Wij hebben 3 verschillende gehad. Na 1 zomer buiten staan zijn ze bij ons zo vies (of lek) dat ik ze weg moet doen. Zonde van het geld dus daarna steeds een goedkoper bad of de schelp van de zandbak gebruikt als zwembad
Wij zijn ook op zoek naar een 7 zitter (tweedehands). Ik ben wel benieuwd welke jullie hebben en wat jullie ervan vinden?
Hoe sluit jij de tuinslang aan op deze? Ik heb er dit weekend heel lang mee lopen stoeien maar het lukte echt niet. Alsof er een tussenstuk miste oid.
Heb deze vorig jaar gekocht maar destijds niet gebruikt
Wij hebben een Kia Sorento, en zijn er heel blij mee! De Peugeot 5008 hebben we ook gereden en hadden we laatst als leenauto en ook heel prettig maar kon de caravan niet trekken. Voordeel van beide (tov bijv Skoda Kodiaq) vonden we de ruimte op de derde zitrij. Net even 10-20cm meer en dat is voor een (pre) puber wel fijn. Ik kan hier als volwassene ook prima zitten.
Maar veel oudere modellen hebben wij niet genomen omdat een lease auto nieuw moet zijn. De oude modellen als de ford galaxy bijv worden nieuw niet meer gemaakt. Dus tweedehands is er wel veel meer keuze!
Wij hebben al drie zomers plezier van deze. Zou nu alleen wel een grotere variant ervan kopen voor twee kinderen.
En de slang erop aansluiten, weet niet, wij klikken hem zo op het slangetje wat erbij zit
Ja dat werkt hier ook niet inderdaad! Ik sta er dan maar bij met een sproeier, dus vandaar nu een simpeler zwembad met een gewone glijbaan ookš
Thanks! Fijn dat de Kia Sorento zo goed bevalt! Toevallig twijfelden we tussen de Kia en de Peugeot 5008. Vinden de Kia mooier maar qua prijs is de Peugeot wel aantrekkelijker⦠Goed om te horen dat je op de 3e zitrij ook nog wat beenruimte hebt in plaats van dat je helemaal opgepropt zit. De kofferbak is bij de Peugeot wel wat kleiner dacht ik of lijkt dat maar zo? Wij moeten namelijk nog een kinderwagen mee kunnen nemen. Maar volgens mij zijn de kofferbakken van alle 7 zitters sowieso heel klein.
Misschien is dit een voor de hand liggende reactie, maar vaak kun je wel ook maar ƩƩn stoel op de derde rij gebruiken en de andere inklappen. Dan heb je ook nog ruimte voor een koffer/tas en misschien een kinderwagen. Bron: onlangs een zevenzitter gehuurd, maar ik weet het merk niet meer. Als je op vakantie gaat met drie kinderen is een karretje erachter of een dakkoffer alsnog geen overbodige luxe denk ik.
Wij gebruiken maar 1 stoel achterin, die andere klappen we om dus dan heb je een redelijke achterbak.
We hebben wel onze joolz GEO weg gedaan omdat dat niet paste en voor de HUB gegaan. Die past met de zit (niet met de bak) ook achterin bij ons als beide stoelen op de 3e rij omhoog zijn.
Edit; en wij gaan eigenlijk op vakantie altijd met de caravan dus qua achterbak hebben we dan geen probleem haha
Mijn kind heeft glad, dun, stijl haar. Ik ben dit niet gewend en heb geen idee. Inmiddels is het de lengte om te vlechten. Maar nog voor het elastiek erin zit, zit de vlecht al losjes. Wie heeft tips voor dit haar? En wat voor shampoo ga ik dan gebruiken?
Oh en als ik dus een elastiek eruit haal, knippen of losmaken, er komt standaard haal mee. Alsof het amper vast zit in haar hoofd. Kan ik daar nog wat tegen doen?
Hoe oud is je dochter? Mijn dochter is net 3 en ik merk de laatste weken dat dr haar eindelijk dikker en voller aan het worden is. Bij mān nichtje gebeurde dit bij net 2 al.
- Maar ze heeft echt het haar van haar vader. Ik verwacht niet echt dikker haar eigenlijk.
Mijn kind heeft ook zo steil en dun haar! De opvang vlecht het in en dan blijft het goed zitten. Met zoān heel klein plastic elastiekje.
Maar trek je met die elastiekjes ook elke keer allemaal haren uit? Mijne verliest iedere kapsel echt haren door die elastieken. Niet een haar, echt een pluk.
Gewoon laten hangen, eventueel een haarspeldje om het uit de ogen te houden? In dit topic zijn wel tips voor speldjes die goed blijven zitten.
Ik heb zelf zulk haar, maar ik had het altijd los en toen ik wat ouder was wel haarbanden.
Nat spuiten net een plantenspuit en met een fijne kam kammen en van die mini elastiekjes. Dan zit het het eerste half uur heel strak en daarna gewoon normaal haha.
Ik heb zoān haakje waarmee je elastiekjes kan snijden. Dus dan trek je ze kapot zeg maar.
Als het onderin zit valt het mee maar als zoān elastiekje boven in zit (dus dicht op de hoofdhuid) echt best wel wat maar ze krijgt geen kale plekken ofzo dus ik denk dat het ook normaal is? Ze draagt ook niet elke dag van die elastiekjes. Thuis gebruik ik alleen kleine zachte in een staartje, dus bovenin.
Mijne is trouwens zo wispelturig met staarten en knipjes dat ik maar een pony heb laten knippen zodat het niet in haar gezicht valt. Vind het niet heel leuk maar is ook een oplossing.
Ik vind haar haren er ook snel vies uit zien. Het wordt snel zo sliertig omdat het steil is maar heb ook geen idee hoe ik het dan het beste kan wassen. Moet je steil haar dan heel vaak wassen of net zoals bij krullen juist minder? En hoe voorkom je dan die slierten?
Elastiekje eruit knippen?
Ik knipte ze stuk.
Hier ook dun haar en speldje werd niet gewaardeerd door mevr hier. Ik deed weinig kunstwerken maar meestal met zoān dun elastiekje uit het gezicht opzij.
En iets later deze van de action: heel zacht en ook fijn voor dun haar
https://www.action.com/nl-nl/p/3205099/zachte-loombanden/
Dit is een hele slimme tip. Dankjewel. Die ga ik proberen.
Ook als ik die kleine elastiekjes knip zitten haar haren er aan vast.