Wij gaan over twee weken op vakantie naar een Grieks eiland en we twijfelen nu of we direct een auto huren op het vliegveld of dat we met een transferbus gaan en dan na één of twee dagen bij het appartement een auto laten komen.
Voordelen transfer: we hebben geen grote auto nodig, het is een stuk goedkoper, je kan rustig autostoeltjes in de auto installeren en op je gemak de auto leren kennen i.p.v. hectisch in een drukke parkeergarage bij het vliegveld met twee kinderen die er tegen die tijd al helemaal klaar mee zijn.
Voordelen direct auto huren: geen (minstens) anderhalf uur durende transfer in een bus met twee kinderen die er waarschijnlijk na 10 minuten al klaar mee zijn op een eiland waar ik niet per se heel veel gezinnen met jonge kinderen verwacht.
Normaal huren we altijd direct een auto maar het scheelt nu wel aanzienlijk in prijs en met twee jonge kinderen en een hoop bagage heb je ook best een grote auto nodig als je vanaf het vliegveld zelf rijdt. Het enige wat me eigenlijk tegenhoudt aan de transfer is een kind van 1.5 dat nogal druk en luidruchtig is en ik wil anderen daarmee niet tot last zijn. En dan is een rit van minstens 1.5 uur wel echt lang.
Wat zouden jullie doen?
- Met transfer
- Direct auto huren
0 stemmers