Mijn man en ik gebruiken de outlook agenda. Vind het heel fijn werken, en sowieso top om een gezamelijke agenda te hebben
Mijn man heeft er 1 paar jaar gelden bij de Wibra gekocht. Was maar 20 of 30 euro. Hij werkt nog perfect. We wonen in een autovrije straat dus onze auto’s staan ook ver geparkeerd. We gooien er veel zooi in en het blijft goed.
Nog een +1 voor de MiniMonkey! @Fishing
Verder gebruik(te) ik toen m’n dochter iets ouder was ook vaak de HippyChick. Dat is een soort blok waar je kindje op kan zitten. Is wel echt voor korte stukjes zoals supermarkt, maar vind het zelf perfect werken voor “tillen, staan, tillen, staan”
Mijn dochter is nu 2 jaar, en gebruik de HippyChick nog steeds wel eens als ze in een hangerige bui is of als we een winkel ingaan waar ze liever niet los loopt
Een gedeelde agenda op m’n telefoon maar ik vind het fijn om in één oogopslag te zien wat er is gepland in een week dus heb op de koelkast een weekplanner van greenstory hangen. Werkt heel fijn en dan hoeft m’n man tenminste niet 80x per week te vragen wat ik wanneer ga doen.
Hmm ik kan nog niet over maat 92 spreken, ik weer niet of er dan iets verandert, maar ik vind Hema, H&M en C&A daar prima voor.
Er is hier vast iemand die het heeft uitgezocht.
Ik zoek een leuke rvs drinkbeker voor mijn zoontje. Eentje die veilig in de vaatwasser kan. Hij heeft nu nog plastic bekers maar dat blijkt niet zo gezond te zijn.
Hij is 5 dus een leuke beker is belangrijk.
Wij hebben deze (nouja niet dit patroontje maar type). En heel blij mee! Heb er ook een los rietje bij besteld
https://www.amazon.nl/Geïsoleerde-Vaatwasserbestendig-Draaghandvat-Hygiënische-Reliëfprint/dp/B0C7H7QZQX/ref=asc_df_B0C7H7QZQX/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=664381994561&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=25115480481332680&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010751&hvtargid=pla-2195916344153&psc=1&mcid=6f4442d4b7853675851c206d1281a4ac
En dan dus de geïsoleerde. Daarmee bleef deze zomer, in de zon liggend, water echt uren koud!
Maar het rietje is dan wel van plastic ?
Kan dat wel dan
Ja die is van plastic! De dop ook trouwens.
Hoezo zou dat niet kunnen :)?
Er was laatst in het nieuws dat de plastic flessen niet zo gezond waren.
Dus vandaar dat ik van het plastic af wil
Ah ik weet niet of er flessen bestaan helemaal zonder plastic…
Als je het rietje en mondstuk (of gewoon de hele fles) met de hand afwast is er niets aan de hand, want het ging toch om plastic dat >10 keer in de afwasmachine is geweest.
Iemand tips voor fijne sokken vanaf maat 23?
We hadden altijd die Kruidvat sokjes, maar die worden echt te klein
Of schuiven sokken op die leeftijd sowieso niet meer zo snel uit?
Laten jullie familie oppassen op je kinderen als ze (het familielid) corona hebben? Mijn moeder zou morgen oppassen maar test net positief. Ik ben er niet zo meer mee bezig eerlijk gezegd maar mijn dochter gaat volgende week weer naar de basisschool (groep 1) en ik zou het vervelend vinden als ze die eerste dagen mist omdat ze ziek is. Maar natuurlijk bestaat de kans dat ze de afgelopen weken/maanden veel vaker in aanraking is gekomen met mensen met corona.
Nee, maar ook al niet als ze heel erg verkouden zijn of iets anders hebben. En van corona was mijn zoontje echt heel ziek geworden. Dan is de kans zo groot dat ze het oppakken. Ja, op andere plekken vast ook, maar nu weet je het. Tenzij het echt niet anders kan. Maar gelukkig nog niet in die situatie gezeten.
Ik heb die 5-packs van Hema en die bevallen hier prima!
Ik heb de RvS drinkflessen van trixie gekocht. Wilde ook van de plastic bekers af. Zijn sowieso zonder rietje want dat vind ik na een tijd smerig worden (worden bij ons rood in de vaatwasser of er komt schimmel in). Ik spoel ze tot nu toe even met de hand om, maar ze zouden in de vaatwasser moeten kunnen volgens de verpakking… de dop is wel nog van plastic, maar ik weet niet of er geschikte drinkflessen bestaan die helemaal zonder plastic zouden zijn.
Ja die ervaring met rietjes heb ik ook, maar deze zijn van hard plastic en heel groot (zegmaar 2x zo groot als de oude macdonalds rietjes). Dus die was ik met de hand af, net als de hele fles. Gaat toch alleen maar water in
En idd, ik heb ook nog geen doppen van niet plastic gezien. Of ze zijn weer niet thermos, dat wilde ik graag
Ja dat scheelt ook! En alleen water scheelt ook!
H&M of Hema vind ik prima.