We zijn al bezig met oefen hapjes, maar hij krijgt nog niet zoveel op haha!
Ik heb een redbull naar binnen gegooid en een heb een hele goeie werkdag tot nu toe dus ik kan er vannacht weer tegenaan ![]()
We zijn al bezig met oefen hapjes, maar hij krijgt nog niet zoveel op haha!
Ik heb een redbull naar binnen gegooid en een heb een hele goeie werkdag tot nu toe dus ik kan er vannacht weer tegenaan ![]()
De stabilo Woody’s zijn leuk om te vragen. Daarmee kan je op op het raam en mee waterverven
Ik vind ze zelfs nog fijn om mee te tekenen ![]()
Jahoor, mijn kind “kleurde” al onder de 1 ermee.
Nee super leuk! Vind het zelf dus heel leuk dat ze het ook op zwart papier heel goed doen. Dat vinden kinderen vaak heel magisch haha
Ik vind dat echt een super leuk cadeau voor een eerste verjaardag! Zeker met een schetsblok met lekker dik papier erbij, dan schuift/kreukt het niet zo snel.
Vind dat dikke papier nu wel een beetje te gek worden met het productielevel van mijn dreumes dus dat is alleen nog voor de tekeningen die weg gegeven worden ![]()
Bij de action heb je bingo voor in de auto voor maar €1. Je hebt 10 kaartjes en een stift met gum erbij.
Ja Woodys zijn heel leuk vanaf 1 jaar. Juist omdat ze zo makkelijk kleur afgeven, dus je hoeft niet veel kracht te kunnen zetten.
Wel met een kleine kanttekening dat ze mega veel kleur afgeven als ze nat worden. Dus als het kindje (nog) alles in de mond doet, is het nog iets minder geschikt. Ik had een heel groen kind na 5 sec wegkijken ![]()
Gaat er wel goed uit in de was volgens mij (die keer iig wel).
Wij hadden vanaf heel jong ook Playon Crayons en daar kon ze ook heel goed mee overweg. Geven makkelijker kleur af dan de vingerkrijtjes van Hema.
Is mijn kind de enige die met 1 jaar gewoon de potloden en krijtjes op at? Voor haar was het toen echt meer bijtspul.
Naar aanleiding van alle fijne en meedenkende reacties gisteravond, vandaag gewoon weer 4 flessen gegeven en mijn baby had echt een top humeur, zijn avondeten (en de andere maaltijden) mega goed gegeten en gewoon super vrolijk en heel veel lachen, zoals altijd. Hij was er dus gewoon nog niet aan toe. Echt zo fijn dat ik hier dan zo gemakkelijk uit allerlei hoeken een objectief en meedenkend advies krijg, echt top ![]()
Nee, hier met 18 maanden gaan ze nog steeds in zijn mond.
Nee hoor, deed mijn dochter ook maar dan stopten we er weer mee. Ze tekent pas wat geconcentreerder en bewuster sinds 18 maanden. Maar vind het desondanks nog steeds een leuk cadeau voor een eerste verjaardag, niet per see om gelijk al te gebruiken maar zou het zelf anders ook wel gekocht hebben ergens tussen de 1 en 2 jaar.
Super leuk dit! Kende wel de Magna Tiles Qubix maar dit nog niet. Bedankt voor de tip.
Edit: oh, en een eigen vraag… ik zou eigenlijk aanstaande maandag met m’n zoontje (4,5 jaar), samen met m’n ouders naar een kleine dierentuin gaan. Het wordt echter super warm, dus zien we dat niet zo zitten. Nu ben ik opzoek naar een alternatief uitje, maar vind het lastig.
M’n vader is slecht ter been, dus zit in een rolstoel. Het is dus belangrijk dat het een rolstoel-vriendelijk uitje is en makkelijk bereikbaar met de auto. Liever dus niet teveel buiten (of er moet vooral schaduw zijn) en niet veel verder rijden als een uurtje vanuit Gorinchem. Iemand enig idee? Want ik weet het gewoon even niet ![]()
Fijn!! Ik wilde ook zelf toevoegen dat mijn beide kinderen toen nog vier flessen kregen.
Wij hebben toen de jongste 1 werd en prima at wel heel bewust ervoor gekozen om over te gaan naar alleen een avondfles en met 1,5 jaar helemaal geen flessen. Vond dat toch wel gedoe schelen. Maar al met al voelde alles heel natuurlijk. De oudste had ietsje langer nog een ochtendfles en avondfles, met 1,5 jaar alleen avond en met 1 jaar en9 maanden geen flessen meer.
Nog bedankt voor deze tips! Ook @Keroppi
Zijn de afgelopen tijd zowel bij Buytenhof als bij Buytendelft (haha die namens trouwens?!) geweest, en is allebei echt goed bevallen ![]()
Buytenhof was wel heel erg druk, toen we weg gingen was er zelfs een filetje
Dus daar zou ik of niet te laat komen, of niet in de zomervakantie
We hebben ook nog een klein boeketje geplukt, echt leuk.
Bioscoop? Popcorn erbij, en erna nog wat drinken?
Oh dat is eigenlijk een heel goed idee! Hij wil graag naar de nieuwe dikkie dik!! Kunnen we daarvoor of daarna lekker ergens eten/drinken. Eens kijken of de bios hier roelstoel toegankelijk is. Dank je wel!
Was bij de action voor die waterpistool rugzak van paw patrol. Zag deze ook liggen. Waren ook andere varianten van disney en pp.
Goede slecht weer activiteit denk ik
Ik heb een vraag over zwanger worden. Hopelijk mag dat hier. Ik zie geen ander meer geschikt topic.
Weten jullie wanneer de eisprong daadwerkelijk is ten opzichte van het moment dat je die ovulatiepijn voelt? Ik lees op internet verschillende verhalen. De ene zegt dat de ovulatiepijn betekent dat het eitje rijpt en de eisprong dus daarna plaatsvindt. Volgens de ander heb je ovulatiepijn als de eisprong al is geweest, omdat dat vocht is dat vrij is gekomen.
Nu ik (nog) geen ovulatietesten gebruik, ben ik benieuwd wanneer bij de meeste vrouwen de ovulatie daadwerkelijk plaatsvindt. Op de dag van de ovulatiepijn, daarvoor of daarna? En wanneer ben je dan precies rondom die dag met pijn en de dagen daarna nog vruchtbaar?
Er is een kinderwens topic waarin dit soort vragen regelmatig terugkomt. Is wel Members only dus je moet denk ik nog even iets langer doorposten om daar toegang toe te krijgen.
Overigens denk ik dat je voor je vraag beter even kunt bellen met je huisarts.