Tips, ervaringen & aanraders #10

Ik ben alleen dus vanaf geboorte alleen met haar gedoucht. Ik zette een wipstoel klaar met handdoek en warme omslagdoek erin. Daar deed ik haar alleen in haar luier in.
Dan ging ik eerst zelf douchen en als ik klaar was pakte ik haar en douchte we samen.
Als we klaar waren deed ik m’n haren in een tulband en een badjas aan en droogde ik eerst haar af en kleedde haar aan. Daarna kwam ik zelf haha.

11 likes

Ik deed het net zoals @Feline als ik het in mn eentje deed en in de winter soms nog een extra warmte matje zodat de baby niet koud werd terwijl ik douchte.

Deze had ik snuggle mat elektrisch 42x32 - HEMA

Zie wel dat ie uitverkocht is maar zou nu alsof wel een vergelijkbaar ding kopen ervoor

1 like

Wij hebben deze (tweedehands via vinted) gekocht, wel zonder adapter voor maxi cosi. Net terug van vakantie met deze buggy (vliegreis naar VS) met kleintje van 15 maanden die nog maar net kan stappen. Heel blij mee, is niet de meest stevige / geschikt voor lange mensen, maar ideaal voor op reis / in de bakfiets (gebruiken we hem ook voor).

4 likes

Gratis tippieeee
Mijn kind is vandaag naar dino land geweest en hij vond het heel leuk! Hij is 2.

9 likes

Ik ga volgende maand met @Alocasia en onze kids :grin:! (zijn even oud als jouw zoontje)

3 likes

Leuk! Mijn zoon was er vandaag met mn ex en op de fotos en filmpjes straalt het plezier er vanaf zo schattig

5 likes

Wilde je een filmpje sturen op insta maar kan je weer niet vinden, wil je me ff een dm sturen op insta? :joy:

2 likes

Ik hoor van iedereen dat Gaiazoo super leuk is met jonge kinderen. Veel speeltuintjes ook door de dierentuin heen. Ik ben er zelf 10 jaar geleden geweest en ik vond het wel heel mooi opgezet.

En Beekse Bergen lijkt me zelf ook heel leuk met peuter. Kan je ook nog combineren met speelland ernaast.

3 likes

Burgers zoo is echt mijn favoriet! Bij de oceaan kijken ze hun ogen uit 🥹

3 likes

Burgers zoo was hier echt een succes. Wildlands vonden wij dan weer helemaal niets. Veel te groot opgezet, lange stukken lopen zonder iets te zien.

2 likes

Ja wildlands vinden wij geweldig maar we wonen ook in Emmen en hebben een abbo. Dan kun je steeds kleine stukjes doen. Zijn ook veel speelgelegenheden voor kinderen. Voor de dieren zelf is het fijn, grote verblijven etc. Voor 1 dag iets minder met jonge kinderen en kun je beter gaan met iets oudere kinderen.

1 like

Ik ben naar Blijdorp geweest, vond zoon van 1,5 ook heel leuk. En avifauna is ook leuk, wat kleinschaliger van opzet maar wel ook met leuke grote speeltuin bijv

2 likes

Wij wonen ook dichtbij Emmen en we hadden zo gehoopt om het leuk te vinden zodat we ook een abonnement konden aanschaffen. Maar we vonden het voor een kindje van 2,5 tegenvallen. Voor oudere kindjes en volwassenen is het inderdaad al anders.

De grote verblijven zijn verder namelijk wel echt een pluspunt. Weinig dierentuinen gezien waar de dieren zoveel plek hebben.

1 like

Ah oke! Mijn zoontje van 2,5 vindt het wel heel leuk maar kan ook verschillend zijn. We gaan ook niet uren lang. Snap verder wel wat je bedoelt.

1 like

Amersfoort met lekker weer. En met regen Burgers Zoo!

3 likes

Hier ook vlakbij Emmen haha, wij willen ook binnenkort een abonnement afsluiten. Mijn kind is nog maar net 1, maar ze vindt dieren heel interessant en leuk, dus ben wel benieuwd hoe ze het vindt! Mijn neefje en nichtje (bijna 2.5) vonden Wildlands ook al gauw erg leuk.

2 likes

Wat leuk haha ik voel een emmen meeting aankomen :stuck_out_tongue: @Kryptonite

Beekse Bergen! Dan doe je een groot stuk ook vanuit de auto, en dat is chill en zittend.
En veel speel routes tussendoor. en ik vind het zelf fijn dat de dieren echt ruimte hebben

1 like

Ik vond zelf Overloon ook heel leuk voor kleintjes, ook wat kleiner opgezet. Ben er alleen (nog) niet met mn dochter geweest.

Mijn dochter (2) vond de Beekse Bergen wel heel leuk, ook de boot en de autosafari ook al zag ze toen de dieren niet zo goed.

2 likes

Amersfoort is heel leuk voor een peuter. Op peuterhoogte kan hij de dieren zelf ook goed zien (vind ik bijv in Blijdorp matig, moest vaak optillen). Daarnaast ligt het park ook heel mooi. Leuk treintje ook, tegen betaling. Er is ook een dinobos, mocht dat interessant zijn. En niet te groot.

Avifauna is een leuk kleinschalig park. Leuke grote speeltuin erbij. Vogelshow, voedermomenten van halfapen, pinguins en pelikanen. En lori’s voeden.

Wildlands is leuk qua attracties ook, heel goed te doen met peuter (wel buggy mee dan, iets grotere afstanden). Met een bootje of bus langs dieren. Grote overdekte tropische hallen.

1 like