Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

De speurtocht is heel leuk! Denk dat een 5-jarige nog wel wat hulp nodig heeft, maar alsnog wel de moeite waard om daarna een pilotendiploma te krijgen.

Het is niet heel groot, dus ik zou lekker de tijd nemen om rond te kijken want anders ben je er zo doorheen.

2 likes

Macrogol zakjes vragen aan de huisarts en mengen met jus. Wat een verademing, ook na de bevalling echt heel fijn.

4 likes

Ik las dit en dacht in eerste instantie aan van die vleesjus dus ik zat zo van :confused:

6 likes

Hahahahaha ik was te lui om sinaasappelsap te tikken :rofl: vleesjus maskeert de smaak denk ik ook wel ja

1 like

Iemand tips voor een kinderhorloge voor een 4-jarige? Hij vraagt hier al een tijdje naar en is ook heek fel bezig met nummers en de klok… ik zie er ook mrt kleurtjes bij de cijfers. Helpt dat? Heeft dat een meerwaarde? En welke passen rond een kleine pols?

Mijn eerste horloge was van Flik Flak. Vind ze er heel leuk uit zien voor kindjes. Verder kan ik je niet helpen.

3 likes

Toevallig ben ik hier ook naar op zoek en in de juwelier raadden ze ook Flik Flak aan. Ze is nog niet jarig geweest, dus ik hoop maar dat hij past :smiley:

2 likes

Mijn 4-jarige heeft ook een Flik Flak, die passen perfect om kleine polsen, grote cijfers en duidelijke wijzers

3 likes

Ik had vroeger zelf een flikflak.
Mijn kind wilde er ook graag een, maar hij heeft er nu een van paw patrol van de Lidl.

2 likes

Oh FlikFlak is echt jeugdsentiment. Ik had - heel 90’s - een paarse met dolfijnen!

3 likes

Mocht iemand hier over het volgende twijfelen: ondanks dat iets als Disneyland ervoor gemaakt is, vind ik het een dikke afrader met twee kleine kinderen :joy:. Van tevoren hadden mijn partner en ik een grote mond als mensen zeiden dat de kinderen er nog niks aan hebben, want we gaan ook voor onszelf. Conclusie is dat iedereen er weinig aan heeft. We hebben het echt wel leuk gehad hoor, maar ik heb heel erg onderschat wat een groot deel van de dag je bezig bent met zorgen dat niemand het koud heeft of honger/dorst heeft of luiers verschonen. Nu hadden we ook wel pech met het weer (2 volle dagen regen), maar we hebben maar heel weinig gedaan achteraf. Gek genoeg vielen de dingen waar ik vooraf het meest tegenop zag (de autorit en met z’n allen op een hotelkamer) in de praktijk juist wel heel erg mee.

11 likes

Wat is jullie ervaring met een baby met ontstoken oogje, hoe snel ging het over? (heb geen borstvoeding meer om te druppelen)

Wij waren er vorig jaar met een (nog net geen) 3 jarige en een 5 jarige in Disneyland Parijs. Ondanks dat het buiten de reguliere vakanties was vond ik de wachttijden best tegenvallen. Had gedacht dat we bij veel dingen zo konden doorlopen, maar voor Dumbo was de kortste wachttijd 25 minuten. Dat is echt te lang voor een (onze) peuter.

De Parades en de 3D film vonden ze daarentegen wel weer geweldig. We hebben een leuke dag gehad maar persoonlijk zou ik het niet aan anderen aanraden.

Paar dagen, gewoon goed schoonhouden met een watje en water (bv en druppelen is een mooi staaltje oma weet raad maar water werkt net zo goed).

1 like

Ik wil zwembandjes kopen voor mijn kind. Hij is 15 maanden en niet heel stevig dus ik ben op zoek naar bandjes die echt voor jonge kinderen zijn.

1 like

Ik ben zelf als 5-jarige in Disney geweest en ondanks dat ik het als kind natuurlijk een heel gaaf iets vond, zou ik het zelf niet doen met die leeftijd. Inderdaad weinig aan gehad, mocht niet in de attracties waar ik in wilde vanwege lengte en erg veel prikkels. Leuker als je 8 bent oid!

2 likes

Oeh thanks voor het delen van je ervaring! Wij waren toevallig net aan het overwegen om komende zomer op de terugweg van vakantie een tussenstop te maken bij Disney voor 3 nachten maar ik weet ook nog niet of ik het echt zie zitten met twee kinderen van 5 en 2,5. Dan is een leuk vakantiepark met een zwembad misschien een betere optie.

Jesus Christ wat een on-uit-staan-ba-re dag was dit zeg. Mijn god. We dachten even leuk naar Ikea te gaan. Wat een hel. Ik weet niet of er wat in de lucht hangt maar allebei mijn kinderen zijn echt niet te genieten afgelopen dagen. Ik ben blij als ze slapen :smiling_face_with_tear:

Stel je voor dat je dat onderste stuk in Disney hebt :joy: Beter nog maar even wachten dan, zoals hierboven gezegd werd

Disclaimer: dit is een grapje en ik overwoog zelf ook met jonge kids naar disney te gaan. Nu besloten nog even te wachten.

4 likes

Wij zijn met 2 kleuters van 4 jaar geweest in een zomervakantie en vond het echt prima te doen? Ja wel wat wachten hier en daar maar we sloegen de dingen over met >30 minuten en ze vonden het al helemaal geweldig om alles te zien dus het genieten begon echt al zodra we binnenkwamen.
Uiteindelijk zijn we denk ik op 1 dag in 7 attracties geweest, parades gezien en lekker gegeten. Ik vond het geen enkel probleem in ieder geval en zie niet in waarom het heel anders is dan ieder ander pretpark. Dus als je daar goede ervaringen mee hebt zou ik Disney ook gewoon proberen.

8 likes

Sluit mij aan bij deze reactie. Wij hebben ook intens genoten samen met onze dochter van toen 2,5.

1 like