Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Marktplaats en vinted

1 like

Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zou ff rondvragen of er bijv vrienden of buren zijn die willen ruilen. Anders marktplaats en Vinted. Verder hebben wij ook veel H&M en Zara. Hema vind ik zelf de kwaliteit niet altijd denderend

3 likes

Ik vind zelf 2e hands nooit een probleem en probeer mijn dochter ook zo op te voeden maar vind dat voor een verjaardag soms wat lastiger. Heb dus al wel wat leuks bij de kringloop kunnen vinden maar wil nog iets nieuws bij maar vind het ook lastig voor een jongen, zag veel jurken en denk niet dat ik hem daar blij mee zou maken. Maar ga vd week even rondje stad doen.

Iedereen bedankt voor de tips!

5 likes

Ik heb laatste deze laten maken bij goedgemerkt. Mijn moeder had zelf een gereedschapsgordel gemaakt van een oude riem. Zo heeft hij een bouwvakkerspak

9 likes

Welke bakjes hebben jullie voor baby’s/kinderen om groente/fruit hapjes in mee te nemen? Bijvoorbeeld naar oppas, opvang of dagje weg. Zoek bakjes die niet lekken en niet mega groot zijn.

Pluspunten als ze plastic vrij zijn, maar dat kan ik nog niet echt vinden.

Wij hebben ronde rvs bakjes van de Hema en die bevallen goed! Ze zijn niet 100% lekvrij maar als ik er bv fruit in doe heb ik nooit last van lekken.

1 like

De potjes van de fruithapjes uit de supermarkt, precies het goede formaat en van glas!

3 likes

Ah, goeie! Wilde sowieso al wat potjes achter de hand hebben voor geval van nood. Thanks!

1 like

Ik heb de glazen van Babymoov. In zo’n set zitten grote en kleine!

Deze bedoel ik

4 likes

Heb ook deze, bevallen goed tot nu toe

Perfect, dankje!

1 like

Heb deze nu drie jaar en ze zijn echt super fijn. Gaat havermout in (toen we op vakantie gingen en ontbijt onderweg deden) maar ook appel en alles wat te eten is voor kinderen eigenlijk. Ideaal.

1 like

Iedereen nog bedankt voor de tips! En deze zeker ook heb hier nu wat marktplaats meldingen op aan staan, dit is idd wel wat!

3 likes

Zijn deze ook geschikt voor mee naar school voor oudere kinderen? Aka gooi- en smijtproof in een rugzak?
Of beter die van rvs van Hema dan?

1 like

Dan zou ik wel rvs nemen. Het is wel glas en het kan tegen een stootje maar toch.

2 likes

Hier nog tips voor eten invriezen voor kraamtijd. Dacht nu aan curry, tomatensaus, soep, chili sin carne, bananenbrood en misschien nog iets van hartige broodjes ofzo

Bolognese saus van het recept van Milusjka (schrijf ik vast fout). Echt goddelijk en zo simpel te maken.

2 likes

Ik had ook nog orzo a la norma, lasagna, ovenschotel bloemkool.
Mocht je geen ovenschalen willen invriezen, kan je bij oa de action van die aluminium (wegwerp) ovenschalen halen die in de oven kunnen.

1 like

Quiche is ook een aanrader om in te vriezen!

5 likes