Ik kwam een keer een opvouwbare stoffen soort gaas wasmand (paw patrol) tegen bij de zeeman. Daar gooi ik alles in van graafmachines, emmers, schepjes, ballen etc. Niet het mooiste maar ach
Ohja! Ook een idee maar denk dat dat het niet een winter uithoudt buiten ben niet echt van alles naar binnen halen/afdekken in de winter
Ik heb zoān kratje en die staat onder de buitenkeuken. In de winter staat die wel in de schuur en doen we alsof buitenspeelgoed niet bestaat.
Ja, maar ik warmde het daar niet in op.
Kolven in glas lijkt me sowieso niet heel fijn (want zwaar)
Ik heb net even snel deze opgehaald
Nu nog de kracht vinden om m in elkaar te zetten maar vond het een goede deal
Ik vond die glazen flessen juist echt stukken minder duurzaam⦠we hadden 6 glazen en die waren binnen 1 jaar 5 stuk.
Met onze 6 plastic flessen hebben we 3 kinderen gedaan ā¦
vanaf een maand of 6 als ze zelf fles willen gaan drinken lukt het niet want te zwaar. En de hoeveelheid flessen die hier op de grond zijn gevallen
Ik dacht goed bezig te zijn maar was uiteindelijk zowel voor mān portemonnee als het milieu matig geloof ik
Opeens is Dentinox nergens meer verkrijgbaar. Alleen een nieuwe variant zonder lidocaĆÆne
Daarom was dat vak steeds leeg. Ik heb laatst nog ƩƩn flesje kunnen scoren. Wat ruk wel. Dit was bij mijn kind het enige wat hielp. Gelukkig heeft hij nu wel bijna al zijn tanden
Op bol en via Duitse internetapotheek is de versie met lidocaĆÆne wel nog verkrijgbaar. Die laatste site klinkt gaar maar ik heb daar wel eens besteld.
Doe ik wel, hou de flesjes dan gewoon vast (zo deed ik het trouwens ook toen ik nog plastic flesjes had).
Ik heb het idee dat deze vraag al tig keer gesteld is, maar kan er zo snel niks over terugvinden.
Wat zijn de ideale sandalen/merken voor kinderen met een hoge wreef? Het is voor mijn zoontje (2,5 jaar - maat 24 ongeveer) onmogelijk om goede sandalen te vinden. Ik heb afgelopen bij Van Haren bijna alle beschikbare sandalen gepast maar het bandje aan de bovenkant is dan vrijwel altijd een stuk te kort. Geldt ook voor de sandaaltjes van H&M. Iemand een goede tip?
Mijn dochter heeft Tevaās en die zijn ideaal want je kunt alle bandjes verstellen. En kunnen goed tegen water en modder enzo, ook heel fijn.
Hier ook verstelbare sandalen maar dan van Next. Is met drie bandjes, 2 op de voet en 1 op de hiel. Alle drie verstelbaar.
Hoge wreef of niet, volgens mij zitten alle sandalen zonder dat de bandjes te verstellen voor geen meter bij kids.
Ik heb sandaaltjes van Wheat en Bisgaard met klitteband, die passen hier goed bij een hoge wreef.
Tevaās en crocs
Mijn dochter heeft dit geloof ik ook, maar sandalen van Timberland en Teva pasten prima, hebben bandjes die je kunt afstellen.
Een tip voor als je ook wat wilt knutselen met vingerafdrukken met baby/kind, ik deed het eerst met vingerverf maar dat werd zoān gesmeer. Heb nu deze stempelkussens besteld, werkt veel beter
https://www.amazon.nl/dp/B0BG2QJ183?ref_=pe_111809601_1111269701_t_fed_asin_title
Wat slim dit! Net te laat voor vaderdag maar deze ga ik zeker onthouden.
Heb je dat hartje met plakband zo strak gekregen?
Nee heb uit een a4tje een hart uitgeknipt en die er boven opgelegd en de zijkanten iets vast geplakt zodat hij niet verschoof
We zijn op vakantie en de kinderen lagen daarom gister laat in bed (21u), dat komt bij ons zelden voor, maar tóch allebei om 6 uur alweer wakkerš„² hoe doen mensen dit toch op vakantie, onze kinderen (5 en 3) lijken hier niet voor gemaakt