Een goede lotion? Werkt sowieso effectiever als kammen, want als er maar enkele eitjes blijven zitten heb je ze zo weer terug. Wij gebruikten vroeger de Prioderm lotion. Gewoon bij Kruidvat te koop.
Wij zijn ons aan het oriënteren op een speelhoekje in de tuin. Wat voor ondergrond vinden jullie fijn?
Mijn buurman heeft een soort grote open zandbak, maar dat is helemaal begroeid met onkruid dit jaar (2e jaar dat het staat) en dat vind ik echt niks. Meer mensen die zand als ondergrond hebben? Hoe bevalt dit?
Anders denk ik aan rubberen tegels, houtsnippers of toch gras, maar dan is het lastig maaien onder wat er komt te staan en lijkt me ook weer rommelig.
We hebben gisteren Halloween gevierd en was op zoek naar een handig setje schmink met allerlei kleuren, dat komt namelijk altijd wel van pas en die losse doosjes raak ik maar kwijt. Iemand tips voor goede schmink in een handig doosje?
Ik wil zo’n soort bed kopen voor onze 16 maanden peuter. Maar is een koudschuim matras geschikt voor die leeftijd? Google zegt het allebei en ik gebruik/ken het zelf niet.
[en.casa] Kinderbed Sisimiut met uitvalbeveiliging en matras 140x200 wit | premiumXL (premiumxl24.nl)
Dimeticon. En kammen met het haar in de (goedkope) crèmespoeling.
Ik vind tegels een beetje spannend voor als ze vanaf grotere hoogte naar beneden vallen 🫢
Ja klopt. Ik heb onder de glijbaan van die schuimen tegels. Is alsnog een harde val maar ja beter dan op echte tegels denk ik. Toevallig viel mijn dochter gister van de glijbaan
Ja breekt de val zeker wel. Als ze van hoog vallen blijft het natuurlijk hoog
Wij hebben kokossnippers als ondergrond bij ons speelhuisje. Daar kun je ook nog met blote voeten over lopen (in tegen stelling tot bij houtsnippers).
Iemand nog tips voor een bijtende baby? Hij bijt echt continu in ALLES. Benen, armen, schouder als je hem optilt. Ja ook in de tafel en bank etc, maar dat boeit me niet zo haha. Maar hij bijt echt hard en scherp. Doet verdomd zeer.
En m’n beide tepels heeft meneer ook z’n piranha tanden gezet. Tot bloedens aan toe (echt de vlekken zitten nu in mn bh).
Wat we doen is hem direct op de grond / van je af zetten en met een neutraal gezicht: nee.
Dat werkte die enkele keren dat de oudste 2 beten, maar deze doet het niks
Iedereen gaat nu met zn benen opgetrokken op de bank en stoelen zitten omdat onze kleine pitbull anders toeslaat
Edit: oja, hij bijt natuurlijk niet op zn eigen handen / vingers , en bijtspeelgoed blieft meneer ook niet
Hier ook de lotion gebruikt ( die van de Etos) in combinatie met toch wel een week lang dagelijks uitkammen. Deze tips vond ik toch wel het beste werken:
Het haar heeeel nat en glad maken met een crèmespoeling, en als het naar dus nog kletsnat en glad is gaan kammen met de ‘ Assy kam’ ( bol en Etos hebben deze sowieso online te koop en het is echt de beste die ik heb gehad).
Daarna uitspoelen en drogen zoals altijd.
Het is écht kut, maar ik heb een paar keer ook niet gekamt en alleen de lotion gebruikt en een week later zaten ze er toen weer bij m’n dochter.
Succes!
Soms gaat het hier over de goede kinderstoel van decatlon, bedoelen jullie dan die van de oxelo serie?
Ik zoek een zwarte riblegging maat 92 of 98.
Ik vind de ribleggings van de Hema altijd een fijne dikte hebben, maar die hebben nu geen zwart.
Die van H&M vind ik te dun. Weet iemand waar je ook dikke ribleggings kan kopen? Liefst met linkje
Online is zo moeilijk in te schatten hoe dik ze zijn. Ik denk aan C&A, Next, Zara, Prenatal?
Zara heeft er maar weet niet of dat is wat je zoekt…
https://www.zara.com/nl/nl/effen-rib-legging-p01681510.html?v1=381248534
Arket. Ik zie nu ook dat ze een wool blend hebben, maar ik heb de ‘gewone’ hier thuis. Niet gevoerd ofzo maar wel zo’n fijne stevige legging.
Next heeft verschillende, de multipacks met printjes zijn wat dunner soms.
Ik heb nu deze en die zijn gewoon wel lekker stevig maar ze zijn wel zo zacht dat ze opstropen als je je kind bijv optilt soms. Ze zijn niet stug.
Toevallig heb ik 1 hema rib legging en die is volgens mij vergelijkbaar.
De printjes leggings zijn dunner en rib leggings van de primark ook.
Dank iedereen!
Ik ben voor nu voor Arket gegaan, die kon ik het makkelijkste vinden in de juiste maat. Ik heb idd wel vaker Arket leggings gehad (gestreept) en die zijn idd heel fijn!
Voor de ervaren Halloween-ouders: wat is populair qua snoep met Halloween?
Heb zelf nog nooit iets met Halloween gedaan dus geen idee hoe dit allemaal werkt
Ik wil sowieso iets dat per stuk verpakt is en niet al te duur, want er komen veeeeeel kinderen.
Ik zie bij mijn nichtjes en neefjes dat ze vooral van die haribo zakjes, verpakte lolly’s, verpakte maoam snoepjes en kleine mars/snickers/bounty etc krijgen.
M.a.w. Beetje de doorsnee uitdeelzakken snoep die nu overal in de aanbieding zijn.
Goede! Volgens mij maak ik het ook te ingewikkeld Ik duik de supermarkt gewoon in.