Katwijk aan zee is heel makkelijk parkeren (kost max 10eu per dag) en Zee & Zon heeft daar een heel deel bankjes op het strand naast het echte terras. Dus krijg je wel bediening maar kunnen de kids gewoon direct ernaast in het zand spelen. En lekkere cocktails ![]()
Dat laatste raakt een snaar. Want ik heb het aan het cb gevraagd en zij zeiden dat ik hem minder melk moest gaan geven (hij kreeg 5 flessen maar dat vonden ze teveel voor zijn leeftijd) zodat hij meer honger zou krijgen. Dat ging wel tegen wat ik zelf dacht en bij rapley geven ze ook altijd aan dat melk de hoofdvoeding blijft. Maar ik ben altijd bang het fout te doen dus luister dan toch maar naar het cb.
Dank jullie wel allemaal! Heel veel om antwoorden en ervaringen te lezen. Ik ga er minder op focussen en hem het zelf laten ontdekken. Want het komt inderdaad wel goed. Ik vergelijk hem met zijn broer en dat is niet eerlijk.Zo stom hoe ik weet dat elk kind anders is, maar dan toch vergelijk in mijn hoofd. Mijn vriend is er chiller over, die kan beter naar hem kijken zonder vergelijken zeg maar. Ik vind dat âoverdenkenâ over alles rondom mijn kinderen wel zwaar en heftig, herkennen jullie dat ook?
Mijn zoontje dronk rond die leeftijd ook nog gewoon 5 flessen hoor. Niks van CB aantrekken, ik ben er achter gekomen dat die kleintjes heel goed kunnen aangeven hoe ze het willen. Drie grote flessen of vijf kleinere, boeit toch allemaal niet echt. Nu hij het eten echt onder de knie heeft konden er ineens twee flessen af snel achter elkaar. Komt goed! Lekker doen wat bij jou en jouw baby past
Ik ben op zoek naar een site met een beetje âtutttigeâ kleding, lees: kraagjes en veel bloemen printjes. Naar mijn idee was het een Engelse site, niet erg duur. Het is iig geen next. Ik dacht dat ik ooit eens de site hier heb gevonden dus ![]()
![]()
Nederzandt in Noordwijk heeft een grote zandspeeltuin. En easy parkeren.
KIABI misschien?
Name it en dan de lilâatelier collectie?
Marks & Spencer
Thnx! Ook niet helaas
Newbie?
Jojo Maman Bébé misschien?
Jaaaa! Thnx ![]()
Mijn kindje heeft al tandjes en kiezen en we zijn dan ook regelmatig de tandjes aan het poetsen. Maar we geven ook nog een avondfles en nachtfles⊠als we daarna nog tanden poetsen wordt mn kind helemaal wakker. Terwijl je juist natuurlijk moet poetsen als ze daarna niet meer eten en melk drinken. Hoe doen anderen dit? ![]()
Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar volgens mij hoort dat er gewoon bij, wij hebben altijd tanden gepoetst en daarna (in slaap) gevoed. Ik gaf bv, maar dat lijkt me hetzelfde. Als je kindje niet meer in slaap valt tijdens de voeding zou je het misschien kunnen omdraaien. En op een gegeven moment krijgen ze geen fles meer, dan poets je gewoon wel na het laatste eetmoment! Maar misschien heeft een tandarts hier een andere mening over ![]()
Ik poets na de avondfles. Gebruik jij de avondfles om je kindje in slaap te laten vallen? Anders zou je het ook daarna kunnen doen. Mijn baby drinkt ook vaak nog een nachtvoeding maar daar maak ik me niet zo druk om.
Yes, het is echt het bed ritueel om in het donker een flesje op zn slaapkamer te drinken en daarna speen in en naar het bed. Hij slaapt vaak al een beetje in tijdens het drinken iddâŠ
Vallen Slipstops eerder groot of klein?
Lastig zeggen omdat ze voor 3 maten tegelijk zijn. Dus zit je kind in de kleinste maat, zit het wat ruim aan de voorkant, en teentjes wat meer er tegen bij de grootste maat. Maar zit hier sowieso goed met elastiek om de voet
Mijn zoontje zit in de ruimste maat van de 3, maar ik denk dat ik die dan toch moet kopen.