Oh dan ben ik sowieso al te laat haha, maar geeft niet. Is achteraf ook wel logisch ja. Welke kleur strik en letters heb je gekozen? Ik neig naar die gele. 🥹
Ja geel vond ik ook heeeeeel mooi, lang getwijfeld. Heb nu de strik in blue green met french grey voor de tekst gekozen ben raaaazend benieuwd
Edit: @Sanseveria ja ik snap goed wat je bedoelt. Een popje of beertje is toch wat gevulder en plomper sowieso. Als ik terugdenk aan die spillebeentjes en sprietenarmpjes pfff
Jaaaa echt als een lief kikkertje 🥹💚
Wij hebben met zo’n magneetje, dat werkt prima, je moet alleen wel een beetje gevoel krijgen voor waar exact je slotje zit, want als je hem een centimeter verderop houdt lukt het niet. Je krijgt er stickers bij, maar dat schiet natuurlijk het doel van onzichtbare slotjes weer helemaal voorbij
Magneetje zijn we 1x kwijt geweest, toen zat hij aan een metalen ovenschaal die we de hete oven in hadden geschoven, maar ook vervormd werkt hij nog goed
Toch ook maar alvast besteld, wie weet is ie toch nog op tijd haha. Ik heb dus voor de gold brown/gele strik gekozen en haar naam dark brown.
Ben evengoed wel benieuwd hoe jullie (@Eilish) beer geworden is qua kleuren enzo! Zal mijne ook wel delen als ie er is!
Ik (of althans mn dochter) heeft er 1, ben er heel tevreden over. Duur, maar super mooi ding met herinneringen.
Iemand ervaring met de Voque bakfiets? ik hoor er wisselende dingen over, maar deze is wat beter betaalbaar dan andere merken.
Geen eigen ervaring maar wat ik van iemand anders begreep is de prijs lager omdat vaak onderdelen van mindere kwaliteit worden gebruikt. Bijvoorbeeld velgen die eigenlijk niet geschikt zijn voor gebruik in een bakfiets waardoor je sneller een slag in je wiel krijgt.
Dit merk heeft waarschijnlijk dezelfde frameproblemen als Babboe, ik zou die onderzoeken even afwachten eerlijk gezegd.
Prima ervaring. Hebben er nu een halfjaar eentje. Enige nadeel is dat op onderdelen heel lang levertijd is ivm levering uit buitenland, maar wij hebben hem gekocht bij een zaak die alles ruim op voorraad heeft.
Over Vogue gaan ook verhalen van een brekend frame. Ik had een Babboe en heb helaas ondervonden dat goedkoop duurkoop is met een fiets die je veel gebruikt. Er was altijd wel wat kapot aan die fiets en nu is ie dus afgekeurd. Inmiddels heb ik een Lovens en dat is echt een wereld van verschil. Misschien kun je via je werkgever een fiets leasen (dat doe ik met de Lovens via het werk van mn man)
Ik snap het wel, maar vind 6000 euro gewoon belachelijk. 2500 nog prima te doen.
Ik wacht t onderzoek even af. Maar kan zo snel niet vinden hoe lang die nog duurt? Anders is het al winter en gebruik ik hem minder denk ik. (En hebben maar 1 auto)
Waar wil je hem precies voor gebruiken? Bij ons is het echt vervanging van een tweede auto, en mijn man heeft altijd de auto mee naar werk én ik heb rijangst dus rij toch niet. Inmiddels zou een gewone fiets ook wel weer kunnen, maar dan kan ik niet de buggy mee of andere dingen. En ik gebruik hem ook om andere dingen dan m’n kinderen in te vervoeren, bijvoorbeeld naar de IKEA of iets ophalen van Marktplaats.
Maar als het echt alleen even is tot je jongste wat ouder is en in een fietsstoeltje kan zitten, dan zou ik het sowieso niet doen. Dan is 2500 toch ook superveel geld?
Maar wil je perse een nieuwe? Wij hebben ook een Babboe (helaassss) en wachten nog steeds.
Maar ik zou liever een tweedehands van 3000€ kopen van een goed merk dan een nieuwe voor 2500 zegmaad
Ik heb door de zwangerschap best last van mn buik met liggen. Nu zag ik zo’n bellydrop kussen die je er dan onder kan leggen. Heeft iemand daar ervaring mee of misschien een andere tip? Wil niet iets onnodigs kopen wat toch niet fijn werkt. Doe er nu vaak een dekentje opgevouwen onder maar werkt toch niet helemaal fijn.
Dat ziet er wel echt chill uit, ik heb die bellydrop niet gebruikt. Maar had wel hetzelfde probleem en gebruikte daarvoor toen zo’n reis/nekkussentje, beetje zelfde idee en had ik in huis. Was precies goed voor ondersteuning op de juiste plek bij mij, dus wie weet is dat nog een goedkope oplossing als je dat al in huis hebt/kan lenen.
Ik zou eerder kijken naar een batavus fier of een Dolly. 2500 euro is veel geld natuurlijk, maar voor mij geen ‘goedkope’ bakfiets meer. Wacht ook nogsteeds op de vervangende fiets
Mijn baby wordt bijna 1 en ik ben op zoek naar cadeautjes op zijn lijstje. Ik heb geprobeerd te zoeken, maar zijn vader en ik zijn sinds kort uit elkaar en het is zo’n chaos in mijn hoofd, het lukt me niet. Heeft iemand tips?
Wat pittig, snap dat het nu chaos voor je is. Sterkte!
Qua cadeautjes: smartmax dieren, duplo, voorleesboekjes, vtech voertuigen (maken wel geluid), stapelblokken/torens
Ik had de Blahaj van Ikea, die heeft een dik stuk en een dunner stuk bij de staart en daarmee kwam ik in alle fases van de zwangerschap wel uit.