Ik word helemaal gek van de zoektocht naar goede schoenen voor m’n dreumes. Ze is nu echt goed aan het lopen en ze gaat binnenkort naar de opvang dus belangrijk dat ze goede schoentjes heeft. Ik heb laarsjes van Donsje voor haar die fijn aan gaan en goed passen, maar die vind ik te duur om buiten door de modder of naar de opvang aan te doen. Dus gisteren naar de stad geweest voor sneakers en regenlaarzen. Nou die sneakers waren echt een drama. Niks ging aan en sowieso veel schoenen die helemaal niet goed flexibel zijn. Toen naar een kinderwinkeltje waar ze korte laarsjes van Enfant verkopen. De verkoopster was super lief en trok die laarzen zo aan bij mijn kindje. Eenmaal thuis dacht ik ook eens te gaan oefenen met aantrekken en ik krijg ze gewoon niet aan?! Tenzij ik boterhamzakjes om haar voeten doe, dan glijdt ze er zo in maar dan glijdt ze er ook weer makkelijk uit dus dat is ook niks 
Heeft iemand tips hoe je schoenen bij zo’n kleintje makkelijker aantrekt? Die hiel gaat er gewoon niet goed in of zo en het zweet staat me telkens overal als ik het probeer + kind natuurlijk chagrijnig na 5 minuten trekken en duwen zonder resultaat.