Ik had een setje doeken van Konges Slojd gekregen die echt by far de mega zachtste uit mijn hele collectie waren.
Die van little dutch zijn mega zacht, na bijna 3 jaar zien ze er nog super goed uit.
Deze zijn dat;
Ik zoek een spelletje wat hier op lijkt:
Een kaartendeck met bijv allemaal verschillende dieren. Kind pakt een kaartje en ik probeer te raden wat het dier op het kaartje is. Is het kind nog heel jong, dan vraag ik bijv: Kan het zwemmen? Heeft het veren? Is het een klein dier? Later kunnen de vragen lastiger worden zoals: Is het een zoogdier? Leeft het in AziĆ«? Liefst met hetzelfde kaartendeck voor verschillende niveaās/leeftijden.
Verder geen tijdsdruk, scoretelling oid. Gewoon kaartje pakken, raden, en door.
Kennen jullie zoiets waar dit mee kan? Ik zou het het liefst met een 3 jarige spelen
Misschien kijken of je ergens een verzameling Albert Heijn dieren kaartjes kan scoren? Lijkt me dat het daar wel mee kan?
De kaartjes van Kroko Loko zou je hiervoor kunnen gebruiken.
Misschien heeft Djeco zoiets? Die hebben ook van die kaartspelletjes in kleine doosjes, weet even niet of ze ook zoiets hebben maar ik vermoed bijna van wel?
Volgens mij heeft mijn kind dit onlangs gekregen voor haar verjaardag, ik ben nu niet thuis maar wil het wel voor je nakijken!
Aden & Anais! Duur maar zo zacht! En die van Happy Bear blijven ook heel zacht.
@Maya11 absoluut deze idd. Ze liggen hier op het moment bij de tkmaxx, mocht je die in de buurt hebben.
Ik heb ze van allerhande merken en die van oyoy mini - kende het merkje verder niet - blijven het allerzachtst! Hebben ook lieve printjes en kleurtjes.
Ik doe dit met (Nijntje) lottino. Maar dat gaat niet zo ver zoals jij het nu voorstelt (leeft het in Aziƫ bijvoorbeeld), maar als je het hebt liggen zou het met een jong kind kunnen.
Dankjewel! Heb die net besteld, hopelijk beetje goed met de maat hij zit net een beetje ertussen heb de grotere gedaanā¦
Misschien als je er dan normale sokjes onder doet, dat ze wel goed zitten!
Konges slod en die van Little Dutch heb ik toevallig ook allebei, zijn top. Nu voor de tweede heb ik van Jollein deze bamboe variant gekocht en dat zijn vind ik de allerzachtste die ik heb: https://www.zalando.nl/jollein-babydeken-brown-j1p53k01k-o11.html
Ik heb een van little Dutch en die vind ik echt heel fijn zacht
Iemand tips voor een wiegdeken voor een baby dat rond 8 januari geboren word? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Moet het een met TOG waarden zijn? Of is een gewoon normaal dekentje voldoende? De verwarming gaat in de nacht niet lager dan 18 graden dus is een echt dikke deken dan nodig? Heb nu twee katoenen dekens en twee fleece dekens. Ook een schapenwollen doek voor echt naar buiten.
Het is slecht te voorspellen, want sommige kindjes worden in de zomer geboren en kunnen zich slecht warm houden, sommige kindjes in de winter enkelen zich snel zelf warm houden. Dat is geen antwoord op je vraag wat je moet aanschaffen, maatwerk straks als je kindje er is: dat is gewoon uitproberen en kijken wat fijn werkt. Mijn kindje is in december geboren en kon zich slecht warm houden ik had twee katoenen dekentjes en had een superzacht kasjmier sjaal (zonder franje) van mezelf gebruikt om hem ās nachts warm te houden (plus kruiken). Ik vond zelf fleece minder fijn omdat het slecht ademt en ik die eerste weken steeds erg bang was dat hij onder de deken terecht zou komen en dan slecht zou kunnen ademen, ik gebruikt fleecedekens wel op de bank en in de wagen als ik het zelf goed in de gaten kon houden. TOG heb ik me nooit mee bezig gehouden, het is ook geen harde wetenschap (omdat die waardes van slaapzakken ook verschillen bv), ik vond die eerste maanden een deken wel veel prettiger dan een slaapzak
Fleece werd bij mij afgeraden, liefst wol! En TOG loslaten want dat snapt werkelijk niemand.
Hier een januari en februari baby gehad. Wat ik fijn vond is meerdere dekentjes zodat je laagjes kunt toevoegen of weghalen, afhankelijk van hoe warm je kindje het heeft. En ik was super blij met mān merino wollen dekentje. Fleece heb ik ook alleen gebruikt op de bank of als vervoersdekentje.