Tips, ervaringen & aanraders #10

Niet liggend voeden, en zodra ze bijna in slaapt valt wegleggen. Ik verschoon in de nacht niet (tenzij poep), ze draagt dan pampers baby dry.

1 like

We willen voor de derde verjaardag van zoon een stepje cadeau geven. Ik kijk naar deze van Decathlon zelf volgens mij, iemand daar ervaring mee? Hij is “maar” €50 t.o.v. de Mini-Micro step van €110. Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit?

5 likes

Ik heb geen ervaring met specifiek die van Decathlon, maar deze wel. Hij lijkt er zo te zien op. Heeft ze nu een paar dagen en snel behendig in geworden. Ze is 4 jaar. En lampjes in de wielen haha.

Yes, wij hebben deze nu ruim een jaar. Ze gebruikt 'm super veel en ziet er nog goed uit. Zelfs de lampjes doen het nog steeds.

1 like

Ik heb een potje -plassen template gemaakt in Canva voor mij dochter om stickertjes te plakken voor zindelijkheids training. Misschien vinden meer mensen hem leuk te gebruiken. Mocht hij niet goed printbaar zijn zo dan stuur maar een DM.

14 likes

Wij hebben deze en ik vind het echt een fijn ding!
Wieltjes gaan soepel, lampjes zijn leuk en uitelkaar neem je hem makkelijk mee. Ik kan alleen geen vergelijking maken met die dure stepjes, want die heb ik nooit in mn handen gehad.

4 likes

Ja, is echt top. Mijn kind heeft hem echt mega veel gebruikt!

3 likes

Ah dankjewel voor het antwoord en ook @MargjeJ en @MyMoon. Fijn prijsje en de lampjes in de wieltjes zijn natuurlijk ook top! Gaan hem bestellen :grin:

1 like

Is dat zo’n step waar je op het stuurtje moet leunen ipv stuur draaien?
Wij hebben ook zo’n step, ze is nu net 2. Ze kan wel langzaam steppen maar het sturen nog niet echt door. Hadden jullie kinderen dat snel door? Ik vind wel dat je amper kan sturen ermee, geen scherpe bochten maar heel wijd.
@Patagonia @MargjeJ @MyMoon

1 like

Weet iemand een website waar wel eens korting op wordt gegeven op het Engel jasje/pakje? Of nog andere tips voor merken met soortgelijke producten?

4 likes

Ja wij hebbem deze nu 3 jaar en wordt veel gebruikt en vind het een tipdong!

1 like

Ja dat gaat echt heel snel!

3 likes

Kijk je ook op vinted of marktplaats?

2 likes

Wij hebben deze. Het is een fijne step.
Stuur is ook niet te hoog. Onze dochter stepte er met 2.5 jaar op.

2 likes

Hier ook een Fresk fan! Stevige tassen en blijven lang mooi.

2 likes

Ik zag vandaag op Instagram een influencer die een soort gelijk pakje bij de Lidl had gekocht : Lidl overall geen idee of de kwaliteit goed is. Maar scheelt een hoop geld.

3 likes

Ja en enthousiast over!

2 likes

Ja alleen vind dat toch een beetje spannend met wol, op Vinted wordt er ook nog makkelijk 50 euro voor een jasje gevraagd. Dan koop ik liever een nieuwe.

@Velvetbetty Goede tip! Inderdaad megagroot verschil in prijs ook

3 likes

Ja ze moet hangen volgens mij. Had ze uiteindelijk vrij snel door.

1 like

Die kleine is echt klein. Ik heb de kleine voor mn dreumes en de grote voor de kleuter. Kleuter moest hier ook een tas waar een A4 in past. Lijkt me voor groep 3 ook handig.

Heel tevreden over de kwaliteit overigens. De kleine gebruiken we al 5jaar en de grote nu 1 jaar en echt nog als nieuw.