Hebben er hier mensen toevallig ervaring met een Fibby zwemhulp? Ik kan online niet heel veel vinden maar het ziet er wel ideaal uit.
Ik ken wel een kindje die dat heeft, al vanaf dat die 1 of 2 is.
In ons zwembad moet je dan alsnog bandjes om. Of ja, ik zag een kindje met dit ding en bandjes om, dus dan lijkt het me overbodig. Als je het dus in een zwembad wil gebruiken zou ik daar eerst naar informeren.
Wat is het voordeel van zo’n ding?
Je wordt alleen aan je rug omhoog gehouden dus komt eerder in zwemhouding waardoor je daar sneller vaardig in wordt volgens mij.
Oh hoezo dan? Heb deze vaak gebruikt voor de kinderen. We hebben er nu de spray versie van en die is ook heel fijn.
Hoe haal je het beste veel zand uit krulhaar?
Bij mij eigen steile haar zou ik de kam/borstel er doorheen halen, maar bij mijn dochters krullen wordt het daar zo lelijk van. Kan ik het dan beter uitspoelen en eventueel nat nog kammen? Of maar even goed door het haar woelen en zoveel mogelijk er uit proberen te halen?
Uhm denk gewoon onder de douche en wassen
Dat is geen geliefd klusje hier, haha. Hoopte op een uitweg.
Als je voldoende veel doet is het super wit en als je een tweede laag aanbrengt krijg je dit
Mijn hele shirt zit ook onder de rullen van mezelf m’n kinderen
Het werkt wel goed en het stinkt niet maar die van Kruidvat is echt fijner en kun je zo vaak je wil opnieuw aanbrengen.
Het voelt ook of het er met water allemaal vanaf gaat en die van de Kruidvat heb ik dat ook niet bij maar volgens mij blijft er wel voldoende achter om nog te beschermen
Wow bizar, dat heb ik nog nooit gehad. Misschien smeer ik m’n kinderen niet vaak/dik genoeg in
Heeft iemand ervaring met de kaarten van Adriana Ljubic? Is het de moeite waard, of zijn het vrij voor de handliggende plaatsen?
Ik doe het ook niet per se heel veel hoor maar wel sowieso elke twee uur en ook wel dik
Met zwemmen vind ik altijd lastig want dan zijn ze zo nat en smeert het niet goed (in het algemeen, niet met deze speciaal) dus hebben ze meestal uv kleren aan
Ik heb er één, basis horeca met speelplek, zonder abonnement. Ik heb er eigenlijk nog geen gebruik van gemaakt. Wat er in mijn eigen provincie op staat, dat kende ik al wel (plus niet alles staat er op). Ik kan me wel voorstellen dat ik er wel een keer op ga kijken voor tips wat verder weg. Ik had er geloof ik 14.95 voor betaald, dus voor dat geld vind ik het wel een prima kaart.
Talkpoeder? Ik heb geen idee hoor! Maar dat schijnt op het lichaam wel te helpen.
Voor lichaam met zonnebrand lijkt me dat wel een goede ja!
Heb het maar een beetje geprobeerd eruit te halen met mijn vingers. Bad of douche ging hem niet worden vanavond, dus morgen zal het bed wel vol zand liggen
Voor de kampeerders: als het overdag 30 graden is en 's nachts 15 graden, koelt het dan ook zoveel af in een safaritent of blijft warmte daarin wel een beetje hangen? Ik twijfel welke slaapzak ik mee moet nemen. (De dikke slaapzak past er eigenlijk niet meer bij.)
Het blijft een beetje hangen, maar meer dan een graad of 2 verschil zou ik niet verwachten.
Mijn ervaring is dat het sowieso weinig afkoelt waar dan ook. Warmte blijft toch vaak wat hangen. Denk dat zo’n dikke slaapzak overbodig is
Ik doe in de tent snachts er nog een slaapzak overheen. Dus dan draagt ze er 2. Want vanavond om 7 uur is 't nog hartstikke warm, ook in die tent. Ik neem ook een wollen dekentje mee en stop d’r daarmee in.
Maar dit weekend neem ik voor het eerst d’r dekbed mee waar ze thuis ook onder slaapt.
Vorige zomer was het overdag 35 graden en snachts werd het 10 graden en dat was echt heel koud. Je gaat natuurlijk ook niet op vakantie in een woonwijk dus tis veel minder dicht bebouwd (wat warmte vasthoudt).
Edit : zo’n safaritent heeft natuurlijk wel een vloer of staat op een verhoging toch? Dat zal wel iets schelen. En slaapt je kind toevallig in zo’n opgooitent? Want dat scheelde bij ons vorige zomer ook wel.