Klinkt precies hetzelfde. Dankjewel! Dan is ze hopelijk weer een beetje zichzelf voor dinsdag.
Oh dat is fijn om te horen! En boek je dan een reis die helemaal uitstippelt? Dat lijkt misschien wel makkelijk.
Ik wil mijn zoontje over een tijdje s ochtends graag ingevroren moedermelk gaan geven. Nu geef ik nog borstvoeding en het voordeel vind ik dat je s ochtends samen lekker kan blijven liggen en niet eerst eruit hoeft om een fles te maken.
Nu lees ik overal de melk rustig laten ontdooien in de koelkast. Zou je hem ook in een koeltasje naast je bed (met koelelementen) kunnen laten ontdooien of zou dit niet veilig zijn?
Hoe lang duurde de waterpokken bij jullie kids? Lees online dat het ongeveer 10 dagen duurt, maar is dat ook echt 10 dagen met jeuk en hangerig zijn?
Nee echt geen 10 dagen zo erg. Bij ons zaterdag eerste bultje en donderdag alweer naar opvang. Toen was alles al ingedroogd. (Hij had het wel mild)
Bij ons hielp trouwens dr leenarts aanstipzalf beter als die kidsclin.
Frambozenzalf!
@Ohappyday frambozenzalf gebruik ik zelf btw tegen eczeem in mn gezicht. Ook een aanrader. En ook nog voor luieruitslag, haha multi-purposeđ
Dit lees ik op borstvoeding.nl:
bewaartijden vriezer
Ontdooide moedermelk koelkast: tot 24 uur
Ontdooide moedermelk kamertemperatuur: zo snel mogelijk gebruiken
Dus dan zou jouw manier daar wat tussenin zitten en moet dat prima kunnen lijkt mij.
Ik denk veilig wel, alleen moet je de melk toch op een manier opwarmen waarschijnlijk voor je baby het drinkt? Dus dan moet je toch weer water koken bijv.
Of je baby moet het koud willen drinken. Sommige babyâs doen dat wel. Mijne niet haha
Nee wij reizen niet georganiseerd, maar hebben de eerste keer wel vantevoren de vluchten en accommodaties vastgelegd zodat we zekerheid hadden.
Nu deze laatste keer hebben we tijdens de reis pas keuzes gemaakt waar we naar toe zouden gaan omdat we nu voor het eerst in de zomervakantie moesten gaan vanwege leerplichtige kinderen, en dan is het eigenlijk in heel Thailand regenseizoen. We hebben daarom niks vastgelegd behalve de eerste nachten in Bangkok, omdat we het weer wilden afwachten en steeds op basis daarvan de volgende bestemming gekozen hebben.
Ik heb fulltime gekolfd en nam de voorraad voor de nacht en ochtend altijd mee in een koelbox naar boven. Door de koelelementen die ik er ook in stopte bleef het best goed koud en ging het prima 24 uur mee.
Om het op te warmen liet ik warm water over het flesje stromen, dat gaat ook best hard. En dan hoefde ik niet naar beneden.
Hij drinkt het idd redelijk koud ook. Dus even onder de warme kraan om de kou eraf te halen is meestal voldoende
Weet iemand wanneer je de beste centerparcs deals hebt? Ik wil graag doordweeks naar centerparcs op wat aaneengesloten studiedagen, maar geen idee of nu (2 maanden vooruit) boeken goed is of beter een week vantevoren oid?
Misschien heeft iemand hier zoân kortingsbon die je vaak bij een Prenatal bestelling krijgt voor je?
Wil je perse centerparcs? Ze hebben bij Roompot nu actie:
Kan centerparcs forum ook echt aanraden. Er is een topic waarin mensen je helpen om de beste deal te vinden voor het moment waarop jij wil, dus wij zijn dit jaar juni ook echt voor een veel scherper prijsje dan we zelf konden vinden geweest @itakepictures
In onze straat woont een meisje die leuk met ons kind van 3 bijna 4 praat/speelt als ze elkaar buiten tegenkomen, en ik denk erover om haar in de toekomst eens te vragen om op te passen. Ik weet alleen niet precies hoe oud ze is, maar voordat ik dat vraag;
Vanaf welke leeftijd zouden jullie een buurmeisje laten oppassen?
14/15?
Ik zou een specifieke leeftijd niet weten, maar je zou ook klein kunnen beginnen. EĂ©n keer laten âoppassenâ als jij even boodschappen gaat doen bijvoorbeeld. Zo kun je het ook opbouwen en kijken hoe dat gaat!
Ons overbuurmeisje past wel eens op en is 13. Vind ik echt jong, maar haar vader of moeder is altijd thuis als ze bij ons oppast en ze wonen dus recht tegenover ons. Haar moeder vroeg of ze eens bij ons op mocht passen om te oefenen met âwerkenâ en dat zijzelf dan stand-by staat. Vind ik ideaal! En we betalen haar gewoon natuurlijk.
Vandaag alleen maar meer vlekken (ook romp, oksels, meer op het hoofd richting het gezicht) en veel huilen. Was weinig goed vandaag. Gelukkig wel goed gegeten/gedronken en tussendoor leuk gespeeld met oma. Hoop enorm dat ze zich morgen wat fitter voelt. Voelt echt heel kut om mân tas nu te pakken voor als ik weg ga dinsdag.