Of naar het reistopic?
Wij zijn vorig jaar juni hier naar toe geweest en het was echt heel erg fijn. De omgeving stelt niets voor maar we hebben ons prima vermaakt rondom het hotel.
We hadden een familiekamer wat ideaal was, onze kamer grensde aan het balkon en badkamer waardoor wij ās avonds niet heel zachtjes hoefden te doen.
Goed om te horen. Huisarts zei ook dat een vergoeding veel gedoe is en niet altijd lukt. Maar als ik het zo hoor, valt dat wel mee dus. Ik vind 44 euro per blik veel geld.
Beren/wollenpak en dan zoveel kleedjes als nodig afhankelijk van het weer
Het gaat nu wel goed! Hij had heel veel last van veel huilen, spugen, eczeem en overstrekken. CB en huisarts vonden dat ik overbezorgd was. Uiteindelijk via de kinderarts eindelijk verder gekomen. (CB zei ook dat kma niet mogelijk was want geen bloed bij de ontslasting)
Hebben toen eerst pepti geprobeerd maar dat maakte het alleen maar erger, daarna neocate gekregen en zagen toen direct verschil. Hebben het toen ook vergoed gekregen. We zijn nu weer bezig met het opbouwen maar komen al tijd lang niet verder helaas, misschien later wel weer. (Hij is nu 2 jaar)
Ja dat is heel veel geld!
In mijn ervaring moet je vooral een arts aan je kant hebben die een āhandtekeningā wil geven voor de Pepti. Dan komt de vergoeding wel goed. Ik durf alleen niet te zeggen of een huisarts dat mag doen (denk het wel). Bij ons was het de kinderarts van het CB.
Wij haalden de bussen Pepti dan elke paar weken bij de apotheek op. Hoefde niets vooraf te betalen oid.
Succes
Iemand een tip om stift van het gezicht (en handen) van je kind te krijgen? š«£
Het zijn uitwasbare stiften van HEMA, maar ik krijg het er met geen mogelijkheid af. Uiteraard is het ook blauw en zwart
(En een uur in bad weken is hier helaas ook geen optie, want mān kind heeft bad/douche angst )
Met een beetje olie of juist met een beetje handenalcohol zou ik proberen (iig de handen)
Make-up remover al geprobeerd? Daar had ik laatst het grootste deel er wel mee af gekregen.
Ja. Of ten minste: 2 fase oogreiniger en misscelair water dat deed niet echt wat.
Ik probeer het straks met wat olie. Inmiddels rent ze weg als ik met een nieuw wattenschijfje aankom
Ik wilde ook zeggen⦠juist iets vettigs proberen. En ik ben regelmatig in de weer met voedselkleurstof. Hoewel het wateroplosbaar is trekt het snel in de huid. Het is ook snel weer weg. Dus misschien is het morgen al zo goed als weg als je kindje na een nacht slapen wakker wordt.
Blijkbaar niet genoeg, want dit lijkt me bij uitstek een vraag die je daar kunt stellen.
Wat schattig dat je dit kan maken bij je dochter. Ik heb hetzelfde probleem, ze is nu ruim 1,5 jaar en heeft zoān pluk haar voor haar ogen hangen. Maar mag met geluk 1 staartje of knotje maken. En soms ook niet en dan loopt ze als een klein stampertje rond.
Haha nee toen was ze wel ouder! Denk 2?
Met 1 had ze nog heel weinig haar
Nu het over autostoeltjes gaat in het andere topic: als je een cybex isofix base hebt, kan daar dan alleen een cybex autostoeltje op?
Nou de laatste keer dat ik een reisbureau een kans wilde geven (ruim 10 jaar geleden) was dat een desillusie.
Ik had een vrij makkelijke vraag: Na een bezoek aan Istanbul willen we nog een paar dagen ergens aan de kust verblijven. We hebben geen eigen vervoer dus moet wel met een transfer of OV bereikbaar zijn.
Nou die reisconsulente bladerde een beetje clueless door een brochure. āJa deze kan misschien? Of deze, maar geen idee of je daar per OV kan komenā.
Met een paar uurtjes Googlen had ik het geregeld en wist gelijk waarom reisbureaus massaal failliet gaan.
Ja de meeste wel, wij hadden die draaibare en daar kon je een opvolgstoel voor kopen. Al hebben wij daar niet voor gekozen ivm wens 2e kindje en dat je die basis dan ook weer nodig hebt.
Ik zat daar ook al over na te denken, hebben hier bij het kiezen van het de āmaxicosiā helemaal niet geen rekening mee gehouden en voor een combi deal met kinderwagen en cybex gekozen. Maar cybex heeft wel weinig keuze he.
Ja vind ik wel en erg duur, wij zijn toen toch voor een cybex Sirona gegaan maar ben er ook niet super blij mee. Vind de riempjes die erin zitten echt te kort vergeleken met andere merken. Onze dochter wordt in april 3 maar gaat hier zeker niet tot haar 4e jaar inpassen.
Nee zelfde hier, hadden toentertijd een actie met een Joolz icm Cybex, omdat we nogal haast hadden ivm levertijd Ć©n het een goeie deal was hebben we hier idd helemaaaaal niet over nagedachtā¦