Vanaf die leeftijd wilde mijn dochter ineens overdag geen warme melk meer. Als je het nog niet geprobeerd hebt, kun je dus proberen om het koud aan te bieden?
Oh hm ja dat is inderdaad niet zo melk. Misschien kan je pap maken? Gewoon 180cc + 6 schepjes pap en dan met een lepel? Want het is wel frappant (en pittig voor jullie) dat ze dan in de nacht wel wilt drinken.
En je zegt dat ze de flessen zelf drinkt. Heb je haar wel eens in de wipper gezet met de fles of liggend op een kussen in de box?
Lastig zeg! Hopelijk is het even een fase
Ik zou kijken of je het eten beter kan verdelen, er zijn nu 2 momenten van 4 en 3,5 uur overdag waarin ze niets krijgt terwijl de rest best kort op elkaar zit.
Voorbeeld:
7.00 180 ml fles of 150 met pap
9.00 uur fruithapje
11.30 warm eten of broodmaaltijd
13.00 120 ml fles of 150 ml
15.30 snackje zoals melk vrije yoghurt of iets anders cracker bijv
16.45 uur warm eten of brood maaltijd
19.00 180 ml fles
En dan evt nog in de nacht bij honger een fles geven
Oh nee dan niet idd.
Succes iig, hopelijk vind je iets
Dit was bij ons het teken om naar een volgende maat speen te gaan, dan ging het drinken te langzaam en daar had mn kind geen geduld voor
Mijn kinderen gaven tijdens de vakantie aan dat ze de huidige zitverhogers te hard vinden. Hebben julkie tips voor fijne verhogers die niet gelijk de wereld kosten? Er moeten 3 kinderen op de achterbank, 2 zitverhogers, dus ze moeten ook niet te breed zijn.
Ik wil graag overstappen op een elektrische fiets, liefst een met ruimte voor een fiets stoeltje voorop en achter. Iemand nog tips en ervaring?
Ik heb laatst deze fiets gekocht
Moet eerlijk zeggen, voornamelijk ook door de aanbieding. Tot nu echt wel tevreden. Hij rijdt fijn, door het stuurslot en dubbele standaard voelt het veilig en stabiel met mijn baby. ik vind alleen het âopstartenâ soms wel wat zwaar. Als je bij een stoplicht stilstaat en dan weer moet fietsen. Daarvoor moet ik wel schakelen naar een lagere versnelling. Ik weet niet of dat met een middenmotor anders is.
Een vriendin heeft een Gazelle bloom en daar ook tevreden mee. Die heeft een middenmotor maar wel duurder.
Voor een fietsstoeltje achter zou ik sowieso voor 1 op het frame gaan als je een accu onder de bagagedrager hebt. Wij hebben zelf het stoeltje van polisport, maar andere merken hebben dat ook.
Verder geen tips.
Dat moet sowieso, is slecht voor je fiets als je dat niet doet. Idealiter schakel je zelf terug naar 2 (dat gaat mij te ver hoor).
@Brigitte Ik zou wat restritjes maken. Ii had eerst een goedkope en die was prima. Maar nu heb ik een Giant en die is echt heel erg fijn, en zo veel fijner dan die oude. Gewoon wat gaan proberen.
Kijk goed naar de accu. Wij hebben een cortina en daar zit een befang/bafang (weet het niet precies) accu op en die is zo slecht. Heel erg snel leeg, vermogen wordt snel minder als er 1 streepje uit is.
Mân vriend heeft een andere fiets en die blijft hetzelfde vermogen hebben hoe vol de accu ook is.
Verder wel erg tevreden over de cortina. Wij hebben er eentje met een mand voorop. Die mand kon niet gebruikt worden icm een zitje voorop maar het rek kon blijven zitten dus zodra het zitje naar achter ging kon de mand er weer op. Ideaal voor boodschappen e.d.
Voor jou op dit moment nog niet nodig maar voor de toekomst wel handig.
Ik heb een maand geleden deze gekocht. Werd ook heel fijn geholpen bij Giant.
Ik heb deze gekocht vorig jaar: Batavus Quip Extra Cargo E-Go
Wel echt stevig, met stuurslot wat ik ook wel fijn vindt. Wel vind ik de ruimte met een voorzitje niet heel ruim. Maar dat was bij de gazelle bloom niet veel meer. Komt denk ik omdat ik vrij groot ben/ lange benen heb.
Ik heb nu ook een gazelle bloom, is de ruimte tussen het zadel en stuur vergelijkbaar? Over de bloom ben ik wel vertreden maar helaas niet elektrischâŠ
Ik heb de electrische gazelle bloom. Ben daar heel blij mee.
Laatst ging het hier over luiertassen. Ik gebruik al een poos deze van Uniqlo. Ik heb hier dan twee reistasjes in van de Ikea. Eén met alle essentials (luiers, doekjes, zakdoekjes en wat eten) en één met alles zongerelateerd. En dan heb ik nog ziplocs met extra kledingsetje bijvoorbeeld (die zit normaal in opvangtas) die ik kan toevoegen. Leeg is ie heel klein en je kunt em dus ook naar boven uitklappen. Nou ja, zag dat ie in de sale is.
Hebben jullie nog aanraders voor leuke spelletjes met een 4-jarige? We hebben veel Kleuren torentjes gespeeld, maar dat is nu wel te makkelijk. Het liefst een spelletje dat je met zân tweeĂ«n maar ook met zân drieĂ«n kan spelen.
Een soort bingo maar dan heet het Lotto?
Word er zelf iig daadwerkelijk fanatiek van
Wij spelen veel kwartet of uno.
Deze zijn ook een hit
Bekijk Omaâs Woeste Waslijn - Actiespel - Spelletjes voor Kinderen - Met Draaiende Waslijn op: Oma's Woeste Waslijn - Actiespel - Spelletjes voor Kinderen - Met Draaiende Waslijn |... | bol
Bekijk Jumbo - Goula - Happy Chickens - Educatief Spel op: Jumbo - Goula - Happy Chickens - Educatief Spel | Games | bol
Halli galli junior, kwartet, uno junior, match it (99 cent bij action), huisje boompje beestje. Dit spelen wij allemaal met onze 3,5 jarige.