Kan je niet een weekje een fietskar huren?
Maar dit is ook niet te vergelijken want een fiets met accu is niet gemaakt om zonder accu mee te fietsen. Dat werkt enorm verzwarend.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dacht als die accu uit staat, dan is het âene gewoneâ Babboe curve ipv Babboe curve-e
Zara! Ik bestel wel altijd online omdat het assortiment van de Zara live teleurstelt imo
WE voor wat oudere kinderen. Voor jongens vind het vaak minder (broeken wel oke) maar voor meisjes zitten er meestal wel leuke dingen bij.
Sissy boy heeft veel leuke dingen en vaak nog wel veel maten in de sale
Hema kan ik ook altijd wel wat leuks vinden.
En Zeeman inderdaad
Dankjewel voor het delen Ga deze post opslaan!
Mijn zoontje heeft na het slapen enorme klitten/broos en droog haar op de achterkant van zân hoofd. Heeft iemand een handige tip hiervoor?
Thanks allemaal! Ik ga eens kijken of ik zowel een bakfiets als fietskar ergens kan huren in de buurt, goed idee.
Nee zo werkt het niet. Het is niet alleen de accu die het verzwaard maar er zit natuurlijk ook een motor in de fiets die weerstand op het trappen geeft als de trapondersteuning (aka accu) uit staat.
Kun je gebruik maken van een fietsplan via je werk of het werk van je partner (als je die hebt?). Dan kun je een bakfiets leasen en over 3 jaar voor een klein bedrag overkopen (doorgaans 20% nieuw waarde) of weer inleveren.
Dit spul werkt top bij klitten! Daarna kam je het zo door
Wij hebben ook een tijd gehad (ook rond die leeftijd) dat onze dochter echt vervelend was wanneer we met zân tweeĂ«n bij haar waren. Op een gegeven moment was ik liever met haar alleen, omdat het dan wel gewoon gezellig was.
Ik had het idee dat het kwam omdat ze het gevoel had in een tweestrijd te staan. Alsof ze moest kiezen tussen ons. We zijn samen (nog) meer op 1 lijn gaan zitten en dat leek te werken.
Geen tips denk ik maar ik herken het wel van mijn kind van dezelfde leeftijd. Heeft er lang geen last van gehad maar deze week al 3x raak. Ik merk wel ook dat hij weer enorm ontwikkelt obv het type vragen dat hij stelt dus ik wijt het daaraan en dat helpt me wel relativeren. Maar goed verder doe ik hetzelfde als jij (ook een keer heel boos tegen m gedaan deze week) en vind ik het helemaal kut ook.
Heeft iemand toevallig nog een magische tip tegen ontstoken ogen bij een kind? Ik heb geen borstmelk meer. Hij heeft er al een aantal dagen last van en het wordt niet minder. Ik maak het nu schoon met afgekoelde kamille thee maar het is ook helemaal rood rondom zân ogen en doet pijn, echt zielig.
Druppeltje babyshampoo in water en dan met wattenstaafje even het plekje waar de ontsteking zit even voorzichtig schoonmaken.
Mijn dochter is nu 14 maanden en wil eigenlijk nog maar 1 keer slapen overdag. Nu is ze in de ochtend wel erg moe maar als ze dan slaapt dan slaapt ze in de middag niet meer. Heeft iemand ervaring met wakker maken uit het ochtend slaapje?
Het voelt onnatuurlijk maar van 10 tot 18:15 wakker zijn zorgt ook weer voor oververmoeidheid + erg vroeg wakker wordenđ
Langer wakker houden in de avond lukt sowiezo niet.
Hoe laat probeer je haar middagslaapje? Misschien probeer je dat te vroeg? Hier is het middagslaapje rond 15u en avondbedtijd rond 20u.
Ja wij hebben haar een tijdje wakker gemaakt na een uur. En dan in de middag ook een uur slapen. Op de opvang vonden ze dat wel sneu. De laatste weken heeft ze echt geen zin meer in haar middagdutje dus wij doen nu ongeveer 2 weken één dutje in de middag (grofweg van half 1 tot half 3). Dat gaat best goed. Ze is bijna 15 maanden.
Ik zie nu je reactie hieronder en onze dochter lijkt ook wel wat moe in de ochtend. Maar houdt het uiteindelijk dus wel prima vol.
Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd, en het lukt al heel lang niet meer. Ze gaat 3 tot max 4 uur na het wakker worden na haar dutje weer naar bed. Ze lijkt dan elke keer in slaap te vallen maar word dan toch weer wakker. Heb ook al langer geprobeerd, en korter ook.
Heb geprobeerd om over te gaan naar 1 dutje maar ze is echt heel moe in de ochtend aangezien ze ook vroeg wakker is. Dan voelt het niet goed om haar wakker te houden tot de middag.
@Salmiak
Ja ik zou dan proberen haar wakker te maken. Misschien eerst na 45 minuten en anders na 30? Ik heb zoân slaapgids en daarin staat zelfs 20 minuten. Van 9:40 tot 10:00 en dan om 13:00 uur naar bed voor dutje twee.
Is toch niet gek om vanaf 14 maanden over te gaan op 1 slaapje.
Zou dan gewoon in de ochtend veel dingen ondernemen dat ze geen kans heeft om moe te zijn en dan om half 12 lunch en dan 12 naar bed.