Ik heb ze gister bij little grene bag gekocht voor 20 euro. Vind het echt fijne laarzen
Ik zou dat even vragen bij een fysio- / ergotherapeut. Die kunnen dat veel beter specifiek voor jouw dochter bepalen.
Gaan we doen! Dankjewel
Hebben jullie nog een tip voor een fijne en stevige voedingsbh, die wat je later (als je bv geeft) na de kraamperiode ook aan kan? Dit kan altijd maar ik heb stevige borsten, dus ik wil genoeg ondersteuning en dat het ook nog mooi eruit ziet onder kleding.
Alles wat ik tot nu toe heb, is zo slap/bralette achtig. Waardoor het me weinig ondersteuning geeft. En dan lijken de borsten 1 unit onder kleding.
Heb 1 van cariwell met een soort van zachte beugels die me nog een mooi decollete/lift geeft. Maar die zit best strak.
Had ook 1 van noppies die op een normale bh leek maar die was vreselijk, bobbelende cups, rare pasvorm…
Ik vind voedingsbh’s van het merk Anita heel fijn. Zijn verschillende modellen van. Bij zalando verkopen ze het merk ook.
Cake maternity!
Zelf gekocht bij Famke C in Leeuwarden. Ook de tip, maar weet niet of je in de buurt woont .
Ook ik vond cake maternity het allerchillst!
Ja cake maternity en dan de tutti frutti! Die is echt geweldig!!
Oohhh dat is nog zo jong, je hoeft echt nog niet toe te werken naar hele maaltijden hoor. Misschien haalt het bij jou de druk eraf om te weten dat je het best nog wel een maand kan laten rusten en het dan weer rustig aan proberen als het nu zo veel invloed heeft in dat buikje
Bij mij hielp het om eten waar hij krampjes van kreeg in de ochtend te geven en dat te mengen met bijvoorbeeld yoghurt of rijst, die door hem goed verdragen worden
En verder helpt het om het echt tijd te geven… mijn kind is ruim een jaar en eet nu alles met gemak. Hij heeft nog steeds soms last van z’n darmen, maar nu hij zelf meer beweegt doet het een stuk minder pijn heb ik het idee
Ik heb grote en echt slappe borsten. Bij superbra heb ik twee voedingsbhs van sugar candy aangeschaft. Geven dezelfde lift en bijna dezelfde vorm als normale bh’s (van superbra) bij mij maar dan zijn ze zacht.
Bij maat 75G pas ik maat L ervan.
Wat vind jij wel een fijne tafel voor de triptrap?
Iemand hier ervaring met provocatietesten voor koemelkallergie? Wij krijgen morgen de eerste en ik zie er zo ontzettend tegenop. Vooral omdat het na zoveel voedingswisselingen eindelijk goed gaat. Ik begrijp dat er vijf keer iedere 30 minuten voeding word toegediend en hierna 2 uur observatie, maar hoe moet dit dan met een dutje? Onze dochter is pas 4,5 maand en wil na anderhalf uur normaal echt wel even slapen, is dit dan gewoon pech want de test moet door?
In ons ziekenhuis (wij hebben al 6 of 7 provocaties achter de rug inmiddels) is er gewoon ruimte voor een dutje, dan laten ze wat langer tussen de stappen. Enige consequentie is dat je er dan langer zit.
Bij ons is het op een zaaltje, dus echt top slapen deed die van mij niet daar, zoveel vertraging liep het allemaal dus ook niet op.
Ik ben niet flyingbutter, maar wij hebben een blad voor de triptrap van Amazon gekocht, dus geen officiële maar wel echt top omdat de zuignappen goed plakken!
Hebben jullie een meerijdplank voor jullie kinderwagen gekocht toen jullie 2e kindje werd geboren? En was het een beetje een succes?
Zoontje is 2,5 en vindt het nog wel lekker om af en toe in de buggy te zitten/liggen als hij moe/overpikkeld is.
Ja maar kort gebruikt. Mijn zoon stapte er dan af bij de zebra ofzo wat je totaal niet wil. En het loopt toch een beetje irritant.
Hij was twee toen hij een zusje kreeg en heeft toen een micro mini step gekregen voor zijn verjaardag en daar ging hij vanaf toen gewoon altijd op.
Loopfiets kan ook natuurlijk.
Ja via marktplaats voor de zekerheid. Wordt niet heel vaak gebruikt maar zou hem niet willen missen. Hij ligt altijd in de boodschappenmand onderin en wordt ingezet bij onverwachts lange stukken, moeheid, dwarse peuterbuien e.d. Ze zijn ook zo weer door te verkopen na een halfjaar of jaartje zonder al teveel verlies.
Ik leen hem van een vriendin. Vind het wel fijn en mijn dochter ook. Wel afspraken met haar maken dat ze stop zegt en er niet zo maar afspringt.
Lopen is even aanpassen want het zit wel in je ‘loopruimte’ maar went wel.
Het ligt denk ik ook aan je kind. Die van mij stopt namelijk na 50 meter met steppen/loopfiets. Dus dat is hier geen mogelijkheid.