@itakepictures heb ook niet de verwachting dat die voeding er zo snel af kan, maar dit kreeg ik als advies dus heb dat netjes opgevolgd.
We gaan vanacht idd eens proberen die van van 22:30u eruit te laten. Thanks allemaal!
@itakepictures heb ook niet de verwachting dat die voeding er zo snel af kan, maar dit kreeg ik als advies dus heb dat netjes opgevolgd.
We gaan vanacht idd eens proberen die van van 22:30u eruit te laten. Thanks allemaal!
Mijn dochter ook tot 2 jaar nog geregeld. Daar hoor je nooit wat over, want ze zouden toch met 1 jaar allang zonder moeten kunnen. Fijn om te horen dat mijn kind niet de enige was.
En nu zo genieten van doorslapen
Heerlijk! Iedere nacht doorslapen is er een en die nemen ze je niet meer af!
Hier is het trouwens ook nooit klokje rond, meestal slaapt mijn kind 10 uur (naast een lange dut), maar ik teken er ook voor.
Dit geeft hoop! In 19 maanden 2 keer doorgeslapen (en vaak zeker 5 keer er uit). Wie weet wordt het ooit beter
Ik kon iedereen die vertelde dat hun kind doorsliep echt een klap geven. Ik geloofde het niet. Ik heb nachten gehad waarbij ik 4 keer eruit moest, met haar moest lopen, sussen, wiegen, voeden en op het laatst spelen (2/3 uur lang ) . Toen ze voor het eerst 4 uur achter elkaar sliep voelde dat al als een verademing, moet je nagaan hoe ik me vanochtend voelde toen ik plots wakker werd na 7 uur achter elkaar slapen.
Dank voor dit gevoel van niet alleen zijn haha.
Baby om 19.30 naar bed gegaan, en nu 22.30 en alweer de 3 voeding sinds 19.30ā¦
En zo gaat het eigenlijk al weken elke nacht, no mater what
Maar alles is een fase en voor je het weet ligt ie niet meer bij mij en kan ik niet meer mān neus door die zachte haartjes friemelen en dat baby luchtje opsnuivenā¦
Hoewel, hij ruikt nu echt vies. Naar parfum van iemand anders (opvang dag), fijn dat ze hem zoveel knuffelen dat hij zelfs zo ruikt haha. Maar ik wil zān geurtje terug
Haha dit doe ik ook altijd. Zit ook de hele dag aan mijn baby te snuffelen. Lekker door zijn haartjes friemelen. Zo lekker dat baby luchtje
Ruikt je eigen baby dan anders dan andere? Of ruikt elke baby hetzelfde naar dat specifieke babyluchtje?
Ik vond wel dat mijn eigen baby anders rook.
Ik werk met kinderen en babys, vind de meeste babyās echt niet lekker ruiken hahaha. Vooral wel door sommige producten die mensen thuis gebruiken
Mijn baby word binnenkort 1. (En mijn middelste 4. š„¹)
Ben een kadolijstje aan het maken voor de baby. Verder dan stapelstein stenen kom ik niet en wil echt voor komen te veel ārommelā te krijgen. Heeft iemand nog leuke tips?
Omdat ze de 3e is hebben we al heel veel. Zoals micro stepjes, fietsjes, connetix, trampoline, smartmax, treinbaan.
Boekjes, kleding, nieuw tasje voor de opvang, nieuw serviesje, speciale babyknutselspullen, een uitje, speelgoed voor in bad? Allemaal dingen die toch opgaan of geen rommel zijn.
Voor je kind van 4: een klein cadeautje op de dag zelf (stickerboek ofzo) en dan als āecht cadeauā een bezoekje aan de bioscoop, dierentuin, speeltuin of zwembad ofzo. Dan heeft je kind echt een uitje voor zichzelf, jij een dagdeel een kind minder en geen overbodig speelgoed
Ik heb dit gegeven voor de eerste verjaardag en er wordt eigenlijk elke dag wel mee gespeeld op verschillende manieren:
Met sorteerbord van Reiger en de Raaf.
Oh man die eerste week voelde ik me gewoon high als ik aan dat hoofdje rook
Mijn dochter wordt binnenkort 4, iemand nog tips voor verjaardag cadeaus? Ik zat te denken natuurlijk aan schoolspullen; schooltas, broodtrommel enz (wat heeft een kind nog meer nodig haha)
Iemand nog tips voor een goede schooltas voor groep 1? Moet ik ergens op letten of gewoon een simpel rugtasje prima?
Ik weet niet of alle babies hetzelfde ruiken maar ik denk dat je dit gevoel alleen bij je eigen baby hebt. Las trouwens nog dit interessante artikel
https://www.ad.nl/gezin/babygeur-waarom-is-die-zo-verslavend-lekker~af8155b1/
Een simpel rugtasje nee. Ik vond tassen met wat bredere schouderbanden handig en een extra riem/gordel aan de voorkant. Een die je in de wasmachine kan doen. Een waarin broodtrommel + fruitbak + drinkfles in past. In het begin deden we ook altijd 1 setje kleding erin voor het geval dat. Pick & Pack merk hebben wij meestal gekocht.
Ik zou er vooral niet te veel geld aan uitgeven. Die tas dragen ze alleen maar van fiets/auto naar ingang school en weer terug. En hoe vaak ik wel niet zie dat ze die tassen iver de grond mee naar buiten slepen⦠Wel handig als er genoeg ruimte is om de 1001 tekeningen die ze gaan maken mee terug te nemen. Ik had gewoon bij de Van Haren gekocht
Even een poll voor de ouders met kinderen zonder gevoelige oren
0 stemmers
Wij gaan binnenkort op vakantie. Wij gaan morgen voor onszelf oordopjes laten aanmeten, omdat wij de vorige keer hele heftige oorontsteking hadden. Een week lang met koorts en antibiotica, druppels en prednison op bed gelegen. Onze dochter had nergens last van. Nu twijfel ik toch om ze voor haar ook voor de zekerheid te laten maken. Eigenlijk heeft ze nooit last van oorontstekingen, maar ben ergens bang dat ze het ineens wel krijgt. Gezien het kostenplaatje zit ik heel erg te twijfelen wat ik moet doenā¦
0 stemmers