Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Ik hsd deze gehuurd in de bieb

https://www.bol.com/nl/nl/p/wat-zit-er-in-je-buik-mama/1001004005454049/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--1001004005454049&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAuou6BhDhARIsAIfgrn5twVcaTP0astnz52rv8uoDPAL8OsGEcRchwlDN2Ug3rzCsNnYnT7QaAmAeEALw_wcB

Maar er zal geen goed of fout zijn. Gewoon lekker een boekje lezen en dan zie je welmwat ze leuk vind en wat niet

1 like

Welke zouden jullie kiezen als regenlaarzen in de herfst/winter?

• Bergstein gewone laarzen
  • Bergstein winterlaarzen (met dat touwtje)
  • En fant laarzen
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Laatst kreeg ik deze getipt via het forum en deze zijn echt fantastisch.

4 likes

Een laars met lekkere warme binnenvoering. We hebben En-fant laarsjes en van Druppies. Kan zelf niet vergelijken welke warmer zijn. Die van Enfant kunnen in ieder geval wel makkelijk nog door een tweede kind gedragen worden. Hoewel dat laatste ook een beetje afhangt van je kind :slight_smile:

2 likes

Bobbi en de baby was en is hier een grote hit!

1 like

We hebben hier al meerdere keren enfant laarzen gehad en vind die ook veruit het mooiste, maar word helemaal gek van die voering die altijd los gaat zitten waardoor het uitrekken echt bemoeilijkt wordt. Ook vind ik dat zand/vuil daar in gaat zitten en er niet makkelijk uit gaat.
Dus ik zou bergsteins kiezen met dikke sokken erin!

2 likes

Het ligt ook een beetje aan de voeten van je kind. Enfant pastte hier niet met een hoge wreef.

2 likes

Deze vonden wij ook heel leuk!

2 likes

Wij hebben al een tijdje laarzen van Viking. Blijven echt goed en zijn superwarm en (als ik afga op hoe vaak mijn kind ze wil dragen) comfortabel.

2 likes

Dit boekje was hier ook een groot succes. Maar het is niet een informatief boekje over een zusje/ broertje krijgen. Ze vinden het gewoon heel grappig (ook zonder dat er nog een baby bij komt).

Bobbie en de baby ook veel gelezen.

2 likes

Ik vind de laarsjes van Mikk-Line heel fijn. Die koop ik in de opruiming voor dezelfde prjjs als Hema.
Maar heb ook wel eens van Hema zelf gehad en die zijn ook prima. Je hoeft echt niet van die dure te kopen hoor.

3 likes

Liever inderdaad zo goedkoop mogelijk! Maar de Hema heeft geen gevoerde, warmere laarsjes toch?

1 like

Gewoon van de hema of scapino

6 likes

Nee, geen gevoerde volgens mij inderdaad.

1 like

Op Vinted zijn die van Bergstein echt in massa terug te vinden voor maar een paar euro. Dan ben je nog goedkoper af dan bij de Hema.

1 like

Ik heb Scapino laarzen (niet gevoerd) voor mijn kinderen en dan een maat groter, zodat ze er dikke sokken in aan kunnen (heb altijd van die antislip van Ewers, maar kan natuurlijk alles zijn).

3 likes

Ik heb gevoerde laarsjes bij de kruitvat gescoord: https://www.kruidvat.nl/kinderregenlaarzen/p/6036483?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_8618826601&gad_source=1&gbraid=0AAAAACnuMokhu7N0OkUd9XLO1jvcgmIoV&gclid=EAIaIQobChMI8a-T87n1iQMV_4ODBx1gPjuyEAQYASABEgIW7vD_BwE
Mijn kind kennende gaat het toch 1 seizoen mee.

1 like

Al heel veel antwoorden. Maar wij hebben Bisgaard laarsjes, gevoerd met wol. En die zijn echt hufterproof. Wij hebben ze (na veelvuldig gebruik) van ons neefje gekregen, en zijn nog super goed.

Ze hebben ook een wat bredere schacht, voor als je kindje een hoge wreef heeft en geen Enfant aankan

https://www.zalando.nl/bisgaard-smu-thermo-baby-unisex-regenlaarzen-brown-b5816j01c-o11.html

Edit: o dit is een link met bijna alleen maar uitverkochte modellen. Maar je kan deze laarsjes in heel veel kleuren in verschillende shops vinden.

3 likes

Ik heb pas gevoerde van de Scapino gekocht in de aanbieding. Lekker warm en niet achterlijk duur. Ik ga echt geen €50 betalen voor een paar laarzen waar mijn kind in 3 maanden uit is gegroeid.

Eerder had hij wel een keer Enfant (in de aanbieding), en die zijn mooi, maar wel erg krap. Mijn kind heeft smalle voeten zonder hoge wreef en dat ging net allemaal.

Via Vinted wil ik ook nog weleens slagen voor Bergsteins.

5 likes

Ohhh die zijn ZO schattig!

Vraag: ik zag een buitenpak bij Kik (beetje Zeeman achtige keten, voor mij was het tot zover onbekend) voor 15 euro oid. Weet iemand of dat wat is? Nu kun je voor 15 euro geen grote miskoop doen maar ik wil ook geen onnodige aankopen doen.

2 likes