens op Vinted gekocht. Die zijn erg fijn vind ik. Ook die gevoerde in de winter gebruiken we vaak! Niet luchtdoorlatend per se, maar voor de stukjes in de regen vind ik het belangrijker dat ze enigszins droog blijven, dan dat het lucht doorlaat.
Ik snap er echt de ballen van maar ben vandaag weer in het zwembad geweest en de 00 bij hem omgedaan maar die zakken echt direct tot z’n polsen af?! Zit echt 0 grip, ookal blaas ik ze nog bij terwijl ze om z’n arm zitten. Keek even rond naar andere kindjes met 00 om en die leken allemaal wel wat minder schriele boven armpjes te hebben.
Zijn er niet meer mensen met dit probleem? zo ingewikkeld kan het niet zijn toch? De tips die hierboven gegeven worden zijn ook allemaal vanaf 11 kg… denk dat de concrete vraag is: wie weet zwembandjes die ‘krap’ vallen zodat mijn scharminkel er in past? Haha help
Je hebt van die oranje bandjes twee verschillende maat 0 bandjes (lekker verwarrend). 0-11 kg en 11-30 kg. Heb je wel de goede bandjes gepast? Ik heb ook een krielkip (-1 lijn) en die oranje bandjes pasten hier wel. Ging wel snel de lucht uit maar dat is weer een andere irritatie. En we hadden voor de afwisseling ook zo’n freddy’s swimtrainer om z’n buik maar misschien niet wat je zoekt qua bewegingsvrijheid. Een afrader: swimsafe zwembandjes. Die zakten idd de hele tijd af, direct weer doorverkocht
Ahh, lastig he? Voor ons was het toen een hele zoektocht, want mijn zoontje was ook heel klein en dun (-2 lijn). Ik heb uiteindelijk deze gekocht en die zaten hem goed!
Dragen ze dan ook nog wat om hun buik? dat heb ik in mn herinnering van de 90’s nog haha. Een zwemband.
Ik ga over 3 weken met zoontje van 20 maanden. Ook 10-11 kg en die puddle jumper gaat ps vanaf 15 kg. Maar die swimtrainer lijkt hij al te groot voor?
Ligt er een beetje aan wat je gaat doen denk ik, en hoe (druk) je kindje is. Ik ging altijd naar een zwembad met een peuterbad en daar kon hij gewoon een beetje doorheen lopen. Dan deed ik die arm bandjes om bij hem. Je staat er toch de hele tijd bij. In het diepe bad hield ik hem gewoon vast met zijn bandjes om, hij ging nog niet echt ‘zwemmen’. Hij wilde met 20 maanden ook nog wel in zo’n gele band, maar hij is ook heel chill en lui haha.
Een puddle jumper vind ik zelf echt niks trouwens. Mijn kindjes zijn dus ook klein en dun, dus het zit niet, maar ik vind het er bij heel veel kinderen zo afgezakt uitzien en niet echt comfortabel. Het schijnt ook niet per se veiliger te zijn dan gewoon arm bandjes las ik.
Onze dochter kon ook echt niks met een puddle jumper en juist wel met oranje bandjes. Zie ook weinig kinderen bij wie ik een puddle jumper goed vond zitten, het lijkt mij vrij irritant met van die afzakkende dingen om je arm
Negeer dit als je het al geprobeerd hebt maar bij ons zitten de Flipper Swimsafe zwembandjes als enige goed
Ik had die bekeken maar zag dat er ook staat vanaf 11 kg. Maar zie nu dat er in de omschrijving staat vanaf armomtrek 13,5cm dus ga zometeen als hij wakker is gewoon eens meten. Thanks!
Ons zoontje is ook nog (net) geen 11 kilo maar past ze al ruim 4 maanden
Zit een soort piepschuim in (geen idee wat het materiaal precies is) en je kan de band daarnaast zo hard opblazen als je zelf wil.
Wij vinden ze heel fijn! Ook heb je geen scherpe “punten” die je bij een normaal zwembandje wel hebt. Zou bijna aandelen er voor nemen Hopelijk is het wat voor jullie!
Sorry deze vraag komt vaak voorbij maar de zoekfunctie geeft geen antwoord… Is die actie van Albelli voor de 96 gratis pagina’s net geweest of komt ‘ie nog? Als ik google wordt er gesproken over januari en mei, maar kan in m’n mail of online geen code vinden die nu geldig is (of net verlopen, dan weet ik dat deze actie voorlopig niet meer komt).
Hahaha ik heb bijna letterlijk deze vraag recent gesteld (en geen antwoord gekregen ).
Maar de actie is niet heel recent geweest. Ik heb uiteindelijk voor de 30% korting actie gekozen ipv te blijven wachten.
Pff mijn kind mag met hand/voet/mond naar opvang volgens RIVM en de leidsters, maar het voelt zo sneu… hij is verder alleen wat vermoeider. Komende weken heb ik geen oppas dus elke dag dat hij naar de opvang mag, kan ik goed gebruiken
Wat zouden jullie doen?
Als hij zich goed genoeg lijkt te voelen kan hij prima naar de opvang. En als het niet gaat laten ze het je toch wel weten.
Maar of jij jezelf er goed bij voelt kan alleen jij beslissen…
Gewoon brengen want hij kan maanden besmettelijk zijn.
Ik zou hem ook brengen maar je moet er dan wel rekening mee houden dat je gebeld kan worden.
Ja dat zou ik dan ook zelf aangeven, dat als het niet gaat ze gelijk mogen bellen!
@JustinBieber maanden? Meine gute ik moet me echt beter inlezen.
Ah haha, helaas! Ik wacht nog heel even af en anders kies ik iook voor zo’n korting!