Ik begrijp wat je zegt, ook omdat ergens anders slapen voor de meeste mensen heel vanzelfsprekend is, maar dat is precies zoân tip waar ik niet om vraag omdat dat soort scenarioâs en tips natuurlijk allemaal al besproken zijn (onderling en met de slaapcoach), maar de ruimte/mogelijkheid om hem ergens anders te laten slapen is er niet, net als een hotel boeken voor een van ons. Afwisselen en op de bank slapen met oordoppen doen we al, maar dat gehuil komt er dwars doorheen. Het is niks fysieks, want zodra je hem oppakt en in ons bed legt is hij meteen KO.
Bedoel het niet geërgerd verder, maar ik had vannacht geen zin om alles wat we al geprobeerd of besproken hebben allemaal uit te typen
. Hierboven alsnog een samenvatting.
@Bailey Ja op dat punt ben ik inmiddels ook wel. Heb vannacht wel doorgezet in zijn eigen bed met ongeveer elk half uur huilen en er weer naartoe. Nu hebben we een lang weekend dus zullen we weer afwisselen. Het voelt inmiddels echt als iets wat nooit beter gaat worden dus dan voelt zoân nacht waarin je ieder uur ziet helemaal als saus
.
@Bambam werk denkt gelukkig goed mee, maar heb me vandaag inderdaad ziekgemeld!
Wat me elke dag weer verbaast, is hoe vrolijk en energiek hij overdag is. Het is werkelijk het leukste, schattigste kind ever, totdat je hem in bed legt (of hij âs nachts wakker wordt). Het grote nadeel is dat iedereen in onze omgeving alleen dat vrolijke, ondernemende kind ziet dus dat de slaapproblemen altijd een beetje weggelachen worden.