@Joejoee en @Fishing nee, beiden niet maar bedankt voor het meedenken !
Marks & Spencer
Thnx! Ook niet helaas
Newbie?
Jojo Maman Bébé misschien?
Jaaaa! Thnx
Mijn kindje heeft al tandjes en kiezen en we zijn dan ook regelmatig de tandjes aan het poetsen. Maar we geven ook nog een avondfles en nachtfles… als we daarna nog tanden poetsen wordt mn kind helemaal wakker. Terwijl je juist natuurlijk moet poetsen als ze daarna niet meer eten en melk drinken. Hoe doen anderen dit?
Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar volgens mij hoort dat er gewoon bij, wij hebben altijd tanden gepoetst en daarna (in slaap) gevoed. Ik gaf bv, maar dat lijkt me hetzelfde. Als je kindje niet meer in slaap valt tijdens de voeding zou je het misschien kunnen omdraaien. En op een gegeven moment krijgen ze geen fles meer, dan poets je gewoon wel na het laatste eetmoment! Maar misschien heeft een tandarts hier een andere mening over
Ik poets na de avondfles. Gebruik jij de avondfles om je kindje in slaap te laten vallen? Anders zou je het ook daarna kunnen doen. Mijn baby drinkt ook vaak nog een nachtvoeding maar daar maak ik me niet zo druk om.
Yes, het is echt het bed ritueel om in het donker een flesje op zn slaapkamer te drinken en daarna speen in en naar het bed. Hij slaapt vaak al een beetje in tijdens het drinken idd…
Vallen Slipstops eerder groot of klein?
Lastig zeggen omdat ze voor 3 maten tegelijk zijn. Dus zit je kind in de kleinste maat, zit het wat ruim aan de voorkant, en teentjes wat meer er tegen bij de grootste maat. Maar zit hier sowieso goed met elastiek om de voet
Mijn zoontje zit in de ruimste maat van de 3, maar ik denk dat ik die dan toch moet kopen.
Ja die groter gaat dan wrs echt te groot zijn
Bedankt voor het meedenken!
Interessant! Ik zou me toch niet druk maken denk ik om een paar maandjes avond/nacht fles met kunstvoeding denk ik.
Dat is een goed idee! Voor deze keer heb ik ze dan denk ik niet op tijd voor de vakantie binnen, maar voor een volgende keer zeker handig.
Mijn baby groeit uit de newborn stoel van de stokke trip trapp. Nu ben ik aan het kijken voor de volgende stap, maar ik kom er nu gewoon niet uit wat ik nodig heb🥴 ik bedenk dus:
- trip trapp baby set
- een kussentje voor daarin?
- een tray waarop ze kan eten. Ik hoor wisselende verhalen of die van stokke zelf wel/niet handig is, omdat daar dingen met zuignappen niet op blijven plakken.
- een harnas? Is die nu wel of niet nodig?
Haha sorry voor deze suffe vraag, maar ik kom er niet uit😅
- baby set is idd handig
- kussentje hadden wij nooit, maar ik had een dikke baby
die goed recht kon zitten. Je kan ook altijd even met een handdoek of theedoek werken. Ik wilde zelf iig zo min mogelijk om te wassen
- Op de tray van Stokke plakt idd niks. Maar mijn kind heeft bijv ook nooit met bordjes gegooid, dus heb het zelf niet gemist. Vond de tray iig heel handig in het begin. Had ze lekker haar eigen area waar ze kon kliederen. Nu eet ze gewoon aan tafel zonder tray. Je hebt ook een tray van een ander merk (sorry weet even niet meer welke) die wel glad is, dus die wel plakt.
- harnas hadden wij wel. Uit eindelijk hadden we geen klimmer, maar het hoeft maar 1x mis te gaan en ze vallen echt van heel hoog en hard. Nu kon ik soms ff snel de kamer uit iets uit de koelkast pakken zonder dat ik bang was dat ze binnen 1 milliseconde uit die stoel zou klimmen.
Wij hadden het harnas meteen vanaf het begin, zodat ze niet beter wist als dat dat er bij hoort.
Beetje hetzelfde als @Kaasvlinder! Wij hebben ook geen kussentje. De eerste paar keer hebben wij onze dochter een beetje gestut met een handdoek inderdaad. We hebben de tray ook. 9/10 keer leggen we daar ook eten op zodat ze het zelf kan pakken en eten. Bordjes laat ze ook nog wel gewoon staan. En het harnas hebben wij nu (dochter is net 1 jaar) nog niet.