Een beetje heilwol in de luier doen kan ook helpen. Of als het kan je zoontje meer zonder luier te laten en bijvoorbeeld losjes een hydrofiele doek omknopen. Maar dat moet je wel zien zitten met plassen / poepen haha
Heeft iemand hier toevallig nog een leuke tip voor een houten of anders plastic speelgoed huisje met (schuif of klap of gewone deuren) die open en dicht kunnen? Mijn kind van 1 is gek op poppetjes in en uit huizen doen en deurtjes open en dicht doen. Bij de grootouders heeft ze een hele mooie van fisher price van vroeger, maar tegenwoordig is dat allemaal little people en met lampjes en muziekjes en dat zoek ik nu niet. Op marktplaats vind ik helaas ook niet zoveel.
Van deze is mijn kind al heel lang gek. Ook met autootjes erin parkeren en dieren erin zetten enzo. En idd dus hele tijd alles open en dicht. Dat takelding gebruiken we niet, dus alleen dat huis.
Er staat er ook eentje op Vinted zie ik!
En verder heeft duplo ook dingen met deurtjes
Duplo? Daar heb je veel deurtjes van. Kan je makkelijk op Marktplaats kopen en is ook later voor andere doeleinden nog leuk
Ik dacht ook nog aan Connetix (of een ander vergelijkbaar merk magnetische tegels). Daar kun je ook een soort âflatâ van maken met vakjes en deurtjes. En is eveneens ook later nog leuk voor vele andere creaties.
Little farm van little dutch?
Bij mijn zoontje hielp als enige tepelzalf van Weleda, heb het ook eerder geschreven in dit topic denk ik. Had net als jij zinkzalf, dr leenarts bepanthen, schimmelzalf etc geprobeerd zonder resultaat
Mochten mensen nog bezig zijn met een albelli fotoboek, de code JAARBOEK2024 (gezien in ander topic) gaf bij mij net wat meer korting dan degene die ze zelf adverteren (45FOTOBOEK).
Wij hebben tickets cadeau gekregen voor de Efteling, maar hebben weinig ervaring en gaan op een naar verwachting (erg) drukke dag. De kinderen zijn 4 en 7 jaar. We willen er vooral een gezellige fijne dag van maken zonder veel in de rij te staan, voor zover dat ĂŒberhaupt mogelijk is. Niemand weet echt wat hij gaat missen, dus we hebben geen musts. Iemand tips hoe die leuke dag zo goed mogelijk te bereiken en evt voor te bereiden?
Is dit die met gratis paginaâs? Daar zit ik echt al een jaar op te wachten maar het lijkt alsof ze die niet meer doen
Heeft iemand toevallig een tip voor een leuk kindvriendelijke camping in Nederland of Duitsland?
Dan zou ik in ieder geval het sprookjesbos meepakken, daar wandel je doorheen dus eigenlijk geen wachttijd.
De app van de Efteling installeren op je telefoon, daar kun je goed de wachttijden in zien.
Mocht je bij de Efteling blijven eten, je kunt bij een aantal restaurants -waaronder Polles pannenkoeken- van tevoren reserveren.
Alles rondom Ommen/Hardenberg is heel kindvriendelijk. Wij stonden afgelopen jaar op de Beerze bulten en dat was echt een mega leuke camping.
Sprookjesbos is sowieso goed te doen ook al is het druk! Ik weet niet of dat voor het kind van 7 ook nog leuk is om echt elk sprookje langs te gaan maar je kunt ook binnendoor lopen en een stuk skippen.
In de app kun je de lokale wachttijden zien, mijn ervaring is dat veel ouders met kleine kinderen eerst naar de attracties lopen die dichtbij de ingang zijn (Fata Morgana en Symbolica). Symbolica is erg mooi maar wel een lange wachtrij vaak.
Verder is het park ook mooi versierd en aangekleed dus ook al loop je âgewoonâ door het park dan kijken kinderen alsnog hun ogen uit. Je zou ook naar een show kunnen gaan!
De Max en Moritz is denk ik wel een leuke achtbaan voor de 7jarige als hij/zij durft dus misschien kun je dat opsplitsen dat 1 ouder met dat kind meegaat en de ander met de jongere bijv in de Fata Morgana?
Oh en er zijn ook veel speeltuinen enzo (misschien wat koud nu). Efteling fan dus uitgebreide post
Toevallig gekeken naar Beerze Bulten maar alles helaas al geboekt in onze periode (zoek ook + hond)
Ja, in de nieuwsbrief meegestuurd
Wat vervelend! Bij ons was de gouden tip van een andere ouder op de opvang: wolvet! Eerst even droogmaken met een zachte hydrofiele doek en dan lekker dik invetten. Sterkte!
Dankjewel voor het delen! Hoe lang is de code geldig?
Haha wat grappig, deze had ik in mijn jeugd ook. Na mijn neefje en nichtje komt hij nu deze kant weer op voor mijn kinderen. Je kan er dus lang plezier mee hebben
1 januari