Ik vond t wel duidelijk afkoelen 's nachts, maar heb mijn kind gewoon in de zomerslaapzak laten slapen vorig jaar. Wij deden een dekentje over haar heen als we zelf naar bed gingen. Zelf sliep ik ook gewoon onder een dekbed in een safaritent
Ik ben momenteel op een camping in de omgeving van Tiel. Weet iemand iets leuks wat je hier in de buurt (max half uur rijden) kan doen, met een kind van 4?
Wie heeft de tip voor katoenen ondergoed met pijpjes voor tijdens je zwangerschap? Ik vind alleen maar synthetische broekjes of katoenen broekjes die niet voor zwangeren zijn.
Heb ineens geĂŻrriteerde liezen (door de warme oa denk ik), dus zoek iets zonder kant of gekke randjes, liefst naadloos
Edit: gaat echt om de laatste weken dus niet iets van 20 euro p/s, draag het daarna waarschijnlijk nooit weer
Ik heb hetzelfde probleem (ook door hitte denk ik) en heb vorige week dit ondergoed gekocht. Ik draag het onder mân buik (zit in het derde trimester) en het werkt goed.
Oh wat goed! Dankje, snel even langs de zeeman. Vind dit wel echt next level maar goed 37 weken zwanger zijn is natuurlijk ook niet echt glamoureus (en dat hoeft uiteraard ook niet)
Ja, ik begrijp het helemaal, ik twijfelde om het te kopen, maar kon zo gauw ook niks anders vinden dus vandaar. Hoop dat het voor jou ook werkt!
Echt bizar dat er zo weinig ademend ondergoed te vinden valt voor zwangeren toch? Ik zie een gat in de markt
Ik had van de hm zwangerschapscollectie een broekje in beige met lange pijpjes. Die vond ik echt lekker met 30 graden! Gewoon katoen met een beetje elastische stof. Ben t nu vergeten op vakantieđ, had mn licht corrigerende per ongeluk mee. Die past niet haha.
Ouwehands?
Iets simpeler maar ook leuk, kersen plukken in wadenoijen, pannekoeken eten bij de molen in Kesteren.
Al het eten wordt op de grond gegooid, hoe kun je daar het beste op reageren / mee omgaan?
Hoe oud is de dader?
De dader 15 maanden!
Een kruimeldief aanschaffen.
Of een hond.
Het klinkt heel simpel, maar ik bleef herhalen dat eten in de mond hoort en niet op de grond. En belangrijk om er niet heftig op te reageren want dan gaan ze het als een spelletje zien om die reactie weer te krijgen.
Of, gewoon teruggooien
Ugh ja ik roep al de hele tijd âin de mond!â Maar dan kijkt hij me aan met zân puppy ogen en flikkert het dan alsnog zonder te knipperen op de grond.
Dat tweede werkt zeker niet want peuter vind het fantastisch als de hond het opeet dus dat houdt elkaar lekker in stand
@Cam Wij waarschuwen hier een paar keer: als je het op de grond gooit, dan hoef je blijkbaar geen eten meer en halen we je bordje weg. En dan bij de derde keer weghalen en jammer.
Maar volgens mij deden we dit wel pas boven de 2 ofzo. Daarvoor maar een beetje gelaten en genegeerd, zodat het geen spelletje wordt (dus ook niet steeds oppakken). Het gaat hier (2,5 jaar) inmiddels best oke (de hond gaat standaard even in de bijkeuken want dat blijft het leukste spelletje ooit ).
Ooh die Molen ziet er top uit, helaas lees ik dit net te laat. We zitten nu bij een boerderijcafé in de buurt.
Ik heb een catchy gekocht, dacht eerst serieus 40 eu voor wat plastic maar scheelt me weer een hoop hoofdpijn en de hond eet zo geen dingen op die hij niet mag.
Oh wat een goede tip met baby en hond. Die ga ik onthouden!