Ik heb vorig jaar overnacht bij europarcs Kaatsheuvel en bij marvilla parks Kaatsheuvel. Dan verblijf je gewoon in een huisje / stacaravan. Veel goedkoper dan op het park verblijven + echt dichtbij de Efteling. Met beide prima ervaringen, dus ik zou het zeker aanraden om daar eens te kijken voor een overnachting
Volgens mij is het wel normaal (dus niet dat iedereen het heeft maar niks geks), door de hormonen enzo tijdens je menstruatie. Ik had altijd dat hele zware bal gevoel. Oefening die mij heel goed geholpen heeft is deadlifts.
Ik ben nu weer zwanger dus benieuwd hoe ik er deze keer uitkom haha.
Ik heb geen bekkenklachten gehad maar ik heb, sinds ik bevallen ben, tijdens mijn menstruatie dus onwijs pijn aan mijn schaambot. Wel alleen op de heftigste dagen. Dus vaak dag 2 en 3 en met pijnstillers wordt het wel minder. Mag ik vragen wat jij voelt/ervaart aan klachten?
Ik ben inmiddels 20 maanden pp (maar sport nog niet haha😭). Het voelt voor mij ook een beetje of het door hormonen komt omdat het dus tijdens mijn menstruatie is.
Ik heb dit ook, alsof het schaambot helemaal beurs is! En een knakkend gevoel in mijn rug als ik loop. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het hormonaal is omdat ik zo’n duidelijk verschil in mijn cyclus merk.
Pfoe ja wat voel ik… Alles rondom mijn heupen en bekken voelt beurs, stijf, zeurderig, kan niet lekker liggen of zitten. Voelt echt ook alsof de pijn rondom de botten zit haha lastig beschrijven!
Ik zou gewoon langs een bekkenfysio gaan en dit bespreken! Vaak kunnen ze je helpen. & @Vloeistof ook pijn aan je schaambot kan onder bekkenpijn vallen.
Haha ik heb precies deze vraag, moet nog kijken maar ben een keer eerder met vriend hier geweest en vermoed dat ze dit wel hebben; https://guesthousehotel.nl/
Ja, ga ik doen! Ik vond de fysio die ik tijdens mijn zwangerschap had niet fijn dus moet even opzoek naar een andere. Stel het steeds uit maar ga het nu wel écht doen!
Ons kind (bijna 1,5) gaat binnenkort naar de opvang, voor het eerst.
Moet je dingen (kleding) labelen? Ben echt een leek haha
De kleding die ze aan heeft? Dat hoeft niet. Ik schrijf wel namen op de jas en in laarzen en plakte labels op de speen en fles(markeerstift kan ook). Reservekleding eigenlijk nooit want het is kleding waarvan ik het niet erg vind als er iets mee gebeurd.
Ik had bij mn eerste kind zo’n goedgemerkt labelset aangeschaft maar daarvan bleef 90% ongebruikt, dus beetje zonde van t geld
Bedankt voor de tips! Het gaat maar om 1 nacht en bij europarcs was het echt duur. Maar heb bij marvilla wel geboekt (via Roan, dan krijg je ook gratis bedhekjes en kan je voordelig extra’s bijboeken zoals buggy, bedje, stoel etc en gratis kinderfietsjes) voor 2 nachten waarvan we er maar 1 gebruiken maar het was niet duur, en leuke faciliteiten voor kinderen voor de volgende ochtend.
Ah ja, goede!
Ik heb dinsdag een intake gesprek en zou dan even vragen/controleren wat allemaal mee moet en waar zij dan graag een naam op willen
Of je de kleding labelt is heel erg aan jezelf. Ik heb op de groep ouders gehad die alles labelden, maar ook ouders die niks labelden.
Dingen die handig zijn om te labelen, zijn fles, speen en knuffel. De kans is groot dat er een kind op de groep dezelfde heeft. Je hebt ook kans dat de opvang zelf een manier heeft om te labelen. Ik zou het gewoon even vragen.
Ik weet nog dat ik op de groep op een gegeven moment 6 kinderen met een gele regenjas had, toen hebben we ook zelf aan de ouders gevraagd om er een naam in te zetten.
Hier blijft alles daar (speen en knuffel) in hun eigen laadje, ik doe het dus alleen in de jas met stickers van mynametags
Heeft iemand ervaring met de site gebruiktekinderstoelen en dan vooral de refurbished stokke stoelen? Ik twijfel om er daar 1 te bestellen, dus ben benieuwd naar ervaringen.
Ik zou wel zijn jas en schoenen labelen. Vooral als hij vans heeft haha. Reserve kleding gaat denk ik in zijn eigen mandje/bakje dus dat hoeft niet
Ik weet niet of hij een speentje heeft maar je kan op sommige sites de speen laten personaliseren. En ik zou een knuffel meegeven die daar mag blijven
Hahaha niet ik die nu bijna moet janken omdat het ineens heel definitief wordt dat hij gaat. Zijn er allebei heel erg aan toe en hij gaat het fantastisch vinden, maar ohhh met dit soort dingen merk ik dat ik echt een zacht gekookt ei ben geworden
Bedankt voor al jullie reacties. Ontzettend fijn en lief!! Heb ik veel aan
Ja, ik! De kwaliteit is heel goed. Ik heb de accessoires op MP gekocht.
Ik zou wel even goed de kleuren checken: de kleuren op de website komen totaal niet overeen met de kleuren in het echt. Ik had ze een foto van hun insta gemaild met de vraag welke kleur dat was en die kleur heb ik toen gekozen, maar eenmaal thuis was het totaal wat anders.
@Mrs.Fraser hier dezelfde ervaring! Stoel was vlot binnen en ziet er mooi uit. Kleur pakte wel echt anders uit. Gelukkig is het alsnog mooi & past het bij onze eethoek maar de stoel is echt veel lichter dan de foto op de site.
Ik! Erg tevreden mee. Ik had een zwarte stoel, dus geen gekkigheid met kleuren die niet overeenkwamen.
@DikkeKip ik ben zo’n moeder die alles labelt🤣 maar bij ons op de opvang raken ze echt héél vaak dingen kwijt. Basically zijn alle items die ik niet heb gelabeld ook kwijt (o.a. heel veel sokken, een broek, wat rompers, een paar schoenen, alle reservekleding). Dus nu label ik alles haha.
Ik heb nu zo’n set naamstickers besteld via hipi, ben ik wel tevreden over.