Misschien heeft iemand hier zo’n kortingsbon die je vaak bij een Prenatal bestelling krijgt voor je? ![]()
Wil je perse centerparcs? Ze hebben bij Roompot nu actie:
Kan centerparcs forum ook echt aanraden. Er is een topic waarin mensen je helpen om de beste deal te vinden voor het moment waarop jij wil, dus wij zijn dit jaar juni ook echt voor een veel scherper prijsje dan we zelf konden vinden geweest @itakepictures
In onze straat woont een meisje die leuk met ons kind van 3 bijna 4 praat/speelt als ze elkaar buiten tegenkomen, en ik denk erover om haar in de toekomst eens te vragen om op te passen. Ik weet alleen niet precies hoe oud ze is, maar voordat ik dat vraag;
Vanaf welke leeftijd zouden jullie een buurmeisje laten oppassen?
14/15?
Ik zou een specifieke leeftijd niet weten, maar je zou ook klein kunnen beginnen. Eén keer laten ‘oppassen’ als jij even boodschappen gaat doen bijvoorbeeld. Zo kun je het ook opbouwen en kijken hoe dat gaat!
Ons overbuurmeisje past wel eens op en is 13. Vind ik echt jong, maar haar vader of moeder is altijd thuis als ze bij ons oppast en ze wonen dus recht tegenover ons. Haar moeder vroeg of ze eens bij ons op mocht passen om te oefenen met ‘werken’ en dat zijzelf dan stand-by staat. Vind ik ideaal! En we betalen haar gewoon natuurlijk.
Vandaag alleen maar meer vlekken (ook romp, oksels, meer op het hoofd richting het gezicht) en veel huilen. Was weinig goed vandaag. Gelukkig wel goed gegeten/gedronken en tussendoor leuk gespeeld met oma. Hoop enorm dat ze zich morgen wat fitter voelt. Voelt echt heel kut om m’n tas nu te pakken voor als ik weg ga dinsdag.
Heeft iemand ervaring met de youha kolf(gen 1 of gen 2)? Hebben een consult gehad in het ziekenhuis (te vroeg geboren baby) en ik twijfelde tussen deze 2. Dacht zoek wat reviews maar die zijn heel wisselend.
Ik heb die lang gebruikt. Gen 1, die schijnt ook beter te zijn dan de 2e las ik. Vond hem heel fijn. Even doorhebben hoe je m in elkaar zet, werd ook soepeler na een paar keer gebruiken.
Ik had gen 1 en die deed het prima!
Ik heb tot voor kort de gen 2 gebruikt, vond hem heel gebruiksvriendelijk.
Moest op gegeven moment wel vaak 2 keer kolven voor 1 voeding maar weet niet of dat lag aan mijn productie of dat de kolf minder krachtig was.
Ik vond trouwens de app niet veel toevoegen maar verder wel heel tevreden.
Ons kind heeft waarschijnlijk (een heftige vorm van) nachtangst en ik weet echt even niet waar ik me nu aan vast moet houden om hiermee om te gaan. We slapen al anderhalf jaar slecht en nu dus een conclusie dat er niets aan te doen is…
Heeft iemand tips of iets waarmee je me een hart onder de riem steekt
? Vind het moeilijk te accepteren dat dit nog jaren kan duren… het is echt elke nacht en wisselt enorm qua tijd, dus we kunnen er ook niet op inspelen helaas.
Mijn dochter is 3 en ben langzaam aan het oriënteren op een autostoel groep 3. Hebben jullie tips? Geen idee waar ik op moet letten haha😅
Ons kind moet nog geboren worden, maar we zijn de afgelopen maanden ook op zoek geweest naar een fijne stoel en uiteindelijk uitgekomen op deze van IKEA. Hij zit echt heerlijk, armleuningen lijken me de juiste hoogte voor het voeden en door de hoge rugleuning met ronde vormen kun je er ook fijn tegen wegzakken. De praktijk moet dus nog uitwijzen of ie ook echt zo fijn is met baby, maar nu zit ik er al heel graag in!
Ik vind deze heel fijn maar zou het even testen in de winkel, misschien is het niet jouw ding. Doet het al 3,5 jaar uitstekend, wordt dagelijks gebruikt.
Mocht je budget hebben… de Quax schommelstoel, de luxe variant. Hoge rugleuning en lekker schommelen
Wij hebben deze ook, maar vond het voor vasthouden/voedingen (fles) niet fijn omdat ik de arm leuningen te laag vind.
Ja ik vond het daarom wel fijn voor borstvoeding juist, ik weet niet of het daar over gaat bij @Profound. Al heb ik hem ook gebruikt bij flesvoeding en dat ging prima, maar vooral als je baby wat meer tegen je lichaam aanligt dan echt in het kuiltje. Daarom is proefzitten echt belangrijk, want het verschilt zo hoe je graag ligt en voedt etc.
De Strandmon van Ikea is ook heel fijn ![]()