Het Kleurenmonster vond ik ook een leuk boek om te lezen over emoties
Daar is ook een spel van, wel eerder met een volwassene te spelen, maar best leuk!
Heeft iemand hier een fase 2 opvolgmelk die niet klontert? Was heel tevreden over AH bio fase 1, nooit klontjes, maar nu we aan de fase 2 beginnen ben ik steeds met een vork aan het roeren tegen klontvorming.
Ik ben zelf nooit over gegaan en altijd op nummer 1 gebleven. Maar misschien Little steps? Verder heb ik ook nooit problemen gemerkt met kruidvat 2. Maar dat is niet biologisch.
Die AH eigen merk klontert bij mij niet, kan even 2x heen en weer met de fles en alles is opgelost.
Moet wel zeggen dat dat pas is sinds ik een waterkoker heb waarbij precies de temperatuur ingesteld kan worden (zet hem dan op 40graden).
Ben trouwens ook niet de enige in de buurt die deze gebruikt, want bij is steeds uitverkochtâŠ
Wij hadden een babybrezza, maar als we niet thuis waren gebruikte ik zoân ding, dan heb je ook geen klontjes!
Bij Nutrilon nooit problemen gehad
Heb je dan die blauwe bus? Die heb ik nu ook als volgende om te proberen. Hebben ook een waterkoker die tot 40 graden kan verwarmen.
Wij gebruikten Hipp. Heel tevreden over en geen klontjes. Wel een stuk duurder overigens.
Ja in mijn herinnering klontert de bio inderdaad meer dan de gewone blauwe.
Etos eigen merk met gewoon wat lauw warm water klontert bij ons ook niet
Wat langer met de fles draaien, dan gaan de klontjes uiteindelijk wel weg
Tip voor de Zuid- en Midden Limburgers. Mijn kind gaat dan toevallig bij opa en oma logeren dus heb kaartjes voor ze gekocht om samen te gaan.
Heel leuk! Vorige keer was de film al zoân hit. En leuk met AndrĂ© van Duin đ«¶đŒ
Edit: die is denk ik niet bij de meet en greet zie ik nu, haha. Wel een waardige vervanger voor Burny Bos denk ik!
@Nefertiti Had jij nog goede flesjes gevonden met rietjes die niet kapot gebeten worden en die geen 20âŹ+ kosten? Die harde van Nuby drinken zo zwaar en siliconen gaat hier nu ook allemaal kapot.
Ja die van Camelbak bevallen heel goed. Zijn eigenlijk voor 3+ maar heb ze nu ook voor mân dreumes gekocht en die snapt ze ook. Gaan nu een half jaar om de dag in de vaatwasser, en zien er nog uit als nieuw. Je hebt ook extra losse rietjes, die heb ik gekocht maar zijn nog niet nodig. Terwijl mân peuter er op bijt en van alles in stopt.
Ze zijn wel iets duurder, ik denk rond de 15 euro, maar ik heb ze onlangs in de Black Friday sale gekocht voor een tientje. En aangezien ze zo lang mee gaan vind ik het waard.
Oh, die prijs is prima, bedankt!
Ik heb trouwens nog wel een tip voor een goede thermosbeker met rietje dat heel blijft en die niet lekt: de Thermos funtainer. Is rvs en drinkt heel fijn. Hij bestaat alleen niet met rietje in een niet-geĂŻsoleerde versie.
Zijn er hier meer kinderen met een fixatie voor hun navel? Het is al sinds maart dat ze het liefst aan dr navel zit en die van anderen bekijkt. Dat laatste wordt nu wel minder, maar ze trekt nu zelf dr kleding uit om aan dâr navel te kunnen zitten. Ik denk dat het ontspannend voor dr werkt, maar het is niet altijd even handig (zoals dat ze net dr pyjama uittrok en ze die eigenlijk sowieso niet aan wil om bij dâr navel te kunnen.)
Nouja ik hoor vooral graag dat het vanzelf weer over ging, dus als iemand dat even kan zeggen.
Ja dit had mijn dochter ook rond 2 jarige leeftijd. Eigen navel, mijn navel, navel van de pop. Inderdaad ook telkens kleding uittrekken, geen romper aanwillen etc.
Ze had het zo te horen niet zo âheftigâ als jouw dochter, maar het is hier iig weer vanzelf overgegaan. Zo ineens als het begon, was het ook weer over
Nu zijn het borsten van mij, van haar, van papa, van de pop haha.