Kan je eerst 180 euro betalen voor de stenen, die wegglijden en om dat tegen te gaan nog een keer 180 euro voor een mat
Ik dacht dat ze hiermee bedoelden dat die stenen mat waren (ipv glimmend). Maar ze bedoelen daarmee een mat voor op de grond??? Voor ā¬180??? Wauw.
Ik vind hem wel mooi
Voor degene die Etos luiers gebruiken: er is een goede aanbieding. Ik heb in 2,5 jaar tijd nog nooit zoān goede aanbieding gezien volgens mij.
Normaal heb ik 3 pakken voor ā¬26 euro en nu 5 pakken voor ā¬34,47.
De eerste verjaardag komt er aan en ik vind het zó lastig met hoe we het moeten doen qua mensen uitnodigen⦠Denk dat als we iedereen tegelijkertijd uitnodigen het veel te veel prikkels zijn, maar een heel weekend het vieren is ook weer te veel Hoe hebben jullie het gedaan?
Bij mijn zoontje een ochtend en middag shift. Dan deed hij tussendoor een dutje. Maar dat kwam ook wel een beetje doordat het Corona was en het nog een beetje gespreid moest. Maar vond het wel fijn.
Maar veel prikkels zijn het sowieso denk ik, hoe je het ook doet
Alleen met directe familie gevierd en dan ook nog gesplitst āās ochtends en āās middags. Met vrienden hebben we het eigenlijk niet gevierd
omdat ze toch nog zo klein zijn en niet echt beseffenā¦
Wij destijds hetzelfde! Was voor het kind in kwestie ook een perfecte oplossing.
Ik had iedereen op hetzelfde moment laten komen. Achteraf zou ik kiezen voor een gedeelte in de ochtend en een gedeelte in de middag. Of verdelen over 2 weekenden. Kind had geen last van de drukte maar mijn vriend en ik hadden te weinig tijd om met iedereen te praten.
Hier vond ik het ook wel heel helder uitgelegd (ook onderzoeken met cijfers werden geloof ik besproken)
Ik zou absoluut wel aanraden om het RSV vaccin te nemen. Mijn zoontje had de pech dat het bij hem met 3,5 mnd in de zomer een zeer ernstig beloop had (11 dagen op IC, dikke week geĆÆntubeerd, vervolgens ontrekkingsdelier).
Sidenote; dit was in de eerste zomer na COVID, door alle maatregelen waren in de wintermaanden minder virussen rondgegaan en kwam de piek in de zomer.
Gelukkig nu 2,5 jr later is niks meer van te merken bij hem, maar hoop echt dat niemand dit zo hoeft mee te maken.
Ja ik snap niet zo goed waarom iedereen er zo twijfelend over doet. Als het maar een klein beetje meer kan voorkomen dat een baby het krijgt vind ik het dat al waard.
Heb hem inmiddels ook ingepland want dit idd. Het zat hem denk ik ergens erin dat je denkt hoezo geen onderdeel van vaccinatie programma etc. En ja ook kosten die opstapelen, maar idd meer dan waard als je daarmee je kind beschermd. Heb ook mijn andere vaccinaties gewoon gehaald.
Ik vind het niet zo raar dat mensen twijfelen over 180 euro.
Zelfs tussen de 220 en 270. Dus best een hoog bedrag. Dat kan echt niet iedereen zo maar betalen.
Daar doelde ik niet op. Het ging hier boven over of het zin heeft.
Het is toch logisch dat dat voor het gros van de mensen meespeelt? Helemaal als de mensen op wiens advies je doorgaans afgaat, zoals verloskundigen en artsen geen duidelijk antwoord kunnen geven op vragen. Dat āje toch het beste wil voor je kind en de kans zo veel mogelijk wil verkleinenā vind ik zoān dooddoener, natuurlijk wil iedereen dat.
Mijn baby (nu bijna kleuter) is eind juni ā21 opgenomen met RS in het ziekenhuis, toen was er een zomergolf.
Het viel uiteindelijk mee maar heftig hoor, zoān kleintje van 4 maanden zo ziek.
Wow, ik baal hier wel echt van. Ik maakte me ook erg zorgen om RS met een peuter op de opvang, en heb gevraagd om het vaccin. Maar mijn verloskundige zei dat dit er nog niet was en niet kon, mogelijk pas volgend jaar. Heb verder toen ook geen onderzoek gedaan. En nu heb ik over een paar dagen al een keizersnede.
Bij een vriendin van mij is hij deels door haar werkgever vergoed omdat zij door haar werk meer risico op blootstelling aan RSV had! Geen idee hoe dat werkt, ze werkt bij een grote zorginstelling met ouderen. Dus misschien een tip voor hier wellicht iets om na te vragen bij je werkgever als je daar risico zou lopen?
Ik vind de zorgverleners in NL echt nog matig geïnformeerd over de prik(ken). Tegen mijn schoonzus hadden ze ook gewoon gezegd dat het niet kon⦠echt zuur als achteraf blijkt dat het wel kan en je dus niet eens de optie hebt gehad (net als @Indigo dus).