Ik heb 130x200 die is groot genoeg voor de meeste ramen. Bij Amazon besteld.
Wat voor schepjes en bakjes bedoel je? Je kan toch willekeurige bakjes en schepjes kopen? Al die esthetische spullen helpen niet om de kinderen de activiteit beter te laten ervaren. Je kan gewoon pakken wat al in de kast ligt, of past bij het thema waar mee gewerkt wordt.
Anders bij Lobbes kijken? Of Senso Care?
Xenos heeft ook mini bakjes en schepjes.
Die hebben wij! Ik vind hem heel fijn, de zuignappen blijven niet altijd meteen zitten maar uiteindelijk wel.
Edit: en hij maakt goed donker vind ik!
Maar als de sensotafel nieuw is, is er toch nog wel ander materiaal? Je kan ook gewoon spullen uit een keukentje gebruiken als je het over het thema eten&drinken hebt, of dieren, playmobil, etc. Of niks, gewoon kijken wat de kinderen met het materiaal zelf doen, zonder alle extra’s.
Tip als ervaren juf: ik snap dat je allemaal spullen wil kopen, maar koop zo min mogelijk van je eigen geld. Is er een potje voor elke klas om dit soort spullen te kopen?
En kijk inderdaad naar al bestaande spulletjes. En anders samen met de kinderen ook verzamelen (schelpen bijv. Of kastanjes in de herfst)
Oh en vraag je ervaren collega’s. Bij ons zijn collega’s aan het einde van het jaar veel aan het opruimen en doen ze makkelijker spullen weg.
Wat zou dit voor uitslag kunnen zijn? Is het één van de vele kinderziektes? Op de bovenbenen en de billen zitten ook een aantal vlekjes maar niet zoveel als op de onderbenen. Op het bovenlichaam en de armen zit niets.
Ik dacht eerst dat het was van het buitenspelen op de opvang maar omdat ze ook onder de luier/broek zitten lijkt me dat niet helemaal kunnen. Ze zijn niet echt dikker, het lijkt een beetje op een muggenbult die alleen nog maar rood is en waar de bult al van weg is.
Warmte uitslag?
Misschien een allergische reactie? Heeft ze misschien in gras of zand gezeten? Dat zou mogelijk verklaren waarom het alleen op het onderlichaam zit
Kringloop! Mijn kleuter vindt ook van die maatschepje s voor het bakken heel leuk. Ook leuk om inhoudsmaten te schatten.
Wij gaan in de zomervakantie een midweek naar Hoenderloo met alleen de (die week 2 jaar wordende) peuter.
We willen sowieso naar burgers zoo. Maar wat is verder leuk met kind van die leeftijd? Ze houdt vooral van spelen en dieren.
Julianatoren willen we niet.
Is Apenheul echt leuk voor die leeftijd? Ben er al sinds mijn kindertijd niet geweest.
Is Binky Malschoten geschikt voor zo jong? Zie online vooral veel voor wat grote kinderen lijkt het.
Misschien nog tips voor iets in de buurt dat geschikt lijkt? Of een leuk kindvriendelijk restaurant met speeltuin?
Dit is misschien wel leuk: Bezoekerscentrum Veluwezoom
Zit een klein restaurantje bij met 2 leuke speeltuinen.
In Schaarsbergen heb je een leuk pannekoekenrestaurant en als het mooi weer is kan je zwemmen bij Giesbeek (Giese kop bijvoorbeeld). Wel allemaal een stukje rijden.
Bij Europarcs de Zanding heb je een meertje met strandje, ook wat speeldingen, misschien leuk als het warm weer is
@Modena
Leuke tips dank je! Heb ze opgeslagen.
@kleinmaargroot ohja bij de zanding zijn we weleens geweest met oudste, is indd wel leuk. Misschien daar even heen bij lekker weer. Bedankt voor de reminder dat het bestaat.
Een andere oplossing, maar ik heb een donker tentje dat over het campingbedje kan van Deryan. Dat werkt voor ons echt heel goed.
Ik vind het openluchtmuseum heel leuk met kinderen, dat is naast burgers zoo. Ook onze dochter van 2 vindt het al leuk, vooral de tram, de molen en speeltuin. In de zomer hebben ze ook allemaal speciale activiteiten voor kinderen.
Het kinderpaleis in paleis ‘t Loo is ook heel leuk! Maar met 2 jaar zijn ze daar nog net te klein voor misschien.
En misschien teveel uit de richting maar in Lunteren heb je het Uilenbos. Mooi pannekoekenhuis met speeltuin en kinderboerderij.
Ah leuk Openluchtmuseum ziet er indd ook leuk uit en mijn man houdt van geschiedenis dus 2 vliegen in 1 klap. Ik heb je tips bewaard, bedankt!
Inmiddels gebruikt. Top ding! Blijft goed plakken em verduisterd goed. Lichte kieren, maar niet heel erg. Wij hebben de grootste.
Een tip voor kinderen die dol zijn op voertuigen:
Dit boekje is zo leuk! Zit een beetje een verhaallijn in. Allemaal bestaande en verzonnen voertuigen, zoals een donutwagen of een kaaimankar. En op elke bladzijde is een goudkever verstopt. Mijn zoontje is fan.
Sowieso Richard Scarry