Hier is het ook een succes! Ze vindt vooral de liedjes en de dierengeluiden heel leuk. Ik vind het leuk dat je het ook in andere talen af kan spelen
Dit dus! Ik vond een dagje dierentuin in de kerstvakantie niet fijn met klein kind in de kinderwagen, je bent dan toch wel bezig met warm/koud, dekentjes etc…
Een kindje van 11 maanden zou ik persoonlijk gewoon vasthouden ipv bandjes.
@o0Lin0o Bij ons in het zwembad mag je gewoon het bad niet in met je kindje, als die geen bandjes draagt…
Wij hebben gewoon van die oranje bandjes gebruikt. Ze werken prima, maar vindt ze snel scherp onder de oksels. We hadden ook die ‘rondje’ oranje bandjes, maar die bleven niet goed zitten.
Ik zag ook veel kindjes met een zwemvestje en die bandjes van schuim met een stuk voor de borst. Dat zag er veel comfortabeler uit, moet ik eerlijk zeggen.
Gewoon zo een gele baby float?
Wij zijn heel blij met deze:
Link zwemband
Zitten ze echt als een koning in en kan je dus ook groter maken (zitje). En de oudste spelen er mee als bootje / zwemband als baby er niet in zit
Mijn man en ik hadden het er deze week nog over dat wat ons betreft de Timio het geld 100% waard was. Ons kind gebruikt hem sowieso meerdere keren per week thuis en bij iedere langere autorit die we maken. Toen hij jonger was (2+) vooral de discs met liedjes en voertuigen, tegenwoordig (4+) vooral de sprookjes. Optie om hem op Engelse taal te kunnen zetten vindt hij ook erg leuk, al snapt hij er helemaal niks van. Hij is ook dol op de disc met kerstliedjes trouwens maar die zou ik niet aanraden als je niet christelijk bent
Och, ons piraatje zit helemaal met een oog dicht. Zo’n sneu gezicht! Nou hopen dat het andere oog schoon blijft
Edit: te vroeg geroepen, zie daar ook al troep zitten… arm kind ziet vanavond niks meer ben ik bang.
Water met drupje babyshampoo en dan voorzichtig met wattenschijfje wat schoonmaken (buiten naar binnen). Paar keer per dag herhalen.
Mijn baby smeerde afgelopen week telkens snot in z’n oog in zijn slaap, ik maakte het dan ‘s morgens schoon met deze doekjes: Similasan Reinigende Oogdoekjes Nr. 1 14 EA | Etos
Bij Mini and Loved hebben ze antislip haarspeldjes. Die blijven echt goed zitten. Je kunt een standaard setje kiezen maar volgens mij ook je eigen setje samenstellen en uit allerlei stalen kiezen. De prijs is wel aan de hoge kant, denk inderdaad ongeveer 10 euro voor 4 speldjes.
Hier in het zwembad mogen kinderen tot ze kunnen lopen idd ook zonder bandjes. Maar in de voorjaarsvakantie gaan we naar een landalpark waar dat niet zo werkt. En trouwens, vind het ook wel een veilig idd dat hij zelf blijft drijven als we hem even loslaten
Geen speldjes, maar ik doe dochter soms een haarband in. Gewoon van Zenner bij de drogist. Dat blijft dan ook wel goed zitten en ze kan ‘m ook redelijk goed zelf weer opdoen. Misschien ook een optie?
Redelijk snel, wij maakten schoon met steriele gaasjes en beetje afgekoeld gekookt water. Dat zei de kraamzorg in de kraamweek dus dat zijn we altijd braaf blijven doen en werkte prima. Gaasjes zaten in het kraampakket, maar kan je ook in doosjes bij de drogist kopen, bij de pleisters etc.
Ik deed vaak zo iets (random Google foto)
Want op een of andere manier groeit er elke keer een nieuwe laag pony terug bij mijn dochter … dus lang zo gedaan haha
Toch die antislip speldjes, die blijven wel echt zitten. Ik maak nu ook vaak een knotje bovenop het hoofd van mn kind van haar pony. Rest van het haar dan los.
Nog een paar maanden en dan is dat ding eindelijk weggegroeid
Ik doe wel eens een klein (schuin) staartje bovenop haar hoofd, en dan maak ik het staartje plat met zo’n flip/twist ding (zie plaatje haha).
Ik hou namelijk niet zo van staartjes recht omhoog, maar op deze manier blijft het wel heel goed zitten, met slechts 1 (normaal) elastiekje.
Vervolgens laat ik rest vh haar los of maak een staart.
Heeft iemand ervaring met een baby met koemelkallergie? Bij ons is er een vermoeden, alleen niet alle symptomen kloppen.
Ja mijn baby heeft het. Hij had ook niet alle symptomen