Ik heb in september 2 verjaardagen van de kids. De een wordt 3 (jongen) en de ander 1 (meisje). Nu wil ik eigenlijk het liefst geld vragen voor een abonnement op een uitje bij ons in de buurt (in de hoop zo min mogelijk troep in huis te krijgen ) Maar nu zijn er natuurlijk altijd mensen die graag een cadeautje geven en dat is uiteraard prima. Nu dacht ik aan crea spullen alleen ben ik daarin wat inspiratieloos aangezien mijn zoon sinds kort daarin interesse heeft (kleien en kleuren). Ik ben opzoek naar fijne potloden, heb nu potloden van de action maar die vind ik niet prettig. Ook spelletjes om samen te doen lijken mij leuk voor hem om te krijgen. Daarnaast ook opzoek naar knie/elleboog bescherming voor hem aangezien hij als een Jacko op zn loopfiets rondsjeest
Voor onze dochter ben ik echt inspiratieloos aangezien dr broer al zo’n scala aan speelgoed heeft. Ik dacht aan een naam armbandje van ons en misschien van anderen wat elastiekjes en speldjes voor in haar haar. Maar verder ??? Hebben jullie leuke ideeën ?