Ja ik wil het idd voor even snel de Hema in. Even naar de groenteboer in. Dan neem ik aan de bakfiets en leek me zo iets makkelijk.
Ja ik heb deze nu ook naar aanleiding van jouw Insta post, ook voor minder dan vijftien euro gekocht op Marktplaats en het is zooo handig. Past gewoon in een klein tasje, ik gooi hem om en ik heb m’n handen vrij. Scheelt zoveel armpijn of een hele buggy mee.
Ringsling vind ik altijd moeilijk verstellen zelf, deze laat ik gewoon op dezelfde stand staan.
Ja, wij vorig zomer! Wij zaten in een huisje (happy oak lodge) echt van alle gemakken voorzien en lekker nieuwig enzo. Restaurant serveerde goed en lekker eten. Het zwembad vonden we wel een beetje saai, er was een groter bad en een pierebadje. Maar volgens mijn geheugen was er verder niks bij, geen springplank, geen glijbaan of stroomversnelling of bubbelbadhoekje of wat dan ook.
Hebben jullie een bolderkar en zo ja, welke? Zie zoveel verschillende online.
Mijn zoontje is bijna 3,5. Hij gaat nu nog graag in de buggy, maar het lijkt mij handig voor de toekomst en voor dagjes weg om ook al je zooi in te kunnen doen ![]()
Mijn zus/zwager en mijn ouders hebben deze:
Welke agenda gebruiken jullie met je partner? Ik smeek al jaren om een gedeelde agenda, heb mijn iPhone agenda wel gesynchroniseerd maar omdat mijn man die agenda ook workwise gebruikt schiet het niet op…. Welke app gebruiken jullie?
Ik heb een gedeelde google agenda, we hebben een aparte agenda aangemaakt die we samen gebruiken. Daar zetten we al onze eigen en gezamenlijke privé afspraken/sporten in, reminders voor kind + boodschappen en vroege of late werkafspraken. Je kan die agenda uitnodigen voor een afspraak vanuit je eigen of werk agenda of het er gewoon handmatig inzetten. Als er iets nieuws inkomt, krijg ik een mailtje en zet ik het zo nodig gelijk in mijn werkagenda. Ik heb zelf geen aparte prive agenda, mijn man volgens mij ook niet.
Hier ook gedeelde/gezamenlijke google agenda. Vind het super fijn werken. We hebben beide niet nog een prive agenda, we gebruiken een gezamenlijke en zetten hier alles in.
Mijn man en ik gebruiken de outlook agenda. Vind het heel fijn werken, en sowieso top om een gezamelijke agenda te hebben
Mijn man heeft er 1 paar jaar gelden bij de Wibra gekocht. Was maar 20 of 30 euro. Hij werkt nog perfect. We wonen in een autovrije straat dus onze auto’s staan ook ver geparkeerd. We gooien er veel zooi in en het blijft goed.
Nog een +1 voor de MiniMonkey! @Fishing
Verder gebruik(te) ik toen m’n dochter iets ouder was ook vaak de HippyChick. Dat is een soort blok waar je kindje op kan zitten. Is wel echt voor korte stukjes zoals supermarkt, maar vind het zelf perfect werken voor “tillen, staan, tillen, staan” ![]()
Mijn dochter is nu 2 jaar, en gebruik de HippyChick nog steeds wel eens als ze in een hangerige bui is of als we een winkel ingaan waar ze liever niet los loopt ![]()
Een gedeelde agenda op m’n telefoon maar ik vind het fijn om in één oogopslag te zien wat er is gepland in een week dus heb op de koelkast een weekplanner van greenstory hangen. Werkt heel fijn en dan hoeft m’n man tenminste niet 80x per week te vragen wat ik wanneer ga doen.
Hmm ik kan nog niet over maat 92 spreken, ik weer niet of er dan iets verandert, maar ik vind Hema, H&M en C&A daar prima voor.
Er is hier vast iemand die het heeft uitgezocht.
Ik zoek een leuke rvs drinkbeker voor mijn zoontje. Eentje die veilig in de vaatwasser kan. Hij heeft nu nog plastic bekers maar dat blijkt niet zo gezond te zijn.
Hij is 5 dus een leuke beker is belangrijk.
Wij hebben deze (nouja niet dit patroontje maar type). En heel blij mee! Heb er ook een los rietje bij besteld
https://www.amazon.nl/Geïsoleerde-Vaatwasserbestendig-Draaghandvat-Hygiënische-Reliëfprint/dp/B0C7H7QZQX/ref=asc_df_B0C7H7QZQX/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=664381994561&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=25115480481332680&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010751&hvtargid=pla-2195916344153&psc=1&mcid=6f4442d4b7853675851c206d1281a4ac
En dan dus de geïsoleerde. Daarmee bleef deze zomer, in de zon liggend, water echt uren koud!
Maar het rietje is dan wel van plastic ?
Kan dat wel dan
Ja die is van plastic! De dop ook trouwens.
Hoezo zou dat niet kunnen :)?
Er was laatst in het nieuws dat de plastic flessen niet zo gezond waren.
Dus vandaar dat ik van het plastic af wil
Ah ik weet niet of er flessen bestaan helemaal zonder plastic…
Als je het rietje en mondstuk (of gewoon de hele fles) met de hand afwast is er niets aan de hand, want het ging toch om plastic dat >10 keer in de afwasmachine is geweest.