Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Ik had altijd een Easywalker voetenzak erop, heerlijk dik en mooie stof, en aan de bovenkant een randje zodat hij blijft zitten.
Heb sinds kort een joolz aer voetenzak via vinted (zag ik voorbij komen en kon het toch niet laten) maar vind hem eigenlijk irritant. Zakt de hele tijd af en de binnenkant is grijs wat ik lelijk vind staan. Heeft ook een opstaande rand boven die irritant is. Ook is de kleur net afwijkend van de buggy. Maar hij is wel dunner van stof wat iets makkelijker is in gebruik met het regenscherm. Ik ga ze nu allebei gewoon gebruiken maar uiteindelijk blijkt de easywalker de mooiste en handigste zak voor mij.

1 like

Huh maar er zit toch zo’n bescherming tussen nog? Ze houden het trouwens tot 7 tegels onder elkaar.

2 likes

Ah goeie tip, wilde dit namelijk ook nog kopen/vergelijken!

Ik zat toevallig net die van de Hema te bekijken, maar die lijken op de foto online ook die versteviging erin te hebben. Dat moet toch trouwens ook wel? Anders schuiven die magneten weg.
Edit : door dat speel account wil ik nu houten dieren kopen :joy:

3 likes

Ja past inderdaad op elkaar!

Maar ik heb een tijdje terug de magna-tiles nog heel goed verkocht op marktplaats en er zelf connetix van gehaald. Klinkt een beetje als waanzin misschien maar er wordt nu echt veel meer mee gebouwd omdat het bouwwerk gewoon beter blijft staan.

Geloof dat Gewooneenmama een tijdje terug op insta een vergelijking heeft gedeeld in een video. Ze verkoopt de verschillende merken ook in haar webshop namelijk.

2 likes

Iemand tips voor leuke, wat stoerdere truien voor meiden, maat 110. Ik kan weinig leuks vinden. Bij de Zara een paar truien gekocht maar verder kan ik nergens slagen.

Bij de jongensafdeling kijken? Of een maat groter kopen voor een oversized effect op een legging? Ik vind wat langere effen hoodies altijd leuk gecomhineerd met wat grovere stijl laarsjes.

3 likes

Heeft iemand nog een tip voor een verkouden dreumes? Het lukt me niet om met een neusspray of uitzuigertje bij z’n neus te komen :skull: ik heb wel de luuf verkoudheidsbalsem gesmeerd
Hij slaapt ook nog eens op z’n buik dus dat is ook niet echt bevorderlijk voor een open neus

1 like

Ui onder het bed? Hoofdeind wat omhoog?

3 likes

@Feather @Merel @Kusjessoldaat Met een extra booster en grotere luier was ze vannacht wel droog :partying_face: Bedankt voor de tips!

8 likes

@parfei Dit inderdaad. Mijn dochter kreeg hem voor haar tweede verjaardag en gaat als een trein er op en mijn zoon heeft de grotere variant en knalt ook over alles heen. Ik heb beide versies met de led lamp wieltjes en die doen het ook gewoon altijd. Zijn echt super dingen!

2 likes

Mini rodini en Bobo choses op vinted

2 likes

Wie weet er een leuk fleece vest voor max 35 euro?
Ik had er nu 1 bij de Hema gekocht maar die was 22 euro en ik vind 'm lelijk dus die ga ik zo weer terugbrengen.
Ik wil wel dat die echt stevig is, die van de zeeman voelde alsof die na 1 x wassen kapot zou zijn.
Ze draagt maat 86/92.

Wij hebben een hele fijne van H&M (van vorig jaar), maar die zie ik niet meer in de shop. Wel deze (nu met broek) die er op lijkt, maar weet niet of die stof echt hetzelfde is. Op de foto’s lijkt het iig identiek en echt lekker dik en blijft mooi in de was.

1 like

Hm of arket

Bij Limango hebben ze veel fleecevesten van goede outdoormerken voor dat bedrag.
Mijn dochter heeft er een van Didriksons en die draagt ze al een jaar (ruim gekocht) en die is nog steeds mooi. Ze hebben bijv ook Helly Hansen, Trollkids en Jack Wolfskin.

2 likes

Ik heb fijne van Lindex, die rekenen wel hoge verzendkosten maar sommige items zijn ook via Zalando te krijgen.

Ik zag net toevallig bij uniqlo leuke!

Oke ik krijg dit echt nooit in mijn hoofd. Is het handig ter voorbereiding op de wintertijd dat mijn kinderen nu eerder naar bed gaan? Of juist later? :joy:

2 likes

Later. Er komt een uur extra bij in de nacht, waardoor je kind een uur vroeger dan anders wakker zal zijn.

1 like