Heeft iemand ervaring met de youha kolf(gen 1 of gen 2)? Hebben een consult gehad in het ziekenhuis (te vroeg geboren baby) en ik twijfelde tussen deze 2. Dacht zoek wat reviews maar die zijn heel wisselend.
Ik heb die lang gebruikt. Gen 1, die schijnt ook beter te zijn dan de 2e las ik. Vond hem heel fijn. Even doorhebben hoe je m in elkaar zet, werd ook soepeler na een paar keer gebruiken.
Ik had gen 1 en die deed het prima!
Ik heb tot voor kort de gen 2 gebruikt, vond hem heel gebruiksvriendelijk.
Moest op gegeven moment wel vaak 2 keer kolven voor 1 voeding maar weet niet of dat lag aan mijn productie of dat de kolf minder krachtig was.
Ik vond trouwens de app niet veel toevoegen maar verder wel heel tevreden.
Ons kind heeft waarschijnlijk (een heftige vorm van) nachtangst en ik weet echt even niet waar ik me nu aan vast moet houden om hiermee om te gaan. We slapen al anderhalf jaar slecht en nu dus een conclusie dat er niets aan te doen isā¦
Heeft iemand tips of iets waarmee je me een hart onder de riem steekt ? Vind het moeilijk te accepteren dat dit nog jaren kan duren⦠het is echt elke nacht en wisselt enorm qua tijd, dus we kunnen er ook niet op inspelen helaas.
Mijn dochter is 3 en ben langzaam aan het oriĆ«nteren op een autostoel groep 3. Hebben jullie tips? Geen idee waar ik op moet letten hahaš
Heeft iemand de tip voor een fijne stoel voor de babykamer om te voeden? En waar je idealiter ook even kunt wegdutten zonder compleet in de kreukels te liggen?
We hebben voorheen de Vedbo van Ikea gehad, maar die zat zo hardā¦
Ons kind moet nog geboren worden, maar we zijn de afgelopen maanden ook op zoek geweest naar een fijne stoel en uiteindelijk uitgekomen op deze van IKEA. Hij zit echt heerlijk, armleuningen lijken me de juiste hoogte voor het voeden en door de hoge rugleuning met ronde vormen kun je er ook fijn tegen wegzakken. De praktijk moet dus nog uitwijzen of ie ook echt zo fijn is met baby, maar nu zit ik er al heel graag in!
Ik vind deze heel fijn maar zou het even testen in de winkel, misschien is het niet jouw ding. Doet het al 3,5 jaar uitstekend, wordt dagelijks gebruikt.
Mocht je budget hebben⦠de Quax schommelstoel, de luxe variant. Hoge rugleuning en lekker schommelen
Wij hebben deze ook, maar vond het voor vasthouden/voedingen (fles) niet fijn omdat ik de arm leuningen te laag vind.
Ja ik vond het daarom wel fijn voor borstvoeding juist, ik weet niet of het daar over gaat bij @seveneleven. Al heb ik hem ook gebruikt bij flesvoeding en dat ging prima, maar vooral als je baby wat meer tegen je lichaam aanligt dan echt in het kuiltje. Daarom is proefzitten echt belangrijk, want het verschilt zo hoe je graag ligt en voedt etc.
De Strandmon van Ikea is ook heel fijn
Die hebben wij ook ja, met voetenbankje. Prima slaapbaar midden in de nacht
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Ik heb het zelfs wel eens met behulp van lauw water gedaan als het snelsnel moest.
Ik heb de veiligheidstest bekeken/opgezocht van de stoelen die we overwogen. En vond het ook handig dat er een bekerhouder aankan. Niet echt een must misschien maar wel handig voor snackpotje/drinkfles/zonnebril voor onderweg. Als je drie stoelen naast elkaar hebt is dat wss niet handig want maakt de benodigde plek breder.
+1 voor deze. Als je echt handig zoekt: test of je kan rechstaan uit de stoel zonder je handen te gebruken. Of je er denkt āzittendā in te kunnen dutten en of de armleuningen op een goede plek zitten zodat je handen met baby kunnen rusten.
Ja ik ook hoor, maar gaat mij er vooral om dat hij dan de hele nacht niet in de koelkast staat maar in een koeltas zit. Maar ga het gewoon proberen. Als blijkt dat de melk niet meer goed is s ochtends kan ik het altijd nog anders doen.
Wij hebben deze en zijn er tevreden over:
Realiseer je wel dat de meeste autostoelen in deze categorie werken met de driepuntsgordel van de auto zelf ipv een eigen 5 puntsgordel. Wij zijn met 4 jaar overgegaan, daarvoor was ik blij dat ze wat beter ingesnoerd in haar 5 puntsgordel zat.
Deze ziet er mooi uit!
Voorlopig zit ze ook nog prima in de huidige stoel. Maar ben vast aan het oriƫnteren en aanbiedingen in de gaten aan het houden zodat ik hopelijk een stoel met goede korting kan kopen