Bioscoop? Popcorn erbij, en erna nog wat drinken?
Oh dat is eigenlijk een heel goed idee! Hij wil graag naar de nieuwe dikkie dik!! Kunnen we daarvoor of daarna lekker ergens eten/drinken. Eens kijken of de bios hier roelstoel toegankelijk is. Dank je wel!
Was bij de action voor die waterpistool rugzak van paw patrol. Zag deze ook liggen. Waren ook andere varianten van disney en pp.
Goede slecht weer activiteit denk ik
Ik heb een vraag over zwanger worden. Hopelijk mag dat hier. Ik zie geen ander meer geschikt topic.
Weten jullie wanneer de eisprong daadwerkelijk is ten opzichte van het moment dat je die ovulatiepijn voelt? Ik lees op internet verschillende verhalen. De ene zegt dat de ovulatiepijn betekent dat het eitje rijpt en de eisprong dus daarna plaatsvindt. Volgens de ander heb je ovulatiepijn als de eisprong al is geweest, omdat dat vocht is dat vrij is gekomen.
Nu ik (nog) geen ovulatietesten gebruik, ben ik benieuwd wanneer bij de meeste vrouwen de ovulatie daadwerkelijk plaatsvindt. Op de dag van de ovulatiepijn, daarvoor of daarna? En wanneer ben je dan precies rondom die dag met pijn en de dagen daarna nog vruchtbaar?
Er is een kinderwens topic waarin dit soort vragen regelmatig terugkomt. Is wel Members only dus je moet denk ik nog even iets langer doorposten om daar toegang toe te krijgen.
Overigens denk ik dat je voor je vraag beter even kunt bellen met je huisarts.
Ik zou niet van ovulatiepijn uitgaan om te weten wat je vruchtbare dagen zijn. Dit verschilt inderdaad per persoon en bij mij bijvoorbeeld ook weer per cyclus of en wanneer ik iets voel. Ovulatietesten zijn betrouwbaarder om vast te stellen of je hoogstwaarschijnlijk vruchtbaar bent als je zwanger wilt worden.
Poeeeh sinds onze verhuizing vindt ons 2-jarige dochtertje het zo moeilijk om in slaap te vallen. 's Avonds zitten we vaak tot wel een uur bij haar op haar kamertje, want als we weglopen gaat ze keihard huilen. En gisteravond (man was weg) ben ik tussen 22 en half 1 ook wel 7 keer op en neer geweest, op een gegeven moment viel ze pas in mijn armen in slaap. Zal vast wel weer een keer ophouden, maar iemand nog tips? Ik weet niet goed (meer) hoe ik dat in de vorige fase heb aangepakt om zeg maar uit die kamer te komen. Ik heb het gevoel dat ze mij de hele tijd nodig heeft om (weer) in slaap te komen. Dus als ze wakker is/wordt, roept ze meteen om mama.
Anders is Hollywoud in Almkerk misschien nog een optie? Daar kan je met de rolstoel in de lift naar de zalen.
Ja die gaat het worden! En we hebben ook al een restaurantje geregeld voor erna.
Bedankt, ik ga daar eens naar kijken!
Ojeee maar dan willen ze het ook aanâŠ. Misschien wel een goede pyjama.
Ja ik noemde het ook âpyjama kleurenâ
Ik beloofde dan altijd om zo nog even te komen kijken. Of ik zette zân deur op een kier en ging boven beetje rommelen. Moest dan soms wel even gaan kijken nog, maar op deze manier kwam ik wel zân kamer uit.
Succes, hoop dat het snel weer wat beter gaat.
Misschien open deur, maar ben je overdag ook genoeg met haar in haar kamer om bijv te spelen? Zo raakt ze aan haar kamer gewend.
Ik heb een paar maanden geleden gevraagd of zo een zwemvest fijn is ipv bandjes.
Voor mijn zoontje van 3 is dit echt de beste aankoop geweest van de vakantie. Hij heeft nog geen een keer normale bandjes om gehad. Helemaal geen uitslag. En hij drijft er super goed mee. In het diepe bad en van de glijbaan maakt niet uit.
Voor mijn dochter van net 1 vind ik hem wel iets minder fijn omdat ze dan net een strak ingepakte worst lijkt en minder bewegingsvrijheid heeft.
Ik zweer bij deze bandjes! Borststuk nooit gebruikt omdat het te breed was voor mijn (kleiner dan gemiddelde) kinderen. Maar de bandjes zijn heel zacht dus schuren niet en ze kunnen ze makkelijk zelf aan en uit doen.
Enige nadeel is dat het stof wat langer nat blijft dus ik neem altijd een plastic tas mee als extra laagje in de strandtas.
Zwemvest met zoân band in het kruis hebben we op vakantie ooit gehad in een waterpark maar dat vonden ze beide inderdaad heel vervelend zitten.
Oops ik heb deze net aangeschaft. Mân collega tipte dat hij deze juist wel fijn vond. Mân dochter is ook wel magertjes, maar we gaan het strak aantrekken. Mocht het niet gaan dan maar losse bandjes. We testen het zondag uit.
Ik heb mijn zoontje er nog niet over gehoord. En hij is best wel een zeurpiet. Ik heb hem gewoon goed aangetrokken zodat hij niet hangt de maar ook niet strak zit en dan kun je hen vast zetten met een klittenbandje.
Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik niet zoveel met de beige-trend heb. Maar juist in het zwembad wil je omwille van de veiligheid toch graag een felle kleur ipv grijs-beige hebben?
Tip voor een veilig zwemshirt voor kinderen: https://www.nextdirect.com/nl/en/style/ST443615/889687#889687