Ze had laatst trouwens 1 x snachts een mini beetje in de luier geplast. Had ze die zelf uitgedaan en op het nachtkastje gelegd.
We keken op de babyfoon en daar lag ze zeg maar met volle maan in de lucht, die 2 peuterbillen vol in beeld haha
Ze had laatst trouwens 1 x snachts een mini beetje in de luier geplast. Had ze die zelf uitgedaan en op het nachtkastje gelegd.
We keken op de babyfoon en daar lag ze zeg maar met volle maan in de lucht, die 2 peuterbillen vol in beeld haha
Mijn peuter zei net uit het niets tegen mij āik hou van jouā
Afgelopen dinsdag ben ik bevallen in 3 uur tijd van onze dochter. Overdag gaat alles goed maar de nachten zijn van begin af aan echt verschrikkelijk. De afgelopen 3 nachten heeft ze de hele nacht gehuild van de darm krampjes. Ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet
Aah ja rot he! Hier is ze net 3 weken en ook constant krampjes en beetje huilen en geen idee wat ze wil. Wordt er ook wanhopig van maar er zit niks anders op dan uitzitten helaas . We hebben wel druppeltjes van VSM die helpen wel ietsjes maar er is niks wat het kan voorkomen/oplossen. Vind ik ook heel lastig. Je hebt er niks aan maar weet dat je niet alleen bent
Gefeliciteerd! Wow in 3 uur bevallen, dat klinkt intens! Oef, en wat zo pittig die nachten. Geen tips, maar wilde je even sterkte wensen. Het komt goed!! (Maar dat geloofde ik ook bijna niet toen ik er middenin zat). Bij ons gingen de krampjes over toen ik stopte met koemelk eten/drinken, maar ik weet natuurlijk niet of je borstvoeding geeft, of dat het is.
Zijn er hier meer mensen waarvan de baby moeite heeft met eerste hapjes? Mijn zoontje is nu 7 maanden en heeft nul interesse en ik vind dat zo moeilijk. Mijn oudste pakte het meteen op, dus ik ken dit moeizame niet. Ik ben de hele tijd bang dat er iets niet goed is, terwijl ik best weet dat het per kind verschilt. Hij lijkt nog niet door te hebben dat hij iets door moet slikken en wordt heel boos omdat het niet lukt.
Misschien als je je echt zorgen maakt vragen bij het cb om een doorverwijzing naar een preverbaal logopedist?
Heeft iemand tips voor een kind vriendelijke beach club? Omgeving Zandvoort of Noordwijk ongeveer
Mijn zoontje ging uiteindelijk pas rond de 11 of 12 maanden eten. Daarvoor wel heel veel aangeboden maar hij was er echt nog niet aan toe. Hij kon het ook gewoon niet, snapte niet wat hoi met eten moest wat hij in zān mond kreeg. Bij hem heeft zijn ontwikkeling ook redelijk stil gestaan al die tijd. Was mogelijk medisch te verklaren denken we maar je blijft je toch zorgen maken en je weet niet of het echt dat is wat je denkt etc. Nu is hij 16 maanden en bunkert als een beer en is helemaal weer op schema qua ontwikkeling.
Edit: denk ik trouwens dat hij op schema is. Want ik heb het lekker helemaal losgelaten en elk kind is anders. Die 6 maanden is maar een gemiddelde. Kijk naar je kind en heb vertrouwen. Dat is alles wat hij nodig heeft. Medicaliseren kan altijd nog
Mijn eerste kind wilde ook niks weten van eten. Met 10 maanden at hij eindelijk een paar hapjes en met 7 maanden was hij ook echt niet geĆÆnteresseerd. Nu issie 3,5 en eet wel goed maar eten heeft gewoon niet zijn hoogste prioriteit. Mijn dochter at met 5 maanden meteen heel goed en veel. Haar eerste woordje was ook āetenā haha. Ik denk dat het dus echt per kind verschilt, en dat je behalve blijven aanbieden er niet zoveel aan kan doen.
Hier heeft het ook een tijdje geduurd. De oudste snapte het meteen en at na een maand al een hele banaan. De jongste aas vooral aan het spelen en dronk nog heel lang veel melk. Nu bijna 1,5 en hij eet gewoon goed. Ineens had hij het door ofzo. Gewoon blijven aanbieden en niks dwingen en gewoon genoeg melk blijven geven, niet kinderen āomdat het hoortā.
Tulum is leuk in Noordwijk, heb je fijne loungebanken en genoeg ruimte voor kids om te spelen in het zand. Wel aan te raden om te reserveren als je bedjes wil.
Branding is ook leuk, hetzelfde idee als Tulum. Bij Branding kun je dichtbij parkeren.
Katwijk aan zee is heel makkelijk parkeren (kost max 10eu per dag) en Zee & Zon heeft daar een heel deel bankjes op het strand naast het echte terras. Dus krijg je wel bediening maar kunnen de kids gewoon direct ernaast in het zand spelen. En lekkere cocktails
Dat laatste raakt een snaar. Want ik heb het aan het cb gevraagd en zij zeiden dat ik hem minder melk moest gaan geven (hij kreeg 5 flessen maar dat vonden ze teveel voor zijn leeftijd) zodat hij meer honger zou krijgen. Dat ging wel tegen wat ik zelf dacht en bij rapley geven ze ook altijd aan dat melk de hoofdvoeding blijft. Maar ik ben altijd bang het fout te doen dus luister dan toch maar naar het cb.
Dank jullie wel allemaal! Heel veel om antwoorden en ervaringen te lezen. Ik ga er minder op focussen en hem het zelf laten ontdekken. Want het komt inderdaad wel goed. Ik vergelijk hem met zijn broer en dat is niet eerlijk.Zo stom hoe ik weet dat elk kind anders is, maar dan toch vergelijk in mijn hoofd. Mijn vriend is er chiller over, die kan beter naar hem kijken zonder vergelijken zeg maar. Ik vind dat āoverdenkenā over alles rondom mijn kinderen wel zwaar en heftig, herkennen jullie dat ook?
Mijn zoontje dronk rond die leeftijd ook nog gewoon 5 flessen hoor. Niks van CB aantrekken, ik ben er achter gekomen dat die kleintjes heel goed kunnen aangeven hoe ze het willen. Drie grote flessen of vijf kleinere, boeit toch allemaal niet echt. Nu hij het eten echt onder de knie heeft konden er ineens twee flessen af snel achter elkaar. Komt goed! Lekker doen wat bij jou en jouw baby past
Ik ben op zoek naar een site met een beetje ātutttigeā kleding, lees: kraagjes en veel bloemen printjes. Naar mijn idee was het een Engelse site, niet erg duur. Het is iig geen next. Ik dacht dat ik ooit eens de site hier heb gevonden dus
Nederzandt in Noordwijk heeft een grote zandspeeltuin. En easy parkeren.
KIABI misschien?
Name it en dan de lilāatelier collectie?