Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Hopelijk knapt het snel op!

Wat vinden jullie aanraders qua boekjes om een kind van 2/2,5 jaar wat meer mee te nemen in dat er een baby komt en hij grote broer wordt?

2 likes

Iemand tips waar ik leuke verkleedkleren kan vinden voor een jongen die 4 wordt?

Heb al 2 dingen bij de kringloop gevonden voor erbij, maar wil op zich nog iets kopen.

H&M, zara en ik zag bij tkmaxx ook

3 likes

Die van Bobbi, Nijntje en Anna

5 likes

Vooral wat bij de bieb halen en kijken wat bij je kindje aansluit. Ik vond sommige boekjes veel te vaag, die gingen bijvoorbeeld alleen over een dikke buik.

1 like

HEMA heeft een astronauten en politiepak (en volgens mij ook een dinopak) die zijn mooi en hier een hit

1 like

Oh slim! Niet eens aan gedacht. We hebben nijntje inderdaad maar ik weet niet of ons kind de link maakt tussen een kleine pluis en een baby :joy:

1 like

H&m!

3 likes

Marktplaats en vinted

1 like

Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zou ff rondvragen of er bijv vrienden of buren zijn die willen ruilen. Anders marktplaats en Vinted. Verder hebben wij ook veel H&M en Zara. Hema vind ik zelf de kwaliteit niet altijd denderend

3 likes

Ik vind zelf 2e hands nooit een probleem en probeer mijn dochter ook zo op te voeden maar vind dat voor een verjaardag soms wat lastiger. Heb dus al wel wat leuks bij de kringloop kunnen vinden maar wil nog iets nieuws bij maar vind het ook lastig voor een jongen, zag veel jurken en denk niet dat ik hem daar blij mee zou maken. Maar ga vd week even rondje stad doen.

Iedereen bedankt voor de tips!

5 likes

Ik heb laatste deze laten maken bij goedgemerkt. Mijn moeder had zelf een gereedschapsgordel gemaakt van een oude riem. Zo heeft hij een bouwvakkerspak

9 likes

Welke bakjes hebben jullie voor baby’s/kinderen om groente/fruit hapjes in mee te nemen? Bijvoorbeeld naar oppas, opvang of dagje weg. Zoek bakjes die niet lekken en niet mega groot zijn.

Pluspunten als ze plastic vrij zijn, maar dat kan ik nog niet echt vinden.

Wij hebben ronde rvs bakjes van de Hema en die bevallen goed! Ze zijn niet 100% lekvrij maar als ik er bv fruit in doe heb ik nooit last van lekken.

1 like

De potjes van de fruithapjes uit de supermarkt, precies het goede formaat en van glas!

3 likes

Ah, goeie! Wilde sowieso al wat potjes achter de hand hebben voor geval van nood. Thanks!

1 like

Ik heb de glazen van Babymoov. In zo’n set zitten grote en kleine!

Deze bedoel ik

4 likes

Heb ook deze, bevallen goed tot nu toe