Misschien een trekbal? Moet je even googlen en dan weet je wel wat ik bedoel. Ook geen gedoe dat de bal kwijt raakt.
Maar dat raakt wel aaaaltijd in de knoop. Bij mij als kind iig
Bij mijn Lidl zag ik gisteren een paw patrol brandweer rugzak liggen waar je water in kan doen met zoān slang. Is ook wel lekker met dit weer denk ik!
Ze hadden hem ook met een ander figuur maar ik weet even niet meer welke dat was
Maar dat is toch niet leuk om mee te spelen? Plus met dit is warme weer voor de leuk een plakkerige rugzak om lijkt me ook niet heel lekker
Oh joh ik dacht zoān wandelrugzak met waterslang
Hahaha, lekker met je camelbag over de camping.
Ja superleuk, maar dan moet je alsnog elke 10 min op staan om dat ding te vullen
Omg dit gaat mijn zoon zo leuk vinden
Dat kunnen de meeste kinderen van 4/5 jaar toch wel zelf?
Toevallig heeft mijn kind deze en lukt dat niet. Hij wordt nogal zwaar. Maar misschien ligt dat aan mijn kind hoor
Wij hebben ook een opinel kindersetje maar ik vond het bij mijn kind van 3 toch nog wel erg spannend. De dunschiller gaat al wel goed maar het mes is wat mij betreft nu nog te scherp (ik ben ook wel een bange moeder). Zoān plastic zaagmes vindt hij wel fantastisch en daar kan helemaal niks mis mee gaan.
Even over (eerste) kinderfeestjes⦠Ik moet binnenkort het eerste echt feesteje organiseren voor de oudste die 5 wordt.
Op dit moment overweeg ik het thuis te doen, evt met zoān box van websites die eerder getipt werden (suuskinderfeesjesshop etc).
Iemand ervaring met een box/thema wat zowel jongens als meisjes aanspreekt. Mijn dochter zelf zou zeer content zijn met een full-on unicorn of prinsessen-thema, maar dat lijkt me voor de jongens in het gezelschap wat minder leuk. En je kan ook wat neutralere themaās als āJungleā kiezen, maar denk dat zij daar niet helemaal enthousiast van wordt.
Geen eigen ervaring, maar wel met jongetjes op de ridders/prinsessenfeestjes van mijn nichtjes die laaiend waren dat zij geen prinsessenjurk kregen. Ik zou doen waar jouw kind blij van wordt, het is haar feestje.
Weet iemand een kindvriendelijk en leuk restaurant in de buurt van de Efteling voor een groep van 18 personen met kinderen variƫrend in leeftijd van 0-11?
De financiƫn in Loon op Zand. 5 tot 10 minuten rijden vanaf de Efteling. Het is een pannenkoekenrestaurant met leuke speeltuin.
Ik zou doen waar je dochter gelukkig van wordt, het is haar feestje. En ik denk dat veel jongens dit ook gewoon leuk vinden, wij waren laatst ergens waar je je eigen toverstafje kon knutselen en de jongens deden net zo enthousiast mee als de meisjes.
Bistro de leckernij in Kaatsheuvel, met ook een meergangen menu voor kinderen. Ze hebben een speelhoek achterin het restaurant.
Dit ja! En ook echt lekkere pannenkoeken en een goed onderhouden buiten- en binnenspeeltuin.
@Chesirecat ik zie alleen dat je in het weekend niet kan reserveren en vind dat met zoān grote groep toch wel een risico. Jammer want zag er wel top uit!