Ik heb ook die reisset van magnatiles gekocht n.a.v. de tips hier maar ik vind het een beetje irritant dat ik voor m’n gevoel net zoveel
tijd kwijt ben aan die magneten weer bij elkaar zoeken en in dat doosje proppen als dat de kinderen ermee spelen.
Mijn kinderen zijn 4 en 2 en vind het dus niet per se een enorme aanrader tenzij je ook houdt van zoeken en bukken.
Het lucky dice spelletje van znoet vind ik wel echt een aanrader om te spelen met mijn 4 jarige.
Verder voor hoedjes had ik hier besteld:
Hebben wel heel veel keuze.
Deze heet Huttelihut Zomerhoed - Iers Cream m. Strepen en heb ik voor mijn 4 jarige met groot hoofd (ze viel buiten het percentile met geboorte) gekocht in 6-8 jaar (116-128). Die is heel fijn en het koordje is functioneel dus je kan hem nog iets afstellen als hij ruim is.
En MP Zonnehoed - Teddy - Botercrème in 53 cm maar die is strak vindt ze. Wel handig voor zwemmen.
En voor de net 2 jarige heb ik deze gekozen Name It Zonnehoed - NmnOli - Clematis Blue/Jet Stream/Fiery Red

In 50-51 cm maar die is wat losser en past 4 jarige ook nog net.
En Flöss Zonnehoed - Bobby - Blue/Green Stripe
in 48-51 cm en die is precies goed voor hem.
Wel veel geld in 1 keer maar ik was het zoeken naar hoedjes zat.
Had voor ik bestelde even hun hoofd gemeten met een meetlint en de 4 jarige mee laten kiezen. Vind het niet erg om wat meer geld uit te geven aan een hoed maar dan wil ik geen miskopen.
Die Bucket hats zijn qua rand voor hem nog goed want omdat hij klein is, is zijn gezicht en nek ook klein natuurlijk dus het bedekt hem voldoende