Accepteren dat het de eerste nachten lastig gaat worden. Daarna wennen ze wel.
Hey! Ja dacht er toevallig vandaag aan om even een update te geven. Het kan! Ik heb twee spinnen gekocht (bij de action, lagen bij de klus spullen) en doe die kruislings over de buggy. Gaat echt prima en is snel gefikst dus blijf het op die manier doen.
Een deel van de kindjes van 7/8 uit de klas van mijn zoontje mag opblijven, ander deel mag de eerste helft zien en weer anderen sturen ze toch naar bed maar hebben er een hard hoofd in of dat enigszins succesvol gaat zijn. Ben benieuwd naar de pipse koppies op het plein morgen.
Wij kijken geen voetbal dus de mijne ligt er gewoon gebruikelijke tijd in.
Wilt hij zelf kijken? Dan prima toch, wellicht valt hij tijdens de wedstrijd in slaap. Maar als hij er zelf nog niet over begonnen is dan zou ik hem niet per se wakker houden om er naar te kijkenā¦.want bedoel hoe leuk is dat nou voor een 7 jarige?
Maar goed, ik kijk zelf geen voetbal dus kan mij er ook geen voorstelling bij maken.
Dankjulliewel voor jullie advies!
Hij vindt zelf voetbal heel leuk.
De eerste helft kijken was eerst ook mijn idee, maar ik betwijfel of hij gaat/kan slapen van de spanning als hij in de rust naar bed moet. Voor mn gevoel moet het alles of niets worden.
Normaal gaat hij om kwart over 7 naar bed trouwens. Wij zetten het zelf wel aan, maar dat is het dan ook. Geen slingers of hapjes ofzo.
Mijn kids moeten vanavond op tijd naar bed want deze week is echt elke ochtend drama. Voor evt zondag vind ik alles best en mogen ze van mij de hele wedstrijd kijken (7 en 8 jaar)
Ze mogen bij uitzondering (op doordeweekse ochtenden geen tv) morgenochtend wel even een samenvatting kijken
Dit vind ik een goed idee! Slim!
En dan zeggen: ik probeerde je wakker te maken maar je bleef maar slapen. š„¹
Echt geen haar op mn hoofd die een slapend kind wakker zou maken voor voetbal haha.
Mijn kind van 14 maanden drinkt ook soms stiekem uit die van haar zus. Dus ik denk het wel hoor!
Mijn baby van 11 maanden drinkt wel eens uit mijn Camelbak fles met hetzelfde systeem, dus ik denk dat het wel kan?
Hierbij mijn oordeel over Dikkie dik film met mijn net 2 jarige (sinds een week)! Ze kijkt een paar keer per week tv thuis, max 20 minuutjes, maar kon hier goed een dik uur haar aandacht bij houden! De zaal was niet donker gemaakt en het geluid iets zachter dus dat was super fijn, anders vond ze het vast spannend. Verhaal was leuk met herkenbare dieren (schaap, kikker, varken), liedjes, lekker old skool en niet zo mega geanimeerd. Dus zou het doen met mn 1.5 jarige en je kan altijd weglopen!
Ps. Ik was bij Pathe en hoefde niet voor haar te betalen omdat ze op schoot kon, dus het vragen waard! (En nee, ze zat niet de hele tijd op schoot š«£)
Stond er bij jou dat het een kleuterbios was (en dus zachter geluid, minder donker)? Ik wil ook gaan, maar bij onze PathƩ staat het niet aangegeven. Daar stond bij dat alleen 16 juni kleuterbios was. Aangezien bij onze PathƩ het geluid altijd knetterhard staat, dat wil ik het kind niet aan doen
Insteekmozaiek denk ik!
Dat is toch gewoon Ministeck, maar dan de variant voor jongere kinderen?
Wij hebben het ook, maar dan van een of ander Italiaans merk.
Nee stond er niet bij, ik vroeg dit ook nog aan de kassa en dat meisje zei dat het geen kleuterbios was en dat ze ook niet wist of het licht aan stond⦠maar ze zei dat ik naar haar toe kon komen om het licht aan te doen in de zaal als.mijn dochter het eng vond (en nee, we waren niet de enigen in de zaal )
Mān kind is ook 7 en we zitten samen op de bank de wedstrijd te kijken. Morgen laatste schooldag, denk dat de juf ook wel brak zal zijn.
Ons kind kwam net met haar tenen op de grond en op zich ging het fietsen wel maar ik merkte wel dat ze zekerder werd toen ze haar voeten echt plat op de grond kon zetten. Fietsen zonder zijwielen ging daarna heel rap.
Wij hebben dit in grotere variant en daar staat fantacolor op! Is wel leuk voor de kinderen