Wie heeft de tip tegen brandend maagzuur tijdens de zwangerschap? Ik heb echt het gevoel alsof ik vuur kan spuwen, niks lijkt te helpen.
naar de huisarts voor een maagzuurremmer
Omeprazol! Hebben ze bij het Kruidvat in 10mg, als je zwaarder nodig hebt via de huisarts of in het buitenland kopen als je toevallig nog op vakantie gaat binnenkort. Ik heb het in Spanje bij de apotheek gehaald, kost echt bijna niks
Omeprazol kopen bij een drogist en dat innemen
Antagel drankje
Thanks allemaal! Morgen maar ff de huisarts bellen dus. Niet te doen dit
Omeprazol helpt echt!
En de fabel is dat je baby dan veel haar heeft!! Bij mij klopte het met de maagzuur en veel haar
Ik leefde op Rennies. Vanaf het begin van de zwangerschap last van maagzuur en sinds de bevalling nooit meer last van gehad. Hier ook toevallig een harige baby.
Ik zweerde bij gaviscon, drankje. Hielp direct
Omeprazol heb je ook bij de drogist. Maar huisarts kan je idd missch wel een betere/juiste dosis voorschrijven.
Omeprazol wordt bij kortdurend gebruik niet vergoed door de verzekering dus je kan het net zo goed bij de drogist halen als je snel iets wilt. Vannacht zou je kunnen proberen om wat meer rechtop te slapen.
Dit is zelfs een feit. Als je veel oestrogeen en progesteron hebt wordt namelijk zowel de haargroei als een ontspannen slokdarmklepje gestimuleerd.
Haha grappig ik had echt 0 maagzuur, dus wij grapten dat er echt een kaal molratje uit zou komen. De baby heeft echt zo bizar veel haar, al bij de geboorte😂 snap nog steeds niet hoe dat kan.
Bij ons ook zoveel! Hele laag zwarte donsharen op de rug, schoudertjes, voorhoofdje. Mn dochter heeft nog steeds een streep donkere haren tussen haar schouderbladen naar beneden. Weet nog dat mijn broer daar zo verbaasd over was. Hij zei je hebt gewoon een soort beestje gemaakt
Oeh, dat weet ik nog niet. Misschien als er genoeg animo voor is? Maar ben bang dat ik dan opzoek moet naar een alternatief bakje, want volgens mij kan ik deze niet meer krijgen.
Ben nu in ieder geval eerst nog bezig met een complete sensorische speelkit in een bepaald thema en werk ondertussen wel vast aan de kaartjes met cijfers.
Als jullie baby ‘s nachts geen voeding meer krijgt, verhogen jullie dan de voeding overdag? Want stel hij slaapt nu door, dan mist hij wel ineens 160 ml…
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar dat lijkt me wel, want je kindje heeft een bepaalde hoeveelheid nodig. Ik zou dan in de avond en ochtend wat meer geven.
Ik geef zelf bv en ik merk ook dat ze in de ochtend vaker en langer drinkt nu ze nog maar 1-2 keer in de nacht komt.
Ja dat zou ik wel doen. Je kan ook eerst alleen de laatste en eerste fles wat verhogen
Weet iemand misschien welk achterzitje het ruimste is, de Thule Yepp 2 of de Bobike GO? Het scheelt zoveel in prijs, maar als de Yepp fijner en langer meegaat lijkt het me wel waard.