Duowagen is wel echt heel chill als je gewoon zonder gezeik door wil lopen. Ik gebruikte m niet meer toen de oudste 2,5 was, maaarrr ik heb geen hond en ‘moest’ dus niet de deur uit of een bepaalde afstand lopen oid. Als je echt moet en geen zin heb in gedoe is zo’n wagen wel fijn dan denk ik. Je kunt er ook goedkoop een op mp scoren.
Als je nog van plan bent een fietskar aan te schaffen… die heb je ook in duo uitvoeringen en met duwstang.
Bij 2,5 zou ik het niet doen want die past er dan waarschijnlijk niet lang in. Maar het is wel een puzzel ja, hier dezelfde situatie
Hier ook eentje te leen, vind het wel handig maar gebruik ‘m niet mega vaak. Ook omdat het ding een teringherrie maakt als er niemand op zit En in het begin viel dochter wel eens in slaap erop maar dan val je er natuurlijk af want niks die je vasthoudt… dus ben blij dat ze nu meestal gewoon wil lopen of steppen
Peuter in buggy, baby in draagzak?
Wij hebben om die reden een duo wagen gekocht, al was mijn oudste bij de geboorte van de baby net 2. Vind het echt ideaal! Mijn oudste is nogal van het wegrennen en het ontdekken dus ben blij dat ik hem af en toe eventjes in de wagen kan zetten haha.
Heeft iemand een goede tip voor een goede skippybal voor 4-6 jarigen?
Die ik bij de Kruidvat had gekocht blijken wel erg klein (45 cm). Op bol.com staat vanalles maar met vaak erg slechte reviews.
Baal al van deze miskoop, dus zou nu een goed exemplaar willen : )
Jaa dit lijkt me voor nu de beste optie zolang het kan. En daarna weer verder kijken.
In tegenstelling tot de meesten hier vond ik een meerijdplankje wel heel handig. Mijn kind was al iets ouder toen zijn zusje geboren werd, bijna 3, en vond het echt heel leuk om daarop te zitten. Hij is wel een beetje lui aangelegd, en vindt zitten altijd wel prima. Ik gebruik het nu nog weleens en dan wil mijn dochtertje die nu 2 is daarop zitten en zit hij met opgetrokken benen in de buggy haha.
Ik zou wel echt aanraden om de ‘echte’ van het merk van je kinderwagen te kopen (evt. op MP) en niet de universele van Bol.com. Slechtste 50 euro ooit bespaard. Het wieltje maakt echt lawaai en hij draait soms waardoor je wagen opeens afwijkt
Echt mijn beste (15,-) tweedehands aankoop ooit! Ik dacht voor dat geld kan ik het wel proberen en anders doorverkopen. Mijn zoontje van 2,5 zegt zelfs steeds mag ik even op het plankje? (Ook al zijn we met z’n tweeën of zomaar). Hij vindt het heel leuk ofzo?
Ook handig dat het zitje evt. eraf kan en je dan kan staan! Enige is het beetje onhandige lopen, maar dat neem ik wel voor lief
Mijn dochter (2.5) wil geen luier aan thuis dus ik laat haar in haar onderbroek lopen. Ze geeft wel aan als ze moet plassen en gaat dan zelf naar het potje. Ze gaat dan meerdere keren zitten in 20 minuten tijd ofzo zonder resultaat, vervolgens gaat ze verder spelen en plast ze gelijk zodra ze in haar spel zit in haar broek. Volgens mij voelt ze het dus wel aankomen maar lukt het niet op het potje. Ik heb al geprobeerd om haar langer te laten zitten met een boek, liedje, filmpje etc. maar dat helpt niet. Herkent iemand dit of heeft iemand nog een andere tip? Wc met verkleiner weigert ze en vind het ook zonde om een luier te forceren als het misschien juist een goede kans is om te oefenen met zindelijkheid als het vanuit haarzelf komt.
Mijn zus heeft haar dochter toen laten bellen blazen op het potje. Toen plaste ze in dat spel, wellicht dat bij jullie ook helpt
Mijn kind gaat altijd plassen als de kraan of douche aan gaat dus misschien het water ff laten stromen voor dat geluid? Als ze op het potje zit
Ik ben op zoek naar een klein vaderdag cadeautje namens ons zoontje van 1. Hij maakt op de opvang een knutsel, maar ik wil er ook een kleinigheidje bij geven. Nu heeft hij geen hobby waarvoor we iets kunnen geven en wil ik ook niet nog een knutsel maken/geven. Wat geven jullie?
Matchende zwemkleding
Boek
Fles whisky
Sokken
Sneakers
Zonnebril
Hangmat
Abonnement op een tijdschrift
Gereedschap
Ik geef dit overigens niet allemaal, maar heb veel al wel eens gegeven.
Tochtje met de spido, haha. Heel suf, maar hij wilde al langer met de spido door Rotterdamse Maas. En we gaan ergens ontbijten.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik enorm veel bekken klachten ervaren. Het gaat nu redelijk goed, ik hoef niks te laten wat ik niet kan. Na een drukke dag voel ik het soms wel maar het is allemaal best te doen.
Alleen tijdens mijn menstruatie is het echt killinggggg. Herkent iemand dit?
Weet iemand een hotel of andere overnachting in de buurt van de Efteling waar je 2 slaapkamers hebt, dus dat je kind niet naast je bed slaapt? Voor maar 1 nacht na efteling bezoek.
Zeker! Tijdens mijn menstruatie had ik ook altijd veel meer last ervan, is wel echt beter geworden na jaar of 2. Toen ben ik ook veel gaan sporten dus ook dat heeft gezorgd voor een sterkere bekkenbodem.
Hoe lang is het voor jou geleden dat je bent bevallen?
15 maanden! Ik heb tijdens mn zwangerschap gesport met begeleiding van een bekkenfysio en ben nu alweer 6/7 maanden aan het sporten (zonder fysio).
Fijn dat herkenbaar is! Mijn vriendinnen hebben deze klachten niet gehad dus kan weinig ervaringen uitwisselen…