Mijn schoonzusje heeft er een. Is lekker klein om mee te nemen en kan aan bijna alle tafels. Wel pas voor als kinderen kunnen zitten, maar dat is in principe bij alle kinderstoelen zo
Nouja het is jouw kind en als jij het niet wil is het prima, maar ik denk inderdaad dat het overdreven is en dat je schoonmoeder gewoon dat zag en dacht ‘goh wat handig’. Ik snap je gevoelens wel hoor, ik was ook zo toen ik net een kleine baby had, maar het is niet slecht bedoeld van je schoonmoeder.
Je schoonouders willen jouw kind ook gewoon in leven houden he? Ik zou hier echt geen punt van maken., Alleen maar superfijn als ze spullen in huis halen voor als ze op je kind passen.
Mijn ouders hebben er ook 1 en werkt prima!
Hahaha goed punt. jullie hebben allemaal gelijk hoor, ik zou het zelf niet zo snel kopen I guess. We hebben een beetje rare band, maar ze is dol op de kids en past met alle liefde 2 dagen in de week op. Dus ik moet me niet zo druk maken en haar gewoon even blij laten zijn met haar ontdekking en dankbaar zijn dat ze ons helpt.
Er is ook nog een unicorn versie!
Ik wilde net als @Snoeptomaatje bepanthen baby aanraden. Ik gebruik hem wel/ook voor smetplekken in de nek, want als ik het smeer is het de dag erna gewoon (zo goed als) weg. Dus ik durf die wel aan te raden
@matroos misschien stating the obvious here, maar ik maak het ook elke dag schoon met een washandje met gekookt water (afgekoeld uiteraard haha) en dep het dan droog met een hydrofiel monddoekje.
Deze van de action:
Volgens mij volgende week op de aanbieding had ik ergens gezien!
Hoe lang hebben jullie schoenen met flexibele zooltjes voor jullie kind gekocht? Mijn dochter loopt nu ongeveer 2 weken los, daarvoor wel al maanden langs tafel, met loopkarretje, etc., maar echt los dus pas net.
Heb net nieuwe schoenen gekocht (heb me hele dure late aansmeren, 130 euro, van Piedro, achteraf denk ik waaarom voor een dreumes die er waarschijnlijk over 2 maanden alweer uit gegroeid is…Maar ik ging helemaal mee met de verkoopster dat goede schoenen belangrijk zijn), maar nu thuis valt het me op dat die zool eigenlijk heel stug is. Ik heb bij mijn oudste langere tijd die Bunnies met flexzool gebruikt, maar deze zool is duidelijk veel stugger. Verkoopster zei dat zool goed was voor loopfase waar ze nu in zat, dat juist stevig goed was, maar ik ben dit dus niet gewend.
Niet, ze lopen hier meestal op vans vanaf dat ze kunnen lopen.
130 euro voor schoenen voor een dreumes
Ik heb als eerste (twee) paar van die Shoesme schoentjes met flexibele zool gekocht. Maar die kocht ik altijd op Vinted omdat zeker in die kleine maatjes best schoenen staan die niet/nauwelijks gedragen zijn.
Ik had als eerste schoenen falcotto via vinted voor een paar euro. Daarna altijd vans.
Maar als het nu lekker weer is zou ik lekker blote voetjes doen, dat is nog het fijnst om te leren lopen!
Ja verschrikkelijk. Goede verkoopster .
Hier ook meestal blote voetjes, en anders vans. Had ook shoesme schoentjes met flexibele zool (via Vinted) maar vond die niet eens veel flexibeler dan vans. Ik maak me daar niet zo druk om maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Alleen het eerste paar (dus 3/4 maanden) echt flexibele zool, daarna steviger. Ik heb ze van Develab, dat zijn stevige leren schoentjes.
De eerste 2/3 paar schoenen waren van shoesme en daarna zijn we overgegaan naar deze schoenen. Deze hebben een wat bredere voorkant waardoor de tenen niet opgepropt zitten. En ze zijn heel makkelijk aan te doen want er zitten geen veters in maar elastiek.
De kwaliteit is ook heel erg goed. In maart hebben we deze gekocht en ze worden bijna dagelijks gedragen (en de opvang waar wij zitten is eentje met veel modder etc) en ze zien er nog heel erg goed uit.
Hier ook gelijk vans, adidas enzo. Ik denk dat ze met flexibele zool bedoelen dat je geen dr martens of ander soort boots met harde zool ofzo moet kopen?
Ik heb voor het eerst schoenen gekocht toen ze los ging lopen, daarvoor liep ze al heel lang langs/achter dingen maar op blote voeten of sloffen. In de schoenwinkel (shoesme) zeiden ze toen dat als ze al zo lang lopen, ze niet meer van die suuuuper flexibele dunne zolen nodig hebben. Haar eerste schoenen waren alsnog prima flexibel (je kan ze vrijwel helemaal dubbelvouwen) maar wel een dikkere zool en past ze nu al 3 maanden. Volgende paar schoenen worden Vans oid. Sandalen heb ik nu ook gewoon bij de Zara gekocht. En gewoon lekker veel op blote voeten!
Ok dat kan. Als ik naar mijn kind kijk draagt ze ook zo weinig die schoenen, binnen nooit schoenen en als we buiten zijn is het niet uren lang dat ze erop loopt of ze zit in buggy of autostoel. En toen ze net kon lopen al helemaal niet. Dus daarom denk ik dat het voor haar korte momentjes wel ok is van die vans en andere sneakers.