Is dit die met gratis pagina’s? Daar zit ik echt al een jaar op te wachten maar het lijkt alsof ze die niet meer doen ![]()
Heeft iemand toevallig een tip voor een leuk kindvriendelijke camping in Nederland of Duitsland?
Dan zou ik in ieder geval het sprookjesbos meepakken, daar wandel je doorheen dus eigenlijk geen wachttijd.
De app van de Efteling installeren op je telefoon, daar kun je goed de wachttijden in zien.
Mocht je bij de Efteling blijven eten, je kunt bij een aantal restaurants -waaronder Polles pannenkoeken- van tevoren reserveren.
Alles rondom Ommen/Hardenberg is heel kindvriendelijk. Wij stonden afgelopen jaar op de Beerze bulten en dat was echt een mega leuke camping.
Sprookjesbos is sowieso goed te doen ook al is het druk! Ik weet niet of dat voor het kind van 7 ook nog leuk is om echt elk sprookje langs te gaan maar je kunt ook binnendoor lopen en een stuk skippen.
In de app kun je de lokale wachttijden zien, mijn ervaring is dat veel ouders met kleine kinderen eerst naar de attracties lopen die dichtbij de ingang zijn (Fata Morgana en Symbolica). Symbolica is erg mooi maar wel een lange wachtrij vaak.
Verder is het park ook mooi versierd en aangekleed dus ook al loop je “gewoon” door het park dan kijken kinderen alsnog hun ogen uit. Je zou ook naar een show kunnen gaan!
De Max en Moritz is denk ik wel een leuke achtbaan voor de 7jarige als hij/zij durft dus misschien kun je dat opsplitsen dat 1 ouder met dat kind meegaat en de ander met de jongere bijv in de Fata Morgana?
Oh en er zijn ook veel speeltuinen enzo (misschien wat koud nu). Efteling fan dus uitgebreide post ![]()
![]()
Toevallig gekeken naar Beerze Bulten maar alles helaas al geboekt in onze periode (zoek ook + hond)
Ja, in de nieuwsbrief meegestuurd
Wat vervelend! Bij ons was de gouden tip van een andere ouder op de opvang: wolvet! Eerst even droogmaken met een zachte hydrofiele doek en dan lekker dik invetten. Sterkte!
Dankjewel voor het delen! Hoe lang is de code geldig?
Haha wat grappig, deze had ik in mijn jeugd ook. Na mijn neefje en nichtje komt hij nu deze kant weer op voor mijn kinderen. Je kan er dus lang plezier mee hebben ![]()
![]()
1 januari
Tip voor volgende feestdagen of andere gelegenheden. Wij hadden dit jaar met de kerstdagen een ‘kleur je eigen tafellaken’. Echt perfect. Wij konden rustig met familie bijpraten en hij heeft lekker zitten kleuren.
En ja ik kan ook een kleurplaat geven maar dit zag er ook gewoon gezellig uit.
Wij gaan savonds graag een blokje om en willen dan ff doorstappen dus peuter gaat in een (budget) inklapbare buggy mee. Dit is alleen echt zwaar duwen. Heeft iemand een tip hoe een kind mee te nemen? Zou dit iets zijn?
https://www.bol.com/nl/nl/p/mountain-buggy-unirider/9200000100849336/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000100849336&gad_source=1
Loopfiets misschien?
Driewieler met duwstang?
Als je wilt dat je kind gewoon mee gaat en jullie volledig zelf het tempo kunnen bepalen zou ik een goede buggy kopen. Als je wilt dat je kind ook iets actiefs doet en het tempo niet uitmaakt een loopfiets. Zo’n driewieler met duwstang vind ik persoonlijk best irritant als ik ergens naartoe moet, want je kunt niet echt bijsturen met die duwstang (tenzij ik m in een wheelie kantel
)
Thankss, loopfiets of step dan trekt ze echt volledig haar eigen plan, en in het donker ben ik bang dat ze plots de weg op schiet ofzo, of wil ze halverwege niet meer en kun je haar gaan dragen haha.
Denk toch dat het een betere buggy wordt of zo’n duwstang -ding als hierboven proberen.
Wat een gedoe is die verzekering nu met orthodontie? Ik dacht dat je dat gewoon kon meeverzekeren (zoals Vroegâh), maar dat kan dus niet zo 123. Allemaal een jaar wachttijd voor dat je dan werkelijk vergoeding krijgt ![]()
Edit: en er zijn er zonder wachttijd maar dan is de vergoeding weer heel summier