Tips, ervaringen & aanraders #10

Oja thnx

En heeeeel lekker ijs! Wij fietsen daar in het weekend wel eens heen voor een ijsje haha.

2 likes

Amersfoort of Rhenen (wel wat kleiner), maar Amersfoort heeft veel extra attracties en de Dino bos. Dieren goed zichtbaar, bij Rhenen ook alles goed te zien. Bij Burgers zoo vond ik de dieren best ver weg, mijn zoon vond dat echt minder indrukwekkend omdat hij overal best wel van een afstandje moest bekijken.

2 likes

Thnx voor de landal tip, helaas iets te dichtbij huis :smile:

3 likes

Haha klinkt als een goed idee!

Ahhh super leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is echt leuk vermaak voor een druilerige vakantiedag. We zijn aan het kamperen en elke keer als het regende hebben we een stukje gedaan. Het is van de zeeman en het kost geen drol.

17 likes

Bij de action verkopen ze dit ook, mocht je nog meer varianten willen.

2 likes

Wat voor loopfiets (of misschien al step?) hadden jullie kinderen bij 20 maanden? Het fietsje is te klein geworden en ik twijfel nu tussen een Puky of Pukylino. Maar die laatste ontgroeit ze dan misschien ook weer snel?

1 like

Wij hebben alletwee (Puky bedoel je met 2 wielen en Pukylino met 4 toch?) en zou als ze al 20 maanden is, wel voor een Puky gaan. Wellicht kan ze er nog niet meteen op, of is het nog lastig maar een Pukylino wordt denk ik wel echt snel klein en is ook meer voor stukjes binnen dan voor buiten vind ik? Een step (Micro Mini) gaven wij met de derde verjaardag, maar zag in de buurt ook al wel veel kindjes van wat jonger ermee. Wel echt de beste aankoop ooit hier!

2 likes

Mijn kind kon met die leeftijd op de loopfiets met 2 wielen en de decathlon step met 3 wielen. Ik zou dan zelf voor een loopfiets met 2 wielen gaan.

3 likes

Hoe vallen de merken mini rodini en tiny cottons? Vind het leuk maar erg duur en wil wat op Vinted scoren. Mijn baby is relatief smal met lange benen. H&m bijv past voor geen meter. Andere aanraders van zulk soort merkjes ook welkom :slight_smile:

1 like

Vallen allebei groot en wijd, truien aan de korte kant en broeken juist weer lang. Ik vind dat oversized wel leuk! Mijn kind is 20 maanden en draagt maat 86, van Tiny Cottons is de trui maat 12M nu net te klein, mini rodini maat 80-86 zit nu precies goed. Ik koop juist die merken alvast een maat groter en dan groeit ze er wel in.

Bobo choses vind ik dezelfde categorie. CarlijnQ en ammehoela enzo vind ik zelf net niks maar wordt vaak in hetzelfde rijtje genoemd. Edit - Lindex is betaalbaarder en ook wel vergelijkbaar met sommige kledingstukken. Valt ook erg groot.

3 likes

Tinycottons vind ik juist klein vallen! De meeste Franse en Spaanse merken vallen kleiner, Scandinavisch juist groot. Mini rodini op maat, Lindex gigantisch

3 likes

Vind je dat van de babykleding of vanaf 2y/maat 92? Want de babykleding heeft ze verschillende kledingstukken in 12M van 11 maanden (heel erg oversized) tot 19 maanden (net aan) gedragen terwijl ik geen klein kindje heb. Ik dacht er daardoor aan om maat 2y te bestellen voor komende winter maar als het dan opeens wel kleiner valt vanaf de kinderkleding is dat zonde.

2 likes

Ik heb hier ooit eens een tip gelezen over speelgoed voor onderweg. Ging over een ik geloof Nederlands klein merk dat van stof dingen maakte, bijv een etui waar je kleine autotjes in doet en als je het etuitje open rolt is het een parcours voor de autotjes. Of een etui waar poppetjes in kunnen en als je het open rolt is het een huisje voor de poppetjes. Weet de merknaam niet meer, maar vond het heel leuk toen. Geloof ook dat het niet meer gemaakt werd, maar ik hoop misschien op Vinted nog iets te vinden voor onze vakantie. Iemand een idee?

5 likes

Tiny Magic, ik heb het toen via Vinted gekocht.

5 likes

Ja Tiny Magic. Heb het ook van die tip hier gevonden op vinted. Ik heb het altijd in mijn tas zitten en als we ergens zijn waar we moeten wachten oid is het altijd weer een hit.

2 likes

Wij hebben een trybike gehaald daar kon hij vanaf 18 maanden ofzo als 3wieler erop en nu gebruikt hij het als een 2wieler. De zadel en stuur kan je in hoogte verstellen dus hij kan lang mee.

3 likes

Pukylino tot ruim 2 jaar gebruikt en Puky loopfiets vanaf 2 jaar en paar maanden. Maar hij rijdt in de tuin nog regelmatig op de Pukylino.