Nog een boekentip omdat ik die nu toevallig aan het lezen ben met mijn dochter:
Niet overal te krijgen, maar rondom Nijmegen of online wel Heel leuk vanaf 2 jaar.
Over al het moois in de tuin, vriendschap en elkaar helpen.
Nog een boekentip omdat ik die nu toevallig aan het lezen ben met mijn dochter:
Niet overal te krijgen, maar rondom Nijmegen of online wel Heel leuk vanaf 2 jaar.
Over al het moois in de tuin, vriendschap en elkaar helpen.
Zou even lekker in de bieb kijken of er leuke avi start boekjes zijn die haar aanspreken. Mijn zoontje was dol op de beginnende boekjes van Paul van Loon, die pakten wat meer dan de standaard “Een kip op de tak. Tok tok.”
Ik had een snelle lezer die het hele buh-ah-luh bal oversloeg, maar misschien voor jullie wel heel fijn om het te gebruiken, gaan ze op school ook mee aan de slag
Action tip (maar toch maar in dit topic geplaatst want meer kinder-gerelateerd)
Leuk klein dienblad met hoge rand voor bij een speelkeukentje. 1,99
Weet iemand een alternatief voor een box-mobiel? Mijn dochter ligt echt te genieten van de mobiel bij mijn ouders, maar we hebben hier geen box. Is er ook zoiets dat je aan een babygym kunt hangen ofzo? Ik heb dit al gegoogled, maar kan niet echt iets vinden.
Je hebt dit soort met een klem.
Bekijk Tiny Love Take Along Muziekmobiel - Meadow Days op: Tiny Love Take Along Muziekmobiel - Meadow Days | bol
Mijn dochter wordt deze week twee. De dag zelf ben ik alleen met haar (heb geen partner) maar gaat ze wel trakteren op de opvang. De dag erna komen mijn ouders (vaste dag) en ik wilde dan even een taartje eten en zij nemen ook een cadeau mee. Ik denk dat ik (voor haar) net ga doen alsof ze de dag na haar verjaardag jarig is. Dat ze dan de volledige experience heeft, zeg maar haha. En haar in mijn eentje haar cadeautje geven voelt ook wat sad. Is dat gek? Het voelt wel gek, ook. In hoeverre kreeg jullie 2 jarige alles mee?
Edit: We vieren het in het weekend met familie.
Wij hebben dit ook gedaan. De dag dat ze jarig was heeft ze op de opvang getrakteerd, maar wij hebben er geen woorden vuil aan gemaakt verder. 4 dagen later was ze vanaf d’r middagdutje echt jarig. Konden we ten minste smiddags versieren.
Wij hebben het niet echt gevierd, maar ze kreeg in drie keer cadeautjes en ik had wat slingers opgehangen en muffins gebakken (die ze niet wilde). Had niet het idee dat ze het heel erg meekreeg behalve dat ze cadeaus natuurlijk wel leuk vond. Ze kent wel hieperdediep hoera sindsdien. Dat deden ze op de opvang en doet ze nu 2 maanden laten nog steeds.
Thanks! Mijn dochter roept ook steeds hoera ja haha zo leuk
Ik wil gaan plakken met mijn kind en mij lijkt een potje met kwastje dan het handigst. Vroeger op school hadden we zoiets maar behalve die ik te duur vind kan ik niks vergelijkbaars vinden. Heeft iemand een tip? Of is juist een ander soort lijm (stift, tube) makkelijker voor kindjes?
Gewoon een prittstift doen wij? Dit lijkt me vragen om druppels en vegen overal
Nee die van mij is er niet mee bezig. Ze wordt ook deze week 2. We zijn nu in vakantiehuisje en ze heeft vandaag Little Dutch snijfruit en groente gekregen en we gingen zingen en zeggen dat ze jarig was maar het leek niet binnen te komen. Zaterdag gaan we het nog vieren met onze andere dochter erbij, en dan krijgt ze little dutch keuken. Én dan gaan we eind aug het nog vieren samen met de oudste die dan jarig is, dan komt er visite. Juist handig nu dat ze er nog niet zo mee bezig is, dan kun je lekker doen wat uitkomt
Veel plezier met vieren en gefeliciteerd
Thanks! Jij ook nog. Inderdaad, ook heel handig zo. Ik twijfelde ergens toch of ze het misschien niet zo merken op één of andere manier.
Zijn er hier moeders naar centerparcs hochsauerland geweest? Is het inderdaad erg heuvelachtig en niet te doen met een kinderwagen en loopfietsje of valt dat wel mee?
Wij zitten daar nu, niet op het park maar pal ernaast. Zijn er wel een middag geweest voor de speeltuinen en paar weggetjes in geweest. Het loopt soms heel steil omhoog, dus met fiets omhoog en omlaag voor klein kind lijkt me dat niet handig. Je hebt wel veel huisjes vlak bij de marketdome en aan de rechte weg, misschien zoiets boeken? Ik heb zelf de dreumes in slaap gelopen met wagen daar op die weggetjes, was niet zo’n succes🤣 flinke work-out dat wel.
Ligt er beetje aan waar je op t park zit maar is best steil.
Ik ben geweest als zwangere en met baby van 6 maanden.
Als zwangere vond ik t best pittig klimmetje.
Met kinderwagen op t park ging goed maar veel huisjes zijn alleen via trappetjes bereikbaar en dat is super onhandig!
Heeft iemand tips voor een slaapregressie van 12 maanden? (Ik denk dat dat het nu is?). Mijn - normaal goede - slaper huilt nu elke avond uuuuren. Overdag gaat het goed en hij heeft een goed schema, maar 's avonds is hij ineens overstuur. Niets helpt: eruit halen, knuffelen, zingen, boekjes lezen. Hij krijgt al avonden uiteindelijk een zetpil omdat ik bang ben dat hij misschien toch pijn heeft, maar dat helpt niet. Ik ben uitgeput en radeloos. Het zijn geen tandjes denk ik, Chamodent lijkt niets te doen. Hij eet goed en krijgt een fles na het eten, maar drinkt die niet meteen op (logisch na zo’n maaltijd maar hij wordt woest als hij niet lekker kan mee-eten met ons. En vind dat eerlijk gezegd alleen maar fijn!) Rond 21:30 uur geven we hem nog noodgedwongen als oplossing tegen het onophoudende huilen een fles, die hij echt in één keer opdrinkt. Die fles na het eten drinkt hij eigenlijk niet en we doen er alles aan om die er toch in te krijgen (wat uiteindelijk wel lukt). En dan drinkt hij 2u later nog ineens een fles in 1 teug leeg?
Misschien echt een long shot, maar zou hij dorst hebben, maar is een fles te ‘zwaar’, zo vlak na die maaltijd? Water geven tijdens en na de maaltijd misschien? Of meer water met minder schepjes?
Maar klinkt ook alsof die fles gewoon troost biedt, en hij hem daarom zo gulzig drinkt. Iets in het bedritueel wat nog relaxter of rustiger voor hem kan, langere aanloop naar het naar bed gaan toe met al minder licht en minder geluiden? Heeft hij het niet te warm of te koud? Allemaal misschien voor de hand liggende dingen maar wie weet brengt het je nog op ideeën. Klinkt wel echt pittig hoor, hoop dat het gauw beter gaat